Go To Webinar

44 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Go To Webinar komt uit 44 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Go To Webinar gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (27)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Go To Webinar wordt geprezen voor de perfecte werking op zowel Mac als pc (100%). De verkoopservice wordt als slecht ervaren, met moeite met betaling verwerken en lang wachten om een agent te bereiken (100%). De communicatie verloopt moeizaam, met onduidelijkheid over accountbeheer en onbehulpzame klantenservice (100%). Daarnaast wordt de live chat als onbeleefd ervaren, met klanten die zelfs afgekoppeld worden (100%). Er zijn ook problemen met spam en annuleringen, met spammers toegestaan bij webinars en weigering om annuleringen te erkennen (100%). Over het algemeen lijkt de klantenservice van Go To Webinar teleurstellend en niet aan te raden voor nieuwe gebruikers.

“Oplichterij”

“Weigeren annulering te erkennen”

“Platform is de hoofdpijn aan de factureringskant niet waard”

“Slechte verkoopservice”

“Niet het goedkoopste maar betrouwbaarheid is belangrijk”

“Klantenservice was niet behulpzaam”

“Moeite met betaling verwerken”

“Lang wachten om agent te bereiken”

“Onduidelijkheid over accountbeheer”

“Slechte facturering”

👍 6   👎 51

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Cristina Villarreal - 26 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Oplichterij
  • Blijven eisen voor betaling sturen 6 maanden na annulering
  • Weigeren annulering te erkennen
  • Platform is de hoofdpijn aan de factureringskant niet waard

axelle - 7 maart 2024

  • Slechte verkoopservice

A. Gérard - 15 februari 2024

  • Betrouwbaar webinar platform
  • Goede kwaliteit, verbetering nodig voor beeld en geluid
  • Niet het goedkoopste maar betrouwbaarheid is belangrijk

L. Lejeune - 8 februari 2024

  • Klantenservice was niet behulpzaam

Libert - 6 februari 2024

  • Onprofessioneel samenvoegen van accounts
  • Moeite met betaling verwerken
  • Lang wachten om agent te bereiken
  • Onduidelijkheid over accountbeheer
  • Gebrek aan communicatie tussen accounts
  • Verschillende productnamen in beheerdersgedeelte
  • Aparte beheerderssites voor producten

Noah Servais - 28 januari 2024

  • Slechte facturering
  • Onnodige facturering
  • Moeite met annuleren

J. Léonard - 27 januari 2024

  • Veel spammail ontvangen
  • Geen filteren van berichten
  • Automatisch verwijderen van berichten

Mohammed - 23 januari 2024

  • Klantenservice enkel beschikbaar via telefoon, niet via email
  • Beperkte communicatiemogelijkheden voor klanten
  • Gebrek aan moderne communicatiemethoden

guillaume - 19 januari 2024

  • Spammers toegestaan bij webinars

Luna - 18 januari 2024

  • Werkt perfect op zowel Mac als pc
  • Goede klantenservice

Charlotte Leroy - 14 januari 2024

  • Professionaliteit van de verkoper
  • Verkoopmethode
  • Responsiviteit na verkoop

lilou - 2 januari 2024

  • Constant audio en video problemen
  • Af en toe afgekoppeld worden
  • Negatieve ervaring ondanks goede reviews op andere websites

Collin - 24 december 2023

  • Korte proefperiode zonder waarschuwing
  • Weigering om proefperiode te verlengen

Lefèvre - 10 november 2023

  • Moeizame communicatie
  • Onbeleefde live chat

Liya Guliaieva - 25 juli 2023Trustpilot 🔗

  • La peggiore piattaforma mai usata
  • Problemi vari e frequenti
  • Crasha spesso e problemi audio
  • Surriscale telefoon
  • Onhandige interface

ilya - 20 april 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte ervaring overal

Alessia M - 6 april 2023Trustpilot 🔗

  • Dà continuamente problemi di connessione, audio e/o video
  • Impalla un computer intero
  • Impossibile pensare di aprire una pagina internet nel frattempo
  • Veramente arduo seguire dei corsi in questo stato

Mark - 13 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Problemen met betalingsverwerking
  • Gebrek aan communicatie
  • Gecompliceerde website navigatie
  • Verwarrende productnamen

Soheil Ghahramany - 26 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Ik ben een sprinkhaan klant
  • altijd ondersteuning met GOTO
  • heeft veel klanten gemist met grasshopper

Bar U. - 15 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Laat spamlijsten toe in uitnodigingen voor webinars, moeilijk af te melden voor e-mails

Paul B - 17 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Vroeger goed, nu afschuwelijk
  • Update APP moeilijk op desktop te krijgen
  • Moeilijk om contact op te nemen met facturering om abonnementen op te zeggen
  • Niet aanbevolen voor eerste keer gebruikers

Amanda Shearing - 29 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Geen sterren helemaal
  • slecht
  • schokkende service 100%

Laurent Breillat - 27 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Geen klantenservice via e-mail
  • Klantenservice via telefoon vereist

Sergio Govoni - 13 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • gratis product verkopen maar betaling voor ondersteuning vereisen

Antoine - 10 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Incompetente klantenservice
  • Mooie interface en gastbeheer

Laurène - 10 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Utilisation d'une période d'essai de 14 jours puis réduction à 7 jours
  • Refus de prolonger la période d'essai initialement promise
  • Volonté de faire du profit au détriment de la satisfaction client

Pete Moore - 1 maart 2021Trustpilot 🔗

  • Schurkenbedrijf

AJ - 7 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Vreselijk - zoek elders
  • Geen reactie na 8 dagen
  • Moeilijk om e-mailcontact te vinden
  • Super onbeschofte live chat
  • Chat beeindigd toen ze wisten dat ik een klant was

Valentin - 8 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Goed eerste contact met vertegenwoordiger van verkoop, Overeengekomen follow-upacties
  • Geen reactie op follow-upverzoeken, Gebrek aan communicatie

Nichlas - 13 maart 2020Trustpilot 🔗

  • Verschrikkelijk slechte service
  • Geen reactie op e-mails

Lucina - 8 januari 2018Trustpilot 🔗

  • Ottimo servizio per teleconferenze con condivisione di schermo
  • Collegarsi sia via web che via telefono da diverse nazioni
  • Funziona bene sia su mac che pc
  • Servizio clienti eccellente