Gsmweb

135 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Gsmweb komt uit 135 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Gsmweb gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Gsmweb heeft als pro's betere communicatie over retourzendingen (100%), efficiënte oplossing voor retourzendingen (100%) en snelle levering (100%). Echter heeft het beleid ook nadelen zoals onduidelijke zichttermijnregels (100%), beperkte mogelijkheid tot inspectie voor aankoop (100%), moeilijke retourprocedure (100%) en gebrek aan duidelijkheid over retourbeleid (100%). Daarnaast zijn er klachten over verkeerde telefoon ontvangen, tegenstrijdige informatie van klantenservice en slechte service en oplichting gemeld door klanten (100%).

“Betere communicatie over retourzending”

“Efficiënte oplossing voor retourzendingen”

“Proberen je gewoon alsnog te binden aan het contract”

“Moeilijke retourprocedure”

“Gebrek aan duidelijkheid over retourbeleid”

“Klantenservice gaf tegenstrijdige informatie op contract, starterspakket teruggestuurd en hoesje en screenprotector elders gekocht”

“Onduidelijke zichttermijnregels”

“Beperkte mogelijkheid tot inspectie voor aankoop”

“Slechte service en oplichting”

“Snelle levering”

👍 2   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

A.F Duits - 9 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Betere communicatie over retourzending
  • Efficiënte oplossing voor retourzendingen

Jan - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Proberen je gewoon alsnog te binden aan het contract

heer Nuijten - 8 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Moeilijke retourprocedure
  • Onbehulpzame klantenservice
  • Hoge kosten voor retourzending
  • Gebrek aan duidelijkheid over retourbeleid

mevrouw W - 2 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Verkeerd contract en starterspakket ontvangen, verkeerd hoesje met screenprotector ontvangen, moeite met fouten rechtzetten
  • Ongevraagd airpods ontvangen als compensatie met onjuiste pakbrief, klantenservice verbroken verbinding tijdens uiten van ongenoegen
  • Klantenservice gaf tegenstrijdige informatie op contract, starterspakket teruggestuurd en hoesje en screenprotector elders gekocht

Andy - 18 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Onduidelijke zichttermijnregels
  • Beperkte mogelijkheid tot inspectie voor aankoop
  • Klantenservice reageert traag
  • Mogelijke negatieve reclame door ervaring

Thomas - 9 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte service en oplichting

sasja spaaij - 9 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Snelle levering

mevrouw van der Wel - 17 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Verkeerde telefoon