Geekbuying

110 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.4 voor Geekbuying komt uit 110 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Geekbuying gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (102)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Geekbuying heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant, de terugbetaling na contact verloopt snel (100%), er is flexibiliteit in het retourbeleid (75%), en problemen met kapotte producten worden over het algemeen goed opgelost (80%). Echter, er zijn ook negatieve punten zoals het feit dat klanten soms zelf moeten betalen voor de retourzending ondanks dat er 'free returns' wordt geadverteerd (50%), en er zijn klachten over slechte klantenservice en moeilijkheden met retourneren (25%). Kopers moeten er rekening mee houden dat er soms lange wachttijden zijn voor vervanging of refunds, en dat het retourproces niet altijd even transparant is (40%). Gezien de gemengde reacties is het verstandig om voorzichtig te zijn bij het bestellen van elektrische apparaten en niet altijd te rekenen op een snel en probleemloos retourproces.

“Flexibele return policy”

“Fout bij terugbetaling”

“Betaling niet herkend”

“Snelle terugbetaling na contact”

“Terugsturen van het item betalen ondanks 'free returns'”

“Geld teruggekregen na contact met klantenservice”

“Slechte kwaliteit product, geluid maken, haren niet goed opzuigen.”

“Neppe beoordelingen, loze beloftes van klantenservice, geen retourmogelijkheden via app of website.”

“Overschrijving correct opgelost”

“Praktisch geen retourservice”

👍 7   👎 27

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

J.p - 9 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Uitstekende service
  • Slechte kwaliteit van het product
  • Flexibele return policy
  • Hoge verzendkosten

Reiny - 5 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Vertraging bij levering
  • Slechte communicatie
  • Onvoldoende klantenservice
  • Fout bij terugbetaling

Reee - 4 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Geld kwijt
  • Betaling niet herkend
  • Klantenservice slecht
  • Ideal betalingen verwijderen

martin - 29 november 2023

  • Geannuleerde bestelling zonder betaling
  • Snelle terugbetaling na contact

Chris Moerman - 16 november 2023Trustpilot 🔗

  • Correcte service
  • Kwaliteitsvol product
  • Snelle levering
  • Degelijke verpakking
  • Scherpe prijs
  • Vrij snel antwoord van klantendienst
  • Terugsturen van het item betalen ondanks 'free returns'

Desmet - 15 november 2023

  • Betaling geannuleerd
  • Klantenservice gaf aan betaling niet ontvangen te hebben
  • Geld teruggekregen na contact met klantenservice
  • Ideal wordt niet aangeraden door de site

Roos - 31 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit product, geluid maken, haren niet goed opzuigen.
  • Neppe beoordelingen, loze beloftes van klantenservice, geen retourmogelijkheden via app of website.

Liesbeth - 27 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Overschrijving correct opgelost

Xinrong Ding - 16 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Praktisch geen retourservice
  • Geen retourproces op de website
  • onzekerheid bij aankoop

Palatine Gentils - 13 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Geen afterservice voor defect product

Luc Timmermans - 24 maart 2023Trustpilot 🔗

  • E-step gekocht
  • Kapot geleverd, maar goed opgelost met retourneren
  • Volledig geld teruggekregen

Frans - 24 maart 2022Trustpilot 🔗

  • Levertijd niet accuraat gecommuniceerd
  • Product niet op voorraad zoals aangegeven
  • Moeilijkheden met retourneren

Banter23 - 20 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Slecht product goed opgelost
  • mooie verpakking voldeed het product niet
  • Geekbuying gedraagt zich professioneel
  • niet alle producten goed gecontroleerd kunnen worden

Robert Prins - 16 november 2021Trustpilot 🔗

  • Himo Z20 fiets arriveerde incompleet en kapot
  • Krijg geen service en benodigde informatie om fiets terug te sturen
  • Geen reactie van Geekbuying gedurende weken
  • Lang moeten wachten op reactie van Geekbuying
  • Geekbuying bood uiteindelijk een keurige oplossing
  • Duurde te lang voor een oplossing was geboden

Mie Ke - 20 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Shit service
  • Problemen met rem, band en accu
  • Onbehulpzaam personeel
  • Hoge kosten voor reparaties
  • Gebrek aan effectieve communicatie
  • Geen terugbetaling of onderzoekskosten

Antonius Domburg - 30 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Slechtste service
  • Onbekende foutcode, Chinese reparatie
  • Maandenlange reparatie zonder resultaat
  • Monteurs onwetend over vervanging
  • Moeizame communicatie met klantenservice
  • Lang wachten op onderdelen
  • Excuses en vertragingen
  • Geen adequate oplossingen
  • Positief resultaat na lange afhandeling, geen aankoopadvies voor elektrische apparaten

Hans - 2 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Snelle levering vanuit Europese magazijnen en goede verpakkingen
  • Goede kwaliteit van producten met goede afwerking en instructies
  • Prijzen zijn prima in vergelijking met directe aankoop uit China, met minder problemen met kwaliteit en verpakking
  • Redelijk snelle reactie van klantenservice op problemen
  • Geen ervaring met duurzaamheid van producten en retourneren, maar vertrouwen door Europees magazijn

Peter Balfoort - 23 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Slechte service van Geekbuying
  • Lange wachttijd voor vervanging
  • Hoge verzendkosten

Dennis Schenk - 31 augustus 2019Trustpilot 🔗

  • Smartwatch gekocht kapot, terugsturen naar China voor hoge kosten
  • Geen terugbetaling mogelijk na een maand, uiteindelijk 30% minder terugbetaling ontvangen
  • Nieuw exemplaar verzonden na aanvraag tot terugbetaling, communicatie moeilijk
  • Onzekerheid over mogelijke terugbetaling en dekking van retourkosten

Arie - 5 april 2019Trustpilot 🔗

  • Horloge niet ontvangen na bestelling

hilda bogaerts - 26 december 2018Trustpilot 🔗

  • Snel geleverd
  • Ouder model ontvangen
  • Problemen met werking van het product
  • Communicatie over retourzending

Jaap Kik - 27 oktober 2018Trustpilot 🔗

  • Verkeerd item geleverd
  • Fout wordt niet hersteld
  • GeekBuying geeft aan dat ik nogmaals het bedrag moet overmaken
  • Fout wordt niet hersteld
  • Waarschuwing: koop hier niets. Je bent je geld kwijt

Victor Looijestijn - 30 september 2018Trustpilot 🔗

  • slechte garantievoorwaarden
  • moeilijke garantieprocedure
  • slechte klantenservice bij garantieclaims
  • hoge kosten voor reparatie/vervanging
  • gebrek aan communicatie over garantieproces

Peter Vergote - 17 augustus 2018Trustpilot 🔗

  • Niet betrouwbaar
  • Geen oplossing bij problemen
  • Onduidelijke communicatie
  • Hoge prijzen voor slechte service

André van der Staaij - 6 juni 2018Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice, kapotte accu na twee dagen
  • Niet ontvangen retourformulier
  • Onbevredigend antwoord van klantenservice

john winkel - 14 november 2017Trustpilot 🔗

  • Hoge kosten, verkeerde vrachtbrief
  • Slechte klantenservice, onredelijk beleid
  • Slecht retourbeleid

Jerry lieuw-a-len - 22 september 2017Trustpilot 🔗

  • duidelijk stuk maar toch afgescheept door klantenservice
  • defect product, slechte service
  • slechte excuses bij retourzending
  • troep geleverd, onduidelijke communicatie