Fiverr

54 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.2 voor Fiverr komt uit 54 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Fiverr gevonden hebben:

ErvaringenSite (23)
TrustPilot (31)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Fiverr heeft zowel voor- als nadelen. Enerzijds is het bijna onmogelijk om een refund te krijgen en kan het voelen alsof je spullen gestolen zijn (30%), kan je account geblokkeerd worden zonder reden (20%) en is het moeilijk om geld op te nemen (15%). Aan de andere kant is er geen kans om een order te annuleren (10%) en reageren ze niet altijd op refundverzoeken (25%). Dit kan leiden tot frustratie en problemen voor gebruikers die hun geld terug willen krijgen.

“Het voelt alsof ze mijn spullen hebben gestolen en ik kan er nu niet meer bij”

“niet aanbevolen om vaardigheden en middelen te investeren op Fiverr”

“Account geblokkeerd zonder reden”

“Lang wachten om geld op te nemen”

“Onmogelijk om geld op te nemen”

“Bijna onmogelijk om refund te krijgen.”

“Niet bestellen via platform in de toekomst”

“Geblokkeerd account”

“retourbeleid”

“Geen teruggave van vooraf geïndeld geld”

👍 0   👎 15

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Noah - 10 maart 2024

  • Mijn account werd zomaar geblokkeerd en niemand heeft me verteld waarom
  • Het voelt alsof ze mijn spullen hebben gestolen en ik kan er nu niet meer bij
  • Ik kan niemand spreken om het op te lossen

Lina Laurent - 4 maart 2024

  • Gedegradeerd naar No Level door domme systeemwijziging
  • gigs verwijderd uit zoekresultaten
  • persoonlijke aanpak vs kant-en-klaar materiaal
  • grote wijzigingen niet gecommuniceerd
  • tal van gigs bieden vooraf gemaakte content aan
  • belang van grondige Fiverr evaluatie voor beginners
  • niet aanbevolen om vaardigheden en middelen te investeren op Fiverr

wout - 21 februari 2024

  • Account geblokkeerd zonder reden
  • Lang wachten om geld op te nemen
  • Onmogelijk om geld op te nemen
  • Slechte klantenservice die niet reageert op e-mails

Guillaume De Smedt - 1 februari 2024

  • Veel slechte ervaringen met Fiverr.
  • Alleen een screenshot gekregen, geen link om te bekijken.
  • Geen telefoonnummer of live chat, lang wachten op antwoord.
  • Verschrikkelijke grammatica bij schrijvers.
  • Bijna onmogelijk om refund te krijgen.
  • Onbekend wie je eigenlijk koopt.
  • Gebruik van Google Vertalen voor communicatie.
  • Lage kwaliteit, slechte klantenservice, weinig tot geen refunds.
  • Blijf het gebruiken lol

S. Guillaume - 24 januari 2024

  • Teleurstellende kwaliteit
  • Veel tijd besteed aan verbeteren van fouten
  • Verspilling van geld
  • Verspilling van energie
  • Niet bestellen via platform in de toekomst

Nathalie Timmermans - 10 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Geblokkeerd account
  • Onbehulpzaamheid bij problemen
  • Niet naleven van regels
  • Beperkte betalingsmogelijkheden
  • Negatieve reactie op alternatieve oplossingen
  • Gebrek aan flexibiliteit

seppe - 23 oktober 2023

  • klantenservice
  • duidelijkheid
  • uitschakelen account
  • retourbeleid

Ever T - 28 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Ernstig teleurstellende ervaring met Fiverr
  • Klantenservice nam klacht niet serieus
  • Bescherming van freelancers boven klanten
  • Geen teruggave van vooraf geïndeld geld

Elif - 10 september 2022Trustpilot 🔗

  • Geen klantenservice, Ongetalenteerd en oplichters, Alleen goed in commissies innen
  • Geen kans om order te annuleren

jouwvelgen.nl - 4 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • geen reactie op refundverzoek
  • €600 vastzittend geld op Fiverr
  • geen reactie van klantenservice op mails
  • tickets worden simpelweg op 'Solved' gezet zonder actie

Finn Teuwsen - 11 december 2021Trustpilot 🔗

  • Leuk idee, Maar daar is het ook mee gezegd
  • De enige manier om te betalen / betaald te krijgen is PayPal
  • Hoge fee naar PayPal bij verkopen
  • Account tijdelijk geschorst na voorstel om buiten fiverr af te handelen
  • Account uiteindelijk permanent geschorst

Tim - 3 september 2021Trustpilot 🔗

  • Accepteert betalingen via Paypal
  • Waarschuwing voor Paypal geschillen
  • Gebrek aan duidelijkheid over voorwaarden