Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Fossil laat te wensen over, met klanten die klagen over lange wachttijden (22%), gebrek aan bevestigingen na betaling (18%), en trage terugbetalingen (15%). De klantendienst wordt als onbehulpzaam en inefficiënt beschouwd (20%), met moeilijkheden bij het bestellen en communicatieproblemen (13%). Er is geen duidelijke communicatie over kosten (10%) en sommige klanten ervaren zelfs een gebrek aan klantenservice (8%) en onprofessionele benadering in communicatie (7%). Dit gebrek aan communicatie en service zorgt ervoor dat klanten de communicatie met Fossil als moeilijk en onbetrouwbaar ervaren.