Honor

21 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor Honor komt uit 21 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Honor gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Honor scoort slecht met slechts 20% tevreden klanten. Er zijn veel klachten over langzame leveringen, slechte kwaliteit van producten en onbehulpzame medewerkers. Slechts enkele klanten hebben positieve ervaringen gehad met snelle terugbetalingen en behulpzame chatondersteuning. Het bedrijf lijkt valse beloftes te maken en klachten te negeren, wat resulteert in frustratie en teleurstelling bij klanten. Het is dan ook niet aan te raden om hier iets te bestellen.

“klantendienst via chat was zeer behulpzaam”

“Slechte klantenservice met onzinnige excuses en ingewikkelde procedures”

“Klantenservice vraagt naar irrelevante informatie en heeft geen duidelijk escalatieproces”

“Onzichtbaar senior team en gebrek aan actie ondanks negatieve beoordelingen”

“Vervelende tracking problemen”

“Slechte klantenservice”

“Problem met garantie”

“Nog steeds geen ontvangen bestelling”

“Geen oplossing geboden na contact met klantendienst”

“Probleem niet opgelost na doorverwijzing naar hoger niveau”

👍 5   👎 36

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

axelle - 6 april 2024

  • beste telefoon ooit
  • klantendienst via chat was zeer behulpzaam
  • snelle levering
  • kortingsbonnen beschikbaar
  • geweldig scherm en fantastische camera
  • batterij raakt sneller leeg tijdens gamen
  • batterij zou iets groter mogen zijn
  • lastig om schermbeschermers te vinden

A. Lecomte - 22 maart 2024

  • Slechte klantenservice met onzinnige excuses en ingewikkelde procedures
  • Onvermogen om in te loggen zonder data te verliezen
  • Klantenservice vraagt naar irrelevante informatie en heeft geen duidelijk escalatieproces
  • Moeilijkheden bij retourneren of ruilen door continue regels en voorschriften
  • Onzichtbaar senior team en gebrek aan actie ondanks negatieve beoordelingen

Vince - 21 februari 2024

  • Vervelende tracking problemen

Laure - 20 februari 2024

  • Slechte klantenservice
  • Problemen met het terugsturen van producten
  • Onjuiste informatie van het bedrijf

Stan - 18 februari 2024

  • Problem met garantie

B. Nicolas - 16 februari 2024

  • Nog steeds geen ontvangen bestelling
  • Geen oplossing geboden na contact met klantendienst
  • Probleem niet opgelost na doorverwijzing naar hoger niveau
  • Gevoel van bedrog voor 85 euro
  • Afraden om hier iets te bestellen

Aya Wauters - 24 januari 2024

  • geen goede ervaring
  • cashbackaanbieding niet nagekomen
  • gebrek aan opvolging van klantenservice team
  • klachten genegeerd
  • in de steek gelaten voelen
  • gebrek aan actie
  • gebrek aan communicatie en follow-up
  • frustrerend
  • hoopte op betere ervaring

Lien Verstraeten - 24 januari 2024

  • Snelle en behulpzame klantenservice
  • Gratis retourbeleid

R. Leroy - 20 januari 2024

  • Product kwaliteit slecht, Slechte klantenservice
  • Slechte garantievoorwaarden
  • Snel loskomen van scherm
  • Haarscheur op scherm na 6 weken
  • Teleurstellende ervaring
  • Niet aanbevelen van producten

Mohamed - 13 januari 2024

  • slechte levering
  • slechte klantenservice
  • hoge prijs
  • geen reactie bij dreiging met juridische stappen

Kaya - 25 december 2023

  • Snelle terugbetaling

Ilias Saidi - 21 november 2023

  • bandjes van de horloges zijn van slechte kwaliteit
  • kosten van reparatie hoger dan nieuwe aankoop
  • bedrijf beweert dat bandjes niet onder garantie vallen
  • bedrijf nutteloos en klanten ervaren dezelfde problemen
  • defect binnen garantieperiode en geen actie ondernomen

Olivia Lecomte - 18 november 2023

  • te late levering
  • onbekwame klantendienst
  • teleurstelling

ethan - 12 november 2023

  • krachtige prestaties
  • topkwaliteit camera en ontwerp
  • gebruiksvriendelijk
  • geen enkel probleem mee tegengekomen
  • aanrader voor iedereen

Barry - 23 oktober 2023

  • Zeer tevreden met de Tab X9
  • Overtreft mijn verwachtingen en beter dan duurdere Samsung tablet
  • Zoon is er super blij mee en favoriet speeltje

jules - 18 oktober 2023

  • Bestelling niet verwerkt, geld afgeschreven
  • Geen aanrader om hier te bestellen

Jaron Borensztajn - 1 september 2020Trustpilot 🔗

  • bestelling nooit geleverd
  • klantenservice geeft niet thuis
  • 85 euro opgelicht

Nicole - 16 maart 2016Trustpilot 🔗

  • Valse beloftes - komen afspraken niet na - Puur Bedrog
  • trapt het niet in hun mooie aanbiedingen
  • doe je eigen plezier en blijf weg bij vmall nederland
  • slechte klantenservice
  • mooie worden maar geen daden
  • zij zeggen binnen 24 uur geleverd maar geloof mij maar eenmaal gekocht moet je paar weken op je bestelling wachten ,en ik heb het nog steeds niet ontvangen