Alle reviews van tim
Review over: Daka
Wordt op tijd geleverd zoals…
Wordt op tijd geleverd zoals gecommuniceerd met een goede prijs kwaliteit verhouding. Erg hoge korting op goede spullen. Ik stond er versteld van. Ga hier vaker bestellen
Review over: Viagogo
Reeds gescande tickets
Tickets gekocht voor union berlin, maar we konden niet naar binnen, kaartjes waren waarschijnlijk al gescand... Later werd ons verteld dat viagogo een "zwarte markt" is en dat onze kaartjes dus niet geldig waren. We hebben uiteindelijk wel ons geld teruggekregen.
Review over: Bennett Winch
The service matches the quality of the product
I emailed a few queries and got a phone call back! Following this conversation I was happy to proceed with my order. Everything was delivered, nothing missing and only took a few days. A very good experience dealing with this company.
Review over: AppelHoes
snel en volgens afspraak
snel en volgens afspraak
Review over: Online
Prijs verhogen tijdens de looptijd van het contract 😤
Verhogen de kosten tijdens de looptijd van het contract vanwege 'inflatie'.
Review over: Mobiel
Zoals altijd top service
Zoals altijd top service! volgende keer weer mobiel.nl
Review over: Hilton Honors
Great experience
Great experience, second time buying car from Hilton. Pete Neil went out of his way and made this a quick and easy process.
Review over: Babbel
Pas op, wees voorzichtig met betalingen
Pas op, oneerlijke bedrijfsvoeringen. Ze namen een domiciliering zonder naar gevraagd te worden en namen geld van mijn rekening af. Toen ik voor een terugbetaling vroeg weigerden ze me mijn geld terug te storten
Review over: KLM
Als gezin niet boeken
Met opzet gezinnen met (kleine) kinderen uit elkaar plaatsen zodat er extra betaald moet worden is heel laag. Vertraagde vlucht, de crew haat passagiers... Als ik het even kan helpen is dit m'n laatste KLM vlucht
Review over: Only & Sons
Leuke casual-sjieke broeken
Gelieve geen review request te sturen zolang een artikel niet afgeleverd is. Ik ben wel tevreden van de ontvangen Only & Sons broeken.
Review over: ANWB Wegenwacht
nog nooit zo’n trieste ervaring gehad
Ongelofelijk slecht bedrijf! ANWB is ongekend slecht heb serieus nog nooit zo’n trieste ervaring gehad. Hele dag aan de telefoon gezeten omdat we pech hadden met de auto in Duitsland. Ik had ene ANNEKE aan de telefoon en deze mevrouw is serieus de domste persoon en trieste figuur die ik ooit gesproken hebt. Denkt totaal niet mee! Ze zoekt alleen maar de goedkoopste manier om terug te komen! Elke keer Zelf initiatief moeten nemen om terug te bellen omdat ene Anneke van de anwb niet terug belt. Wat een slechte service zeg! Mensen trap niet in de anwb service praatjes want het slaat helemaal nergens op. De groete
Review over: Otto
Nooit meer Otto, ook al zie ik een leuke aanbieding!
In december een stofzuiger besteld. Ging al na 2 maanden kapot. Otto gemaild en klantenservice heeft de stofzuiger netjes vervangen. Er is mij nooit gevraagd om de kapotte stofzuiger terug te sturen, noch is mij een retourlabel gestuurd. Maar na enige tijd kreeg ik "betalingsherinneringen". Kennelijk was er een factuur aangemaakt omdat er geen retour binnen is gekomen. Gelukkig had ik de kapotte stofzuiger nog in de schuur liggen! Na geloof ik 3 of 4 keer Otto klantenservice contacteren, en het bovenstaande verhaal uitgelegd, ben ik niets wijzer geworden over hoe ik het pakket naar Otto moest sturen. Ze zeggen dat ik het bij een Postnl punt in moet leveren. Hoe dan? Als ik geen retourlabel krijg, en als ik geen adres krijg? En wat moet ik precies vermelden? Dus na contact met 3 of 4 medewerkers moest ik het alsnog zelf uitpluizen op de website van Otto en heb ik vervolgens zelf info gevonden. Ik stuur de kapotte stofzuiger dus terug, en deze wordt vreemd genoeg afgeboekt. Maar later wordt er weer een factuur open gemaakt en staat er een derde(?) stofzuiger in het account, alsof er weer een bestelling is gemaakt en er staan een T&T bij waarvan de Postnl pagina aangeeft dat er niets is verstuurd. Otto, waar zijn jullie mee bezig zeg? Zojuist weer contact gehad. De medewerker wist ook niet wat er aan de hand was en heeft het doorgezet. Ik zou binnen 3 werkdagen meer horen. We zullen zien! Maar hoe dan ook, ik geef mijn geld voortaan wel uit bij andere webwinkels.
Review over: Scarlet
Goede prijszetting, correcte service
Goede prijszetting, goede service bij verhuis (inclusief een nieuwe telefooningang wegens kink in de kabel bij de bestaande telefooningang). Jammer dat het internet uitzonderlijk eens onderbroken wordt zonder aanwijsbare reden of voorafgaande communicatie. Software van de digicorder is niet optimaal, maar op zich niet zo erg.
Review over: Yourhosting
Extreem duur en extra kosten voor vanalles
Heb ze vroeger veel gebruikt, maar sinds het is overgenomen is het extreem duur vergeleken met vergelijkbare platformen en ze rekenen belachelijke bedragen voor dingen die normaal gratis zijn, €30 voor forwarden van een domein bijvoorbeeld. Heb inmiddels alles weg verhuisd. Doe jezelf een plezier en ga ergens anders heen.
Review over: Foyer Global Health Insurance
Top! Besser geht's kaum! Einfach und schnell!
Top! Es gab hier nie Probleme oder ähnliches! Besser geht's kaum, schnell, verfügbar und gute Online-Plattform
Review over: Scarlet
slechte service net zoals het…
slechte service net zoals het moederbedrijf proximus . slecht internet en tv . zelf zijn lage prijs niet waard . sluiten je af zonder factuur te sturen en tellen dan maar vergoedingen bij .
Review over: NHA
Twee dikke duimen
Duidelijke communicatie voor en tijdens de studie. Voortgang wordt netjes aangegeven en je wordt gestimuleerd om je doel te bereiken.
Review over: Vloerglijders
Top!
Producten vlot besteld en snel geleverd. Was een beetje sceptisch maar kwalitatieve producten ontvangen om mijn parketvloer te beschermen.
Review over: Brouwland
Altijd in orde
Gewoon correct. Snelle en juiste levering.
Review over: Undiemeister
Snelle levering en zeer goede pasvorm
Snelle levering en zeer goede pasvorm
Review over: Hollandsnieuwe
Wat een slechte service BKR verwijderen…
Wat een slechte service BKR verwijderen aangezien ik toeslagen ouder ben, dus ik het recht heb op verwijdering, Nee ik moet betalen, Nee ik moet niet betalen, want EDR had zich zelf moeten melden, maar waar doet EDR aan zij spelen Fraude ze dienen dingen in die helemaal niet relevant zijn. waar door zij deels zijn uitgesloten van SBN, Nee wij verwijderen pas als u betaald, ING, RABO,Lening, allemaal zonder dissusie brief sturen van Dhr Rutte en het lost zich meestal binnen 24 uur op, maar Hollandsenieuwe wil slecht staan bij de rechtbank, nou dan gaan we toch vonnis halen. en weet je wat het mooiste is kosten me eerst een vermogen een adv betalen, maar nu krijg ik er een van de staat, zou hem gewoon verwijderen zou zo netjes zijn,
Review over: ANWB Wegenwacht
Vermoeiend mannetje
Ik was ontevreden en nu ben ik woest. Ik belde omdat ik nog geen reactie op mijn klacht heb gehad van 19 februari. In plaats van enig begrip te krijgen gebeurde onderstaande. De compleet respectloze medewerker dacht dat hij al had opgehangen en noemde mij een vermoeiend mannetje. Dat was overigens nadat hij bij de eerste keer bellen opgehangen had. Ik belde terug en kreeg hem weer. Ik heb niet gescholden of geschreeuwd er was geen enkele reden om mij zo te behandelen. Ik eis dat wordt uitgezocht wie dat was en dat er maatregelen genomen worden. Ik ben gouden lid van de anwb en betaal al jaren lidmaatschap en vind het van de zotte dat ik zo behandeld wordt. Dit kwetst mij oprecht. Ik zei nog ondanks mijn ongenoegen werkse tegen hem en dan krijg ik dat te horen. Toen ik zei dat ik hem nog kon horen vertelde hij dat ik op moest hangen in plaats van te verontschuldigen
Review over: Wissel
Aanrader!
Ik heb hier tweemaal een cadeaubon gekocht. Toen er een code was die niet werkte, kreeg ik binnen een kwartier een reactie op mijn mail met een passende oplossing hiervoor!
Review over: Bulk Powders
Product is prima geleverd maar traag
Product is prima geleverd, maar de levertijd is wel lang zeg. Daarnaast wordt ik een beetje moe van al die kortingscodes. Als je niet oplet betaal je teveel.
Review over: SumUp
Let op! SumUp kan je account blokkeren bij een geschil!
Let op, SumUp kan je account blokkeren en je openstaande saldo gedurende 2 maanden vasthouden, zelfs als je al 1000 succesvolle transacties hebt, wanneer een klant een klacht indient! Helaas hebben we onlangs meegemaakt dat een klant een klacht heeft ingediend bij SumUp, omdat hij achteraf vond dat onze dienst te duur was. Ondanks dat we de benodigde informatie, inclusief een ondertekende offerte, netjes hebben verstrekt, heeft SumUp ervoor gekozen om ons account op te schorten en het openstaande saldo (20 transacties) pas na 2 maanden vrij te geven. Wees dus voorzichtig als je besluit om SumUp te gebruiken, aangezien ze bij een geschil altijd de klant in het gelijk stellen.
Review over: Delta energie
App werkt vaker niet dan wel
App werkt vaker niet dan wel. Verbruiksoverzicht is onoverzichtelijk, weet niet goed hoe ik er voor sta in gebruik tov mijn maandbedrag. Dit doen anderen echt beter..
Review over: Superfoodstore
Zeer goede service!
Verkeerde artikel geleverd gekregen. Zeer snelle reactie met de boodschap; het goede product is onderweg en het andere artikel mag je houden. Zeer goede service. Daarnaast zijn alle artikelen goed geprijsd. Niks meer dan lof!
Review over: auto-onderdelen24
Gebruikte producten verkocht als nieuw, klantenservice vraagt steeds om meer foto's
Ik heb 4 TPMS bandenspanningssensoren gekocht. Helaas zijn alle 4 de sensoren geleverd in een reeds geopende verpakking met tekst er op geschreven en zijn 3 van de 4 sensoren beschadigd door vuil, zand en vet. Hier heb ik contact met de klantenservice over opgenomen. Zij reageren relatief snel, maar hebben nu al 2x om meer foto's gevraagd, terwijl het probleem duidelijk te zien is: 1. Producten zijn niet nieuw, maar retour gestuurde producten die weer verkocht zijn. 2. 3 van de 4 sensoren zijn beschadigd. Ik heb al 15 verschillende duidelijke foto's vanuit meerdere hoeken gestuurd. Nu vragen ze weer een foto waar alle sensoren met beschadiging op staan, en niet losse foto's, terwijl op deze foto's de unieke nummers van de sensoren duidelijk zichtbaar zijn. Dit wordt nu erg vervelend en ik heb geen vertrouwen meer in het bedrijf. Voor mij de eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel. Toevoeging: Klantenservice geeft aan dat zij de producten goed vinden en geen problemen ermee zien. Nu heb ik aangegeven dat ik de koopovereenkomst wil ontbinden en volledige terugbetaling wens van de producten en retourzending. Ik ben benieuwd of dit gehonoreerd gaat worden. 2e toevoeging: Vandaag ben ik door een vriendelijke medewerker gebeld en heb ik de optie gekregen voor €30 korting of om de order volledig te annuleren en deze op hun kosten retour te sturen. Ik heb voor het retourneren gekozen. Aantal sterren van 1 naar 3 aangepast omdat er nu een goede oplossing is, maar het veel te lang geduurd heeft om tot deze oplossing te komen.
Review over: Parfumado
Erg leuk concept
Erg leuk concept. Voor iedereen die het leuk vindt om nieuwe parfums te ontdekken, raad ik Parfumado aan. Ze hebben een enorm uitgebreid assortiment om uit te kiezen. Via de parfum quiz kun je ontdekken welk soort geuren bij je passen en dit werkt verrassend goed! Mocht dit wat voor je zijn, dan heb ik een code waarmee je 50% korting kunt krijgen op de eerste maand: ndZE0ZGW8
Review over: Wonderbox
Triestig
Triestig aanbod. Trage website. Meerdere stappen om iets om te ruilen. Werkt vaak niet. Wondercards met geheime code waarvan laatste karakter niet geprint is. Kort samengevat .. oplichters. Helpdesk antwoord niet.
Review over: Kiwi
Ik werd goed geholpen
Ik werd goed geholpen, omdat de BoadPass per mail opgestuurd werd nadat er een storing op de website was!
Review over: Glamira
Slechte service
De bestelling wordt pas na 5 dagen verzonden, terwijl deze al die tijd in het distributie centrum lag. Hierdoor heb ik onnodige hoge kosten moeten maken om de bestelling met spoed door te moeten sturen naar het buitenland. Terwijl ik na meerdere berichten geen antwoord kreeg. De klantenservice is waardeloos, je krijgt geen of pas heel laat een bericht. Bellen kan niet en de chatbot op de website werkt niet, je krijgt vaak helemaal geen tekst te zien als je iets stuurt. Uiteindelijk wel tevreden met de ring, ik hoop dat de kwaliteit goed is.... Dit was voor mij wel een 1 malige ervaring met Glamira! Ook jammer dat jullie de 1 tot 4 sterren beoordelingen niet op Trustpilot laten zetten via jullie eigen beoordeling mail. Wees transparant en eerlijk als bedrijf.
Review over: Adorama
Great products and service to bute.
I did my research before purchasing. Adorama had the product I wanted at a more reasonable price than the competition. When the product arrived on time I attached the lens to the camera and it worked perfectly. Thanks Adorama.
Review over: bodum
Munne god...
Munne god.... Denk je een mooi modulair wijnrekje te kopen. Spul in niet in elkaar te zetten... Glazen voelen verder goed aan dat wel. maar de wijnrekken moet je niks mee willen
Review over: Dyson
Leuke ervaring
De web winkel is gemakkelijk te gebruiken zeker als je jouw toestel toevoegt indien je onderdelen wilt aankopen. De bezorging van het pakket was ook in orde, alles is mooi en op tijd aangekomen. Alles was in perfecte staat. Ook degelijke materialen.
Review over: Vision Direct
Bestellen én binnen de twee dagen…
Bestellen én binnen de twee dagen geleverd. Nog nooit teleurgesteld geweest! Super!
Review over: DrankDozijn
2 voor 1 deals - ineens niet van toepassing
Al jaren klant maar sinds enige tijd herken ik onderstaande matige reviews. Tijdens 2 voor 1 deal blijkbaar fouten op de website waardoor het toch niet van toepassing was op de aangegeven flessen. Feedback klantenservice: 'ondanks foto met 2v1 gold toch niet voor deze fles en had ik zelf moeten zien op de factuur, klant zelf verantwoordelijk voor controleren bij afrekenen'. Ik kwam er uiteraard pas achter toen ik 1 fles geleverd kreeg in plaats van 2. Fles van 50 euro en afgeserveerd met 10 euro tegoedbon die je weer in moet zetten bij een nieuwe aankoop waar geld op verdiend wordt. Erg jammer.
Review over: FamilyTreeDNA
Hoping that I didn't get conned out of $500.00?
I'm waiting for a response I'm told that everything has to be by email which if you call them,and the chat is with a chatbot not a person. I don't know if it takes weeks or longer to get a response. Now if you are in a group project,and you ask a group Administrators about anything that doesn't have anything to do with the purpose of why people pay for what the company claims to offer you will get a quick response. In group projects the necessary information to confirm a DNA Match is listed on charts. With the Big Y 700 DNA Test it only lists 101 Y STRS which those Y STRS are used to confirm DNA Matches. If you know anything about Y DNA Testing you can Google the Haplogroup of people in your Group Projects to confirm if you share any SNPS. Don't expect anyone that works for the company, or that runs group projects to be able to explain anything about the products and services that the company offers. To know and understand how to know what a Y DNA Match is as well as how to know if you have any Y DNA Matches you have to find blogs mainly on Facebook or Reddit where it will be explained with diagrams as well as examples. I have had my Big Y 700 results since 2019,and I have only had 1 DNA Match. The website which is why I contacted the company has told me that these other people whom I Match 95 Y STRS Identically,and the other 6 Y STRS each are only 1 deviation of difference also that I share Identical SNPS with within the lessthan the last 1,500 years that's Matching both ways to confirm a Y DNA Match the Website is telling me that they aren't DNA Matches? I'm hoping that they are taking me seriously,and if the information that I know to be true explain to me how much closer the DNA needs to Match to confirm a Y DNA Match if there isn't an issue with the Website which if so could take years before it's fixed?OK it's Monday November 13th after posting the information to the owners of the Y DNA Test in my Group Project as well as contacting Customer Service nothing to complain about taken care of 👍
Review over: Only for Men
Snelle hulp
Snelle hulp Op zondag middag om half 6 's avonds een mails gestuurd met een vraag over een kortingsvoucher die ik in de mail had ontvangen. Hierbij had ik de verwachting maandag middag of dinsdag ergens reactie te krijgen. Echter de klantenservice had mijn mail binnen een half uur beantwoord en was het probleem verholpen. Meteen de 2 nieuwe truien besteld die ik op het oog had.
Review over: Rentalcars
Als ik 0 sterren kon geven had ik het…
Als ik 0 sterren kon geven had ik het gedaan. Ik wacht al 3 maanden op 25 euro die ik retour zou ontvangen van Rental Cars vanwege een fout die zij hebben ondergaan. Komen daarmee achteraf geen afspraken na. Schandalige communicatie en behandeling. Zowel 2x aan de telefoon gehangen als radiostilte per email. Leuke vergelijkingssite als het goed gaat, maar als er iets mis is, ben je je geld kwijt.
Review over: Van Gemert Ondermode
onprofessionele firma
Dit is de meest onprofessionele firma waar ik ooit mee in aanmerking kwam. Zowel de planningsdienst als Facturatie dienst zijn ondermaats. Men stuurt een factuur waarbij men zogezegd langskwam en niemand thuis was. De Facturatie dienst is niet rechtstreeks te contacteren en op e-mails krijg je geen antwoord. Dit gaat over meerdere aanmaningen vanaf maart 2023. Ondanks de naam een malafide firma. Je koopt een product en daarmee is alles gezegd. Dienst na verkoop is een dikke nul. Koop niets van Van Marcke !!! UPDATE 4/12/23: Vandaag is er een update waarbij er een afspraak vastgelegd word op 8/12/23 zonder overleg. Kan deze afspraak onmiddelijk geannuleerd worden! Ik wil niets meer met jullie te maken hebben. Of is het de bedoeling om een extra factuur te sturen? De waterontharder is geïnstalleerd. Ondertussen is jullie onterechte factuur eveneens betaald. Tof dat dit jullie reactie is!
Review over: Summit Travel
Aanrader !!!
Goedkoop, vlot, duidelijk ... kortom een aanrader om met hen te boeken.
Review over: Siroko
geweigerde retour kan je in Spanje ophalen.
Bij het retour sturen van het product kun je zelf een pakketdienst regelen om het in Spanje op te gaan halen, iets wat je al betaald hebt en ook kan je al voor de retour kosten betalen.
Review over: JEGS
There is a reason they have under 2…
There is a reason they have under 2 stars in their ratings.. I order old truck parts all the time and I decided to try JEGS. They gave me the wrong part and told me to pay 230.00 to ship back a 520.00 part. Their customer service was uninterested in the mistake and blamed it on me and did not care whether I returned back to them or not. Go to AMD or classic industries as I have never had a problem with them.
Review over: Lo10M
Eerlijk bedrijf met een top service!
Na een vervelende ervaring bij Restocks, ben ik bij toeval bij Lo10m uitgekomen. Na wat huiverig te zijn geweest vanwege mijn voorgaande ervaring (met Restocks), ben ik toch overgegaan tot de bestelling van een paar Air Jordan 3 's...en ik ben niet teleurgesteld!!! Top service vanuit Lo10m! Ik kom hier zeker weer terug!
Review over: BSTN
Fast delivery
Fast delivery, original product and a great discount
Review over: Komrads
Vlotte levering!
Vlotte levering! Tevreden over het product Duidelijk waar Komrads voor staat
Review over: Vanden Borre
Nieuwe koelkast
Service in winkel was in orde (een nieuwe koelkast gekocht). Levering was echter slecht.
1) ipv de beloofde week wachtijd moest 5 weken gewacht worden waardoor bijna een cashback actie gemist is geweest
2) eerste keer dat het toestel geleverd werd was maar 1 leverancier mee terwijl was aangegeven dat er twee nodig waren gezien het op 2de verdieping was, toestel is dan op het gelijkvloers achtergelaten
3) 2de keer dat vandenborre afkwam waren twee leveranciers mee, zonder te proberen beslisten ze dat de trap niet geschikt was (de eerste keer was dat geen issue). derde afspraak gemaakt en direct 100 euro forfaitair lift fee moeten betalen
4) 3de keer dat men afkwam waren er twee leveranciers maar konden ze beiden enkel frans, we moesten 3 kwartier wachten tot de lift afkwam die door een derde persoon werdt bestuurd. uiteindelijk is de koelkast geplaatst geweest maar is mij 140 euro aangerekend. vandenborre had nog eens extra gerekend omdat ze opnieuw moesten afkomen (wat 100 procent hun fout was)
conclusie: koop NOOIT een toestel bij vandenborre dat je niet zelf kunt meenemen, levering is duidelijk uitbesteed aan een ander om de kosten te verlagen. klagen bij vandenborre zelf heeft zero effectReview over: Hostinger
Super hosting
Super hosting. Snelle support die elk moment van de dag klaar staan om te helpen. Overzichtelijk dashboard, waar je werkelijk alles kan vinden en instellen etc. Mijn sites draaien snel. De prijs is super netjes. Echt blij met deze partij.
Review over: Divoza Horseworld
Mijn bestelde product heb ik zeer snel…
Mijn bestelde product heb ik zeer snel in huis geleverd gekregen. Geen onverwachtse verlate levertijd. Het pakket was daarnaast zeer netjes verpakt.
Review over: Walibi
Belachelijk veel mensen toegelaten in…
Belachelijk veel mensen toegelaten in het park waardoor er overal 45min< wachtrijen staan, niet normaal. Gewoon van begin tot einde een slechte ervaring. Volgende x gewoon Walibi Nederland, daar gebeurt dat niet.
Review over: War Thunder
Pro-Russian game that makes you grind…
Pro-Russian game that makes you grind and grind while gaslighting the player base that they asked for it... You might want to speed up your grind by buying a premium vehicle... This will help until they nerf it into obscurity and raise the repair cost to make it the same as a normal vehicle. New premiums are over powered and ruin the game, and force you to invest, then nerfed once they sell enough of them. The payouts you need are constantly diminishing so even with a paid account, and bought planes by the end tier you can't accumulate enough coin to buy the vehicles you paid to research... Meanwhile the dev team and their sycophant GMs continue to gaslight the community pretending they did it all for them... Earlier tiers are increasingly DEAD so you have to wait ages and when you get a game its all bots and you're forced to play higher tier planes if you get a game. Don't support Russian extremism/terrorism and play some other better game.
Review over: NordPass
Belachelijke regels omtrent de 'auto renewal' (dit neigt naar oplichting)
Mijn abonnement verloopt op 16 juni 2023, maar er is vandaag op 2 juni 2023 al geld gereserveerd voor het komende jaar. Tijdens het afsluiten van het abonnement is niet duidelijk gecommuniceerd dat er twee weken(!) voor het aflopen van mijn abonnement alvast geld gereserveerd zou worden voor het komende abonnementsjaar. Ik heb nog geprobeerd mijn abonnement op te zeggen in de hoop mijn geld terug te krijgen, maar dat mocht geen baat meer hebben. Toen ik dit vertelde aan de helpdeskmedewerker, zei deze dat het in de ‘terms of service’ staat. Hoewel dit waar is, word je daar van tevoren niet duidelijk over geïnformeerd. Ze moffelen dit weg in de terms of service. Daarbuiten heb ik daarover bijvoorbeeld geen enkele mail ontvangen toen ik het abonnement afsloot of ben op andere wijze hierover geïnformeerd. Ik heb ook niet een x aantal dagen van tevoren een bericht ontvangen met de waarschuwing dat mijn abonnement afloopt en dat ze twee weken voor het aflopen van mijn abonnement geld gaan reserveren op mijn creditcard voor komende abonnementsjaar terwijl op de website staat dat ze dit wel doen. Naar mijn mening zou een beleid als deze, die dusdanig afwijkt van wat gebruikelijk is, veel duidelijker gecommuniceerd moeten worden. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Maar wat ik ook zei, de helpdeskmedewerker verwees enkel naar de ‘terms of service’. In mijn ogen is dit een vorm van oplichting. Elk bedrijf waar ik een abonnement heb gehad, wees me tijdig op het aflopen van het abonnement en dat deze binnenkort vernieuwd zou worden. Daarnaast brachten deze bedrijven dit pas in rekening op de dag dat mijn nieuwe jaar inging, niet twee weken van tevoren. Wat ik er ook nog bij moet zeggen is dat als je een maandelijks abonnement afsluit, je het abonnement kan opzeggen vlak voordat je nieuwe abonnement maand ingaat. Als je een jaarlijks abonnement afsluit dan moet je dus 14 dagen van tevoren je abonnement opzeggen. Ze doen dit om ‘continuïteit' te kunnen waarborgen, zo zeggen ze… De service die ze leveren (NordPass) is exact hetzelfde, enkel de termijn waarvoor je betaald is anders. Ik kan me niks anders voorstellen dan dat ze op deze manier proberen je vast te leggen voor nog een jaar terwijl je de service niet meer wil. Ik raadde mensen altijd de services van Nord aan, maar dat ga ik dus niet meer doen. Wat een achterbakse praktijken dit.
Review over: Maccleaner Pro
Absolutely fantastic Visio viewer app
Absolutely fantastic Visio viewer app. I used to have to print to PDF and then bring that to my device. This was an unnecessary step and created a lot of extra files that I would have to clean up later. Now I don't have to worry about that I can just open the Visio files directly in my phone. Wonderful and quick support response, quicker than I expect from a much larger team. Very patient in walking me through what I had requested that was already available. I would not hesitate to recommend this product
Review over: Nanoleaf
Ik heb een 2e starterspakket van de…
Ik heb een 2e starterspakket van de Nanoleaf lines gekocht, het is een bijzondere verlichting die wel wat heeft van neonlicht. Een prima product die het altijd doet. Het is niet goedkoop maar het is wel van heel degelijk materiaal gemaakt.
Review over: Boilermarkt
snel geleverd, goede prijs
Vlot, netjes verpakt verzonden. Ik had een close-in boiler besteld en de aansluit set die erbij gekozen kon worden paste goed bij deze set.
Review over: Reolink
So friendly fast and helpfull
So friendly fast and helpfull! 1 of the best services i met
Review over: Gear 4 Music
Perfecte eerste ervaring met G4M
Scherpe prijs, snelle levering. Ook tevreden van de Cello-hars :-)
Review over: Furnified
Welke service?
Na maanden op ons bed gewacht te hebben, kregen we deze eindelijk geleverd. Oude bed gedemonteerd en vol goede moed beginnen aan het uitpakken van het nieuwe bed. Netjes alles gesorteerd hebbende werd de puzzel groter en groter, dit mede omdat er totaal geen montagehandleiding bij werd geleverd en deze ook online niet te vinden was. Furnified is telefonisch niet bereikbaar en na enkele uren gewacht te hebben eindelijk een antwoord op de chat. Furnified kon de handleiding ook niet vinden... Na bijna 2 dagen hadden ze hem eindelijk gevonden! Tot mijn verbazing bleken er gewoon foute onderdelen/ te weinig onderdelen en te veel onderdelen geleverd. Werd het in elk geval logisch dat het bed niet te monteren was. Dit weer aangegeven via de chat/mail, alles genoteerd op de handleiding. Echter nauwelijks respons van Furnified, alleen dat de klusjesman ging kijken in het magazijn of naar de winkel..... ervoor ging.. Na dagen van geen respons naar de winkel in Amsterdam gegaan om ons verhaal te doen, hier werd beloofd dat ze er meteen mee aan de gang zouden gaan. Dit is echter alweer een week geleden en helemaal niks meer vernomen.
Review over: Deverfwebshop
Heel vriendelijke professionele hulp en scherp geprijst
Ik werd telefonisch heel vriendelijk en professioneel geholpen, zelfs meerdere malen met verschillende vragen. Door toedoen van Bpost waren 2 emmers verf uitgelopen en hier heeft de winkel mij zeer snel en doeltreffend een oplossing aangeboden. Top service!
Review over: tintrio
Heel vriendelijke professionele hulp en scherp geprijst
Ik werd telefonisch heel vriendelijk en professioneel geholpen, zelfs meerdere malen met verschillende vragen. Door toedoen van Bpost waren 2 emmers verf uitgelopen en hier heeft de winkel mij zeer snel en doeltreffend een oplossing aangeboden. Top service!
Review over: Keller Sports
Let op, HOGE retourneerkosten!
Mooie schoenen, maar helaas passen de schoenen niet. Let dus op! Ik moest €19,90 betalen voor het retouren naar Duitsland...
Review over: Somfy
Avis mitigé
Moyen... Produits assez chers. J'ai eu quelques soucis dès réception de l'alarme l'alarme intérieur ne marchait pas il a fallu la renvoyer et récemment on a du renvoyer un intellitag car il déclenchait sans raison l'alarme en pleine nuit... Et pour les détecteurs de mouvements, ils sont inutiles si on a des animaux de compagnies car si les animaux montent sur un meuble ou un canapé cela déclenche l'alarme car le détecteur (en activant le mode animaux de compagnie) détecteur seulement moins le sol. Mais dès qu'il y avait un problème le SAV était assez réactif
Review over: Made
Dramatische levertijden en matige communicatie
Levertijden zijn erg lang, maar dat is momenteel overal zo. Hetgene waar ik wel enorm mee zit is dat een grote kast ergens in het verzendproces kwijtraakt (PostNL geeft aan dat Made niet alles heeft aangeleverd) en ik weer opnieuw 16 weken moet wachten op vervanging na al 2 maanden gewacht te hebben... Ook wordt ik slecht op de hoogte gehouden over de status van het manco product. Daarnaast wordt je aan het lijntje gehouden. Levertijd is meerdere keren een maand uitgesteld. Alles geannuleerd en elders meubels besteld. Ik bestel hier nooit weer.
Review over: Internet-Bikes
Minderwaardig
Ze stuurden me twee maal minderwaardige fietsonderdelen. En retourneren is voor eigen rekening. Ik zie geen manier op de website om een review te schrijven. De geloofwaardigheid is voor mij zoek. Laat in de toekomst maar links liggen.
Review over: 123test
Super
Ruim aanbod, inzichtelijke statistieken, oefenen en toetsen.
Review over: Fiverr
Fiverr accepteert betalingen via…
Fiverr accepteert betalingen via Paypal. Maar! Als je dus een probleem hebt en van je Paypal bescherming gebruik maakt krijg je een waarschuwing want het blijkt tegen hun voorwaarden te zijn. Dat is natuurlijk wel mooi, wel de vruchten plukken van het Paypal systeem maar niet de "lasten" als iemand die met Paypal heeft betaald een dispute opent. Ze moeten of geen Paypal meer accepteren of heel erg duidelijk maken op het moment dat je met Paypal betaald dat hun voorwaarden zeggen dat je geen dispute mag openen. Ben ook wel benieuwd wat Paypal hier van vindt. Fiverr maakt gebruik van Paypal en van het vertrouwen dat mensen als ik in Paypal hebben voor het geval er toch iets misgaat. Als je dus een probleem hebt met Fiverr en je opent een geschil via Paypal krijg je een automatische email van Fiverr waarin staat dat dit niet mag en je een waarschuwing krijgt. Als je het geschil niet sluit gaan ze je account verbannen. Bezint eer ge begint en koop gewoon via Etsy.
Review over: 123test
Makkelijk en snel!
Mooie uitslag van mijn persoonlijkheidskenmerken na het maken van een snelle test.
Review over: Babbel
Babbel are excellent!
Babbel are excellent!
Review over: Nexo
Fast simpel and easy.
Fast simpel and easy.
Review over: size?
Ik heb op 20-12-2020 schoenen besteld…
Ik heb op 20-12-2020 schoenen besteld en betaald en tot heden niks ontvangen!
Review over: EXPRESS
If I could I would give a zero
If I could I would give a zero or negative rating. The BBC has not been available for close to 3 months, but still Express VPN claim to be resolving the situation...... 10 weeks seems excessive. VERY POOR. DO NOT BUY THIS PRODUCT. Any company that has such a low 5 star score is a warning. I wish I had checked first.
Review over: Orange
Orange tv/internet/mobiel
Prijs mag dan wel wat lager liggen maar service is ronduit bedroevend. In geval van problemen wordt je aan het lijntje gehouden en worden, is het nu uit onkunde of slechte wil, zelfs pure leugens wijs gemaakt.
Review over: Adidas
Multinational kan geen verzenddatum geven
Besteld op 28-07. Voorziene levering was 04-08. Nog altijd niet verstuurd en geen voorziene verzenddatum. Van zo'n multinational met tientallen jaren ervaring verwacht je meer. Covid19 of geen covid19. Ze hebben al wat maanden ervaring nu met deze ziekte. Als je nu nog geen aangepaste maatregelen en correcte verzendinformatie kunt geven...dan ben je niet goed bezig.
Review over: Kooprijk
Gietijzeren vogel voederschaal
De vogel voederschaal en voer is netjes geleverd en is geheel volgens verwachting.
Review over: Vitamins
Er worden producten aangeboden die ze…
Er worden producten aangeboden die ze niet meer in voorraad hebben of kunnen bijbestellen.
Review over: Forzieri
My experience is the same as Mr
Appalling service on order no.9007015 My experience is the same as Mr. Young. I ordered 12 August for my wife's birthday to be told that expected delivery date was 5 September. Still nothing has been delivered and nobody has replied to my subsequent chasing emails. Nobody answers the telephone. There is a constant and repeating message which ultimately switches to a request to ring back later. Is Fotrzieri going busy.;
Review over: Hello bank!
Homebank werkt meer en meer niet en…
Homebank werkt meer en meer niet en support is er nooit na de werkuren. Updates zijn eigenlijk downgrades.
Review over: Combell
Technische ondersteuning in mensentaal
De medewerkers van Combell behandelen elke vraag steeds opnieuw met een heldere kijk en zorgen keer op keer voor een duidelijk antwoord. Ook al ligt de prijs (iets) hoger, dit wordt zeker goedgemaakt door de ondersteuning.
Review over: Gamivo
Koop hier geen keys
Koop hier geen keys. Heb de hele dag moeten wachten terwijl ze zogenaamd gewoon op voorraad waren. Gevraagd om mijn geld terug. Kan blijkbaar niet volgens de voorwaarden. Na een aantal flink boze mails ineens de key weer op voorraad. Ik zou hier weg blijven. Er zijn veel betere!
Review over: Lycamobile
Slechtste service ooit
Geen goede service, geen goede internet, geen goede klantendienst.
Schrappen wanneer ze willen.Review over: Rich Meet Beautiful
Fake profiles all over
Fake profiles all over. Its so obvious. Its not even legal to do this BS. Use another website than this crap.
Review over: Private Internet Access
De VPN is wel OK.
Het is zeker geen slechte VPN, na wat testen kon ik geen DNS-leaks vaststellen. Er is een Kill-switch functie, die ze verstopt hebben bij geavanceerde opties. Maar die werkt niet naar genoegen, zo kan je heel gemakkelijk en dus onbeveiligd al surfen alvorens de VPN überhaupt nog maar is opgestart. Wat de functie een beetje teniet doet. Desondanks dat PIA een grote speler is, is het aanbod toch redelijk beperkt qua landen. Ik mis Rusland toch als mogelijke optie.
Review over: Proximus
Onze missie: in zo weinig mogelijk tijd zoveel mogelijk cashen !
Een goede tip bij Proximus: check elke maand je openstaande bedrag en betaal tijdig.
Zo niet wordt je lijn onverbiddelijk afgesloten en betaal je een administratiekost (€15) en een reactiveringskost (€30) om terug te kunnen bellen.
Zelfs al gaat het om een bedrag dat lager ligt dan €10 !
Hou verder ook de 'bundels' (vb. Travel world for Business) in de gaten die zonder aankondiging activeren, zogezegd om surfen in het buitenland goedkoper te maken. Hou er wel rekening mee dat deze bundel vanaf dan elke maand op je factuur staat ook al maak je er geen gebruik van.
Ik stapte eind vorige maand over dus tot nooit meer Proximus !Door de maffiapraktijken van Proximus ben ik met alles overgestapt naar een andere provider. Sinds een week komen al de mails gericht aan skynet.be contacten terug. Bij navraag komen mijn mails wel aan bij mijn contacten.Naar de klantendienst bellen of een formulier invullen van proximus gaat niet, ik ben geen klant meer ! Proximus is echt geen aanrader ...
Review over: Remarkt
Supersnel
Beste online IT winkel die ik ken, ze hebben een heel groot assortiment en ook bijna alle onderdelen, superhandig en supersnel geleverd!
Review over: TomTom
Bert visser
Neem de stem van bert visser erbij, die is echt supervet en lache!
ja dat zou gaaf zijn! ik ben voor!
Dat mag vast niet zomaar!
Ik wil ff wat kwijt over Orange, ik ben meer dan 5 jaar een op tijd betalende klant geweest dier er de onvolkomenheden graag bij nam maar in de helft van dit jaar begon ons internet geweldig slecht te worden en moest de decoder ook meer dan normaal gereboot te worden. Orange raadde me aan om versterkers te plaatsen zodat we overal in huis snel en perfect internet zouden hebben dus kocht ik deze aan en het werkte nog ook. op 28 september jl viel dat internet weg en begon de miserie opnieuw na een telefoon naar de klantendienst kreeg ik mijn internet van vroeger dat steeds wegvalt en traag is terug met de belofte dat het binnen de 3 dagen terug in orde zou zijn, wat dus niet zo was. Tot eind oktober heb ik nog een keer of 6 met de klantendienst gebeld waar de meeste telewerkers in zeer gebrekkig Nederlands me telkens met loze beloften trachten te sussen en me telkens een kwartier lieten wachten voor ik ze aan de lijn kreeg. Om een lang frustrerend verhaal kort te maken, ik ben ondertussen overgeschakeld naar Telenet en heb goed en snel internet zonder versterkers en ben zelf uitermate blij dat ik van die klotefirma die Orange is vanaf ben. Ik zal vanaf nu overal ten stelligste Orange afraden in mijn kennissenkring en volop slechte reclame zal maken. Tot nooit meer