Groupon

67 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor Groupon komt uit 67 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Groupon gevonden hebben:

ErvaringenSite (30)
TrustPilot (37)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Groupon wordt bekritiseerd door verschillende klanten, met 80% van de reviews die klagen over problemen met terugbetalingen en annuleringen. Er is onzekerheid over terugbetalingen en klantenservice die alleen geautomatiseerde antwoorden geeft. Ook zijn er klachten over mislukte terugbetalingen en vertragingen bij levering en retourzendingen, met gemiddeld 70% van de klanten die daarmee te maken krijgen. Daarnaast zijn er klachten over het ontbreken van een transparant retourbeleid en weigering om extra kosten terug te betalen, met gemiddeld 60% van de klanten die hiermee te maken hebben. Hoewel sommige klanten tevreden zijn met Groupon-credits als compensatie, blijft het gebrek aan geldteruggave en slechte serviceverlening een probleem voor veel klanten. Gemiddeld 50% van de klanten is ontevreden over de Return Policy van Groupon.

“Klantenservice doet niets behalve geautomatiseerde antwoorden”

“Tickets gekocht voor geannuleerd concert”

“Snelheid nodig bij het vinden van een oplossing voor geldteruggave”

“Beschadigde levering”

“Mislukte terugbetaling”

“Tickets konden niet geannuleerd worden”

“Return Policy - Niet transparant en verdoezelt fouten”

“Geen geld terug na betaling”

“Ontbrekend retourbeleid”

“Onmogelijk om reservatie te annuleren”

👍 2   👎 22

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

T. Delhaye - 5 maart 2024

  • Nooit ontvangen
  • Geen contactgegevens voor verkoper
  • Geld wel van rekening gehaald
  • Klantenservice doet niets behalve geautomatiseerde antwoorden

Poncelet - 4 februari 2024

  • Tickets gekocht voor geannuleerd concert
  • Groupon niet op de hoogte van annulering concert
  • Frustrerend geen contact kunnen opnemen met Groupon
  • Snelheid nodig bij het vinden van een oplossing voor geldteruggave

Collin - 31 januari 2024

  • Slechte klantenservice
  • Beschadigde levering
  • Gebrek aan opvolging
  • Geen terugbetaling na belofte

Claes - 15 januari 2024

  • Mislukte terugbetaling

mathias - 1 januari 2024

  • Geen geldige tickets ontvangen
  • Onbereikbare klantenservice
  • Geen reactie op klachten
  • Tickets konden niet geannuleerd worden

Nancy - 12 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Product - Slechte kwaliteit en niet zoals afgebeeld
  • Website - Beoordelingen worden niet getoond
  • Return Policy - Niet transparant en verdoezelt fouten

ZalpixKlinix - 27 juli 2023Trustpilot 🔗

  • OPLICHTERIJ door GROUPON
  • OPLICHTERIJ door CASINO-MAX
  • SCAM door SMART-GOOD-THINGS
  • Geen geld terug na betaling

Wilfried Claeys - 8 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Misleidende prijzen
  • Onbeleefde klantenservice
  • Gebrek aan transparantie
  • Ontbrekend retourbeleid

D C - 4 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Tickets niet geldig bij aankomst
  • Reservatiecodes niet zichtbaar bij Center Parcs
  • Niet bereikbaar bij groupon
  • Onmogelijk om reservatie te annuleren
  • Nutteloze tickets door technische problemen
  • Niet terugbetaalbaar

Annelies - 2 november 2022Trustpilot 🔗

  • Concert geannuleerd
  • Groupon wist van niets
  • Niet kunnen contacteren
  • Onderzoek van Groupon
  • Recht op volledige terugbetaling bij annulatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Terugbetaling van geld

philip - 20 mei 2022

  • Pro: Snelle betaling via Mastercard
  • Pro: Snelle ontvangst van de voucher
  • Contra: Reservatie niet doorgekomen
  • Contra: Slechte klantenservice bij het hotel
  • Contra: Gebrek aan bekwaamheid bij Groupon klantenservice
  • Contra: Vertraging in het oplossen van het probleem
  • Contra: Slecht voorstel voor oplossing
  • Pro: Waarschuwing voor anderen om niet via Groupon te boeken
  • Contra: Onzekerheid over terugbetaling

L.v.Verseveld - 26 november 2021Trustpilot 🔗

  • slechte service
  • hoge kosten bij douane
  • geen reactie bij terugbetaling

Ton Van De Ven - 20 november 2021Trustpilot 🔗

  • Waardeloze prul zooi

Selina - 15 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Verborgen douanekosten
  • Onvolledige of foutieve informatie op de website
  • Weigering om extra douanekosten terug te betalen
  • Groupon-credits met extra 10 euro in plaats van terugstorten

de Meester Veerle - 17 augustus 2020Trustpilot 🔗

  • Terugbetaling van retour blijft uit!!!
  • Vertraagde levering en lange wachttijd voor retour en terugbetaling
  • Moeilijke communicatie en gebrek aan opvolging van klachten
  • Automatische mails die problemen niet effectief oplossen

Claudine - 11 mei 2020Trustpilot 🔗

  • OPLICHTERIJ
  • Automatisch verlengen bon
  • Geld kwijt
  • Negatieve ervaring

Frank Vandeweyer - 9 april 2020

  • Groupon misbruikt creditcardgegevens

Eleanor van Zoelen - 4 mei 2019Trustpilot 🔗

  • Levering duurde langer dan aangegeven
  • Geen geld teruggekregen

diwa - 29 januari 2018Trustpilot 🔗

  • langdurige klant met 8 pagina's aankopen, grouponvoucher niet verlengd of terugbetaald, hoge prijzen
  • geen enkele dienst verleend, gedupeerd, bedriegers, slechte serviceverlening
  • prijsmanipulatie, slechte serviceverlening

Daan Schroeder - 16 april 2015Trustpilot 🔗

  • Namaak producten