Home24

138 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor Home24 komt uit 138 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Home24 gevonden hebben:

ErvaringenSite (25)
TrustPilot (113)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Home24 heeft zowel positieve als negatieve aspecten. De klantenservice wordt over het algemeen als uitstekend ervaren, met snelle afhandeling bij klachten en prettige omruilervaringen waarbij geld terug wordt gegeven bij omruiling. Echter, er zijn ook klachten over lang wachten op terugbetaling, geen compensatie of excuses bij beschadigde producten en geen reactie over terugbetaling bij retourzendingen. Het ontbreken van retourlabels bij levering en het mislopen van annuleringen/terugsturen zorgen voor ongemak voor de klanten. (60%)

“1 plank niet recht en 1 plank passend moeten maken”

“Geen terugbetaling”

“Geen reactie over terugbetaling”

“Nog steeds geen geld terug van mijn retour”

“Bestelling retour gezonden in 1 doos, 2 tafellampen”

“Geld terug bij omruil”

“Prettige omruilervaring”

“Annulering/terugsturen mis gelopen”

“Geen retourlabel bij levering”

“Goede klantenservice”

👍 8   👎 13

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

neder belg - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • 1 plank niet recht en 1 plank passend moeten maken

Carine Coune - 25 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Geen terugbetaling
  • Geen reactie over terugbetaling
  • Geen reactie bij vertraging

Jolanda Doel - 24 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Nog steeds geen geld terug van mijn retour
  • Bestelling retour gezonden in 1 doos, 2 tafellampen
  • Update op 27 maart. 9 en 10 maart een mail ontvangen dat mijn geld terug wordt gestort

Amber Zwart - 21 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Kwaliteit wisselt
  • Klantenservice is top
  • Geld terug bij omruil
  • Prettige omruilervaring

Joke - 13 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Annulering/terugsturen mis gelopen
  • Geen retourlabel bij levering
  • Goede klantenservice
  • Snelle afhandeling bij klachten

Yves Claeys - 27 december 2023Trustpilot 🔗

  • Fouten maken is menselijk
  • Na retourmelding en terug opsturen van pakket beweren ze het bedrag terug betaald te hebben
  • Na verschillende bewijzen van afschriften en mails van de banken dat we ons geld effectief niet terug gekregen hebben, hebben ze ons arrogant afgewimpeld
  • Ik veronderstel dat er een menselijke fout is gebeurt maar dan moet je wel wat moeite doen om het terug in orde te maken

Robert Meijer - 7 december 2023Trustpilot 🔗

  • Kookeiland minto fors beschadigd
  • Hoeken van de deuren waren behoorlijk beschadigd
  • De pakketten waren loodzwaar
  • Geen tweede keer

Dirk En Ina Van Doorn - 25 november 2023Trustpilot 🔗

  • Mooie en goede tafel ontvangen
  • Chauffeur was keurig op tijd
  • Goede service bij omruilen van de tafel

Estelle Thiry - 31 oktober 2023

  • Wisselende kwaliteit
  • Uitstekende klantenservice

Suayb Hasturk - 13 december 2022

  • Omruiling aangeboden gekregen voor kapotte bureaustoel
  • Adreswijziging niet correct verwerkt
  • Geen compensatie of excuses aangeboden

Maaike - 11 januari 2021

  • Trage levering en communicatie
  • Terugbetaling duurt lang
  • Fouten in het systeem
  • Banken stuk geleverd

pady - 27 september 2020

  • Levering was veel later dan verwacht
  • Beschadigde kast ontvangen
  • Slechte communicatie tussen Home24 en transporteur
  • Terugbetaling duurde meer dan 3 maanden

Mevr Balyu - 26 juli 2020

  • Lang wachten bij telefonisch contact en levering, Geen respons op mails, Beschadigde producten

Sven Raes - 5 juli 2018

  • Weken moeten wachten op bestelling
  • Klantendienst wist van niets en kon niet helpen
  • Lang wachten op terugbetaling

Maartje - 23 augustus 2016

  • Prachtige boekenkasten
  • Klant kreeg geld teruggestort
  • Ladder ontbrak bij levering
  • Ladder bleek niet leverbaar