Fossil

27 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Fossil komt uit 27 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Fossil gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (15)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Fossil laat te wensen over, met klanten die klagen over lange wachttijden (22%), gebrek aan bevestigingen na betaling (18%), en trage terugbetalingen (15%). De klantendienst wordt als onbehulpzaam en inefficiënt beschouwd (20%), met moeilijkheden bij het bestellen en communicatieproblemen (13%). Er is geen duidelijke communicatie over kosten (10%) en sommige klanten ervaren zelfs een gebrek aan klantenservice (8%) en onprofessionele benadering in communicatie (7%). Dit gebrek aan communicatie en service zorgt ervoor dat klanten de communicatie met Fossil als moeilijk en onbetrouwbaar ervaren.

“lang wachten op reparatie, geen antwoord op vraag”

“Trage terugbetalingstermijn”

“Gebrek aan communicatie”

“Verschrikkelijke klantenservice”

“Onprofessionele benadering in communicatie”

“Gebrek aan communicatie over de kosten”

“trage terugbetaling”

“Moeilijkheden bij het bestellen en communicatieproblemen”

“Gebrek aan bevestiging na betaling en lange wachttijd”

“Onbehulpzame klantenservice en inefficiënte chatbot”

👍 2   👎 26

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Heijmerikx Kaylee - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • lang wachten op reparatie, geen antwoord op vraag

E. Van den Broeck - 29 maart 2024

  • Trage terugbetalingstermijn
  • Gebrek aan communicatie

John en Jaco - 4 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Verschrikkelijke klantenservice
  • Lange wachttijd voor levering en terugbetaling
  • Onprofessionele benadering in communicatie

eline - 2 januari 2024

  • Snelle reparatie voor 100 euro zonder uitleg
  • Korte garantietermijn voor een horloge
  • Gebrek aan communicatie over de kosten
  • Hoge reparatiekosten in verhouding tot aankoopprijs

Adam - 25 december 2023

  • trage terugbetaling

B. De Ridder - 11 december 2023

  • Moeilijkheden bij het bestellen en communicatieproblemen
  • Gebrek aan bevestiging na betaling en lange wachttijd
  • Onbehulpzame klantenservice en inefficiënte chatbot
  • Ontbreken van duidelijke terugkeringsbeleid

Meester - 28 november 2023Trustpilot 🔗

  • Geen klantenservice
  • Betaling gelukt maar geen bevestiging ontvangen
  • Contact via chatbot en contactformulier kost veel tijd
  • Automatische mail met linkjes naar FAQ

siebe - 25 november 2023

  • Horloge van goede kwaliteit
  • Problemen met bestelling en levering
  • Meerdere keren contact met klantendienst
  • Vertragingen en onduidelijkheden

milan - 22 november 2023

  • Lange levertijd
  • Defect product
  • Traag terugbetaling
  • Slechte klantenservice

Fer Ry - 28 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • slechte kwaliteit horloge, slechte service, niet klantvriendelijk
  • duurzaamheid horloge, reparatiekosten
  • beperkte garantievoorwaarden
  • moeilijke communicatie met Fossil

Miranda Kouwenberg - 21 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • 3 annuleringen begin juli nog steeds geen terug betaling
  • vrijdag weer een mail gestuurd netjes bericht dat ze kontakt met opnemen
  • hoop dat dit snel opgelost word om iedere week een bericht te sturen word je ook niet vrolijk van

Obi Jan Kenobi - 27 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Terugbetalingsvertraging
  • Slechte communicatie
  • Onbetrouwbaar
  • Geen oplossing geboden

Marianne - 24 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Geen terugbetaling ontvangen na 2 weken.
  • Belofte tot terugbetaling niet nagekomen binnen afgesproken termijn.

Anita Callebaut - 17 december 2022Trustpilot 🔗

  • slechte kwaliteit leder
  • slechte klantenservice

M.H. - 25 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Reparatie kost 100 euro zonder specificatie
  • Snel stuk na 2.5 jaar
  • Mogelijk invloed van oorlog in Oekraine op prijs