Go To Webinar

44 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Go To Webinar komt uit 44 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Go To Webinar gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (27)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Go To Webinar wordt bekritiseerd vanwege moeilijkheden bij annuleren (100%). Klanten geven geen enkele ster en beschrijven het bedrijf als erg slecht (100%).

“Moeite met annuleren”

“Geen sterren helemaal”

“Schurkenbedrijf”

👍 0   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Noah Servais - 28 januari 2024

  • Slechte facturering
  • Onnodige facturering
  • Moeite met annuleren

Amanda Shearing - 29 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Geen sterren helemaal
  • slecht
  • schokkende service 100%

Pete Moore - 1 maart 2021Trustpilot 🔗

  • Schurkenbedrijf