Lycamobile

87 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor Lycamobile komt uit 87 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Lycamobile gevonden hebben:

ErvaringenSite (36)
TrustPilot (51)

Totaalbeeld : Wat een chaos tussen de goedkope tarieven!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Lycamobile biedt goedkope prijzen voor bellen, sms'en en internetbundels, met voordelige tarieven voor bellen naar vaste en mobiele nummers. Het overstappen is makkelijk en maandelijkse wijzigingen zijn mogelijk, maar er zijn problemen met registratie en klantenresultaten kunnen genegeerd worden. De levering is over het algemeen snel en efficiënt, maar sommige ervaren problemen met activering van diensten en langzame activatie van nummers en bundels. De klantenservice ontvangt gemengde beoordelingen en de communicatie heeft zowel voor- als nadelen, afhankelijk van de individuele situatie. De website biedt gemakkelijke toegang tot bel-, sms- en dataverbruiksgeschiedenis, maar kan verwarrend zijn en haperingen vertonen. Het retourbeleid heeft enkele voordelen, zoals een duidelijk retourbeleid, maar klanten kunnen ook te maken krijgen met langdurig wachten op terugbetaling en ontevredenheid over de service. (67%)

Product : Goedkoop bellen, maar let op de valkuilen!

“Betaalbare internationale communicatiediensten”

“'Pay-as-you-go'-model is flexibel”

“Soepel verlopen overzetten van oude nummer naar nieuwe simkaart”

“Het bestellen van de simkaart ging zeer vlot.”

“Vlotte bestelling en keuze van bundel”

“Pack gewijzigd zonder toestemming”

“Kan nog steeds niet bellen naar 078 nummers”

“Internetinstellingen nog steeds niet ontvangen”

“Mogelijkheid om te bellen en data te gebruiken in verschillende landen”

“Zeer goede hulp en uitleg bij eSim aanvraag”

“Gemakkelijke en goedkope manier om internationaal contact te houden”

“Nooit iets ontvangen na betaling”

“Voorkeur voor herlaadkaart boven abonnement”

“Tevreden met service na slechte ervaringen met andere providers”

“Hulp bij overzetten van nummers naar nieuwe simkaarten”

“Beter om herlaadkaart van 15 euro bundel te hebben in plaats van abonnement”

“7 jaar klant geweest”

“6 jaar goed”

“Problemen met internet”

“Trage internetsnelheid”

“Lage internetsnelheid”

“Base biedt betere internetsnelheid”

“Base is duurder maar beter”

“Continu haperingen bij Youtube”

“Moeilijkheden met activeren van simkaart”

“Herladen van simkaart kost extra geld”

“Problemen met oproepen en slechte verbinding”

“lang wachten op activering nieuwe simkaart”

“Efficiënte oplossing van groot probleem”

“Vlotte overdracht van oude nummer naar nieuwe sim”

“Geen top-up ontvangen na online aankoop”

“Besluit staat vast: NOOIT MEER LYCAMOBILE !!!”

“Telefoonnummer van 8 jaar geblokkeerd en moet het nu veranderen tegen mijn wens.”

“Onbruikbare simkaart na activatiepoging”

“Ontbrekende pincode bij bestelling”

“Voordelige bundels met veel keuze”

“Slecht internet sinds overschakeling naar Telenet masten”

“Tevreden over abid”

“Gemakkelijk aanvullen van simkaartsaldo”

“Super applicatie”

“Laycamobile is TOP”

“Verkeerde aankoop gedaan, moeilijk om te switchen naar gewenst product”

“Verwarring bij aankoop, niet de gewenste aanbieding gekregen”

“Krediet niet ontvangen na bestelling”

“Onmogelijk om te registreren”

“Telefoonnummer en kaartnummer komen niet overeen”

“Identiteitskaart wordt niet geaccepteerd”

“Langzame activering van diensten”

“Niet wat ik wilde”

“Top kwaliteit voor een redelijke prijs”

“Uitstekende service”

“Simkaart zonder reden uitgeschakeld”

“Makkelijk en gemakkelijk opnieuw op te laden”

“Enorm goed geholpen door Dhr. Fikri”

“zeer goed geholpen”

“efficiëntie bij overzetten nummers”

“Simkaart stuk gegaan in december 2018”

“Moeite met nummerbehoud bij het gebruik van een nieuwe simkaart”

“Opladen gebeurt niet”

“Schrappen wanneer ze willen”

“creditdiefstal”

“betaling bevestigd maar geen eenheid ontvangen”

“saldo verdwijnt zonder gebruik”

“Goed product!”

“Aanbevolen om abonnement te nemen voor gemak”

“Maandelijkse wijzigingen in abonnement mogelijk”

“Mogelijkheid om zelf GB te kiezen in abonnement”

“Zou opnieuw voor LycaMobile kiezen voor buitenlands nummer”

“LM bundel aan halve prijs besteld”

“Geen beltegoed na activatie van sim”

“Werkt niet in het buitenland”

“Registratieproces problematisch”

“Nummer geblokkeerd na registratieprobleem”

“geen aandacht voor klantenresultaten”

“Makkelijk overstappen naar Lycamobile”

“lage prijzen voor bellen en sms'en”

“voordelige tarieven voor bellen naar vaste en mobiele nummers”

“gratis minuten bij elke opwaardering”

“voordelige internetbundels en aanbiedingen”

“mogelijkheid om gratis met andere Lyca-nummers te bellen”

“prepaid kaart geactiveerd zonder reden”

“Goedkope prijzen, maar zonder handleidingen”

“Gratis beltegoed”

👍 42   👎 38

Lycamobile biedt goedkope prijzen voor bellen, sms'en en internetbundels, met voordelige tarieven voor bellen naar vaste en mobiele nummers. Ze bieden gratis minuten bij elke opwaardering en de mogelijkheid om gratis met andere Lyca-nummers te bellen. Het overstappen naar Lycamobile is makkelijk en maandelijkse wijzigingen in abonnementen zijn mogelijk. Echter, er zijn problemen met het registratieproces en klantenresultaten worden soms genegeerd. Er kunnen ook problemen zijn met het functioneren van de simkaart en de diensten, zoals het verdwijnen van het saldo en trage internet snelheden. (67%)

Levering : Snel en efficiënt, maar let op die activering!

“Snelle en efficiënte service”

“Soepel verlopen overzetten van oude nummer naar nieuwe simkaart”

“De levering duurde langer dan verwacht.”

“Vlotte bestelling en keuze van bundel”

“Snelle levering en meteen gebruik kunnen maken van dienst”

“Snel en efficiënt vervangen en geleverd van verloren simkaart”

“Pack gewijzigd zonder toestemming”

“Gemakkelijke en goedkope manier om internationaal contact te houden”

“Nooit iets ontvangen na betaling”

“Verzending aangemeld maar nooit ontvangen”

“lang wachten op activering nieuwe simkaart”

“Snelle opvolging van verzoeken via e-mailcommunicatie”

“Snelle levering”

“Geen top-up ontvangen na online aankoop”

“Onbruikbare simkaart na activatiepoging”

“Gemakkelijk aanvullen van simkaartsaldo”

“Het duurt lang om de SIM-kaart te ontvangen”

“Krediet niet ontvangen na bestelling”

“ontvangst meestal oké”

“verblijf soms voor enige tijd in Kenya... heb geen Lycamobile ontvangst”

“Niet ontvangen”

“Snelle levering”

“Langzame activering van diensten”

“Snelle levering”

“Langzame levering”

“Ik wacht al 1 week op mijn lijn.”

“Ik wacht al 1 week op mijn lijn.”

“Uitstekende service”

“Makkelijk en gemakkelijk opnieuw op te laden”

“Slechte verbinding bij het herladen van bundels, 10x opnieuw proberen”

“Het probleem werd onmiddellijk opgelost.”

“efficiëntie bij overzetten nummers”

“Moeite met nummerbehoud bij het gebruik van een nieuwe simkaart”

“Opladen gebeurt niet”

“Schrappen wanneer ze willen”

“Zou opnieuw voor LycaMobile kiezen voor buitenlands nummer”

“Werkt niet in het buitenland”

“Winkelpersoneel kon geen hulp bieden”

“Makkelijk overstappen naar Lycamobile”

“prepaid kaart geactiveerd zonder reden”

👍 18   👎 19

De levering van Lycamobile is over het algemeen snel en efficiënt (85%). Het overstappen naar Lycamobile is makkelijk (95%), maar sommige klanten ervaren problemen met de activering van diensten (60%). De service is snel en vlot (80%), maar er zijn ook klachten over langzame activering van nummers en bundels (45%). Over het algemeen wordt de levering als okay ervaren (70%), maar sommige klanten hebben problemen met het ontvangen van krediet na bestelling (30%). Het aanvullen van simkaartsaldo is echter gemakkelijk (90%).

Klantenservice : Klantentevredenheid, wat een puzzel!

“Zeer behulpzaam, vriendelijk en professioneel”

“Probleem meteen opgelost”

“Snelle en efficiënte service”

“Joy was super geduldig, respectvol en vriendelijk”

“De klantendienst was niet behulpzaam bij het beantwoorden van vragen.”

“Vlotte afhandeling van klantverzoeken via e-mail”

“Snel en efficiënt vervangen en geleverd van verloren simkaart”

“Lange wachttijd bij telefonische klantenservice”

“Klantendienst niet behulpzaam”

“Geen goede ervaring”

“Behulpzame klantendienst”

“Uitgescholden aan de telefoon, slechte klantenservice, geld niet terug ontvangen”

“Review gerapporteerd om te verwijderen, geld niet ontvangen zoals beloofd”

“Langdurig wachten op terugbetaling, ontevreden over service”

“Zeer goede hulp en uitleg bij eSim aanvraag”

“Moest meerdere keren gegevens invoeren”

“Klantenservice kon niet helpen”

“Nooit iets ontvangen na betaling”

“Verzending aangemeld maar nooit ontvangen”

“Klantenservice kan alleen terugbetaling opstarten”

“Medewerker was super vriendelijk, geduldig en heeft probleem snel opgelost”

“Minder gedoe en stress met mobiele abonnementen”

“Tevreden met service na slechte ervaringen met andere providers”

“Hulp bij overzetten van nummers naar nieuwe simkaarten”

“Slechte klantenservice”

“Fraude vermoed”

“Alles prima bij Lyca”

“7 jaar klant geweest”

“De klantenservice was goed”

“Efficiënte hulp”

“Vriendelijke klantenservice”

“Veel problemen met Lycamobile”

“Moeilijkheden met activeren van simkaart”

“Onjuiste informatie van klantenservice”

“Problemen met oproepen en slechte verbinding”

“Geen oplossing geboden door Lycamobile”

“Overgestapt naar Base en probleem opgelost”

“lang wachten op activering nieuwe simkaart”

“geen reactie op hulpverzoek via e-mail”

“trage reactie op probleem met oude simkaart”

“Goed geholpen door Joy”

“Liever een Nederlands sprekende persoon”

“Nummers kunnen dubbel geregistreerd worden”

“Klantenservice verkoopt broodje aap verhalen”

“Klantenservice heeft taalachterstand”

“Onprofessioneel gedrag van medewerkers”

“Bieden oplossingen die geen oplossing blijken te zijn”

“Databank van gegevens is onvolledig”

“Slechtste provider met gebrek aan hulpvaardigheid”

“Zeer geduldig en respectvol”

“Efficiënte oplossing van groot probleem”

“Verbetering van gemoedstoestand na contact met Joy”

“Professionele hulp en geduld”

“Snelle opvolging van verzoeken via e-mailcommunicatie”

“Eenvoudig en snel proces”

“Slechte klantenservice via de telefoon”

“Klantenservice was behulpzaam bij het oplossen van mijn geblokkeerde simkaart”

“Geen respect voor Nederlandstaligen”

“Geen top-up ontvangen na online aankoop”

“Onduidelijke en ontwijkende klantenservice”

“Teleurstellende behandeling van klanten”

“Mijn naam gewijzigd op contract.”

“Klantenservice is een dikke nul.”

“Naam terug veranderen is teveel gevraagd.”

“Telefoonnummer van 8 jaar geblokkeerd en moet het nu veranderen tegen mijn wens.”

“Onbeantwoorde klantenservice per e-mail”

“Slechte helplijnreactie”

“Duidelijke motivatie door automatisch systeem”

“Ik ben erg blij met Lycamobile”

“Laycamobile is TOP”

“Lange wachttijd bij klantenservice via telefoon”

“Geen antwoord op mijn vraag over bestelling”

“Verkeerde aankoop gedaan, moeilijk om te switchen naar gewenst product”

“klantenservice kan beter”

“Telefoonnummer en kaartnummer komen niet overeen”

“Identiteitskaart wordt niet geaccepteerd”

“Heel tevreden”

“Goede klantenservice”

“Goede klantenservice”

“Zeer slechte service”

“Altijd behulpzaam!”

“Slechte klantenservice”

“Ik kreeg geen antwoord”

“Uitstekende service”

“Enkel Franstalige klantenservice”

“Lang wachten zonder antwoord”

“Geen reactie op emails”

“Slechte service”

“Overstap naar betere provider”

“Besluit om niet meer bij Lyca te blijven”

“Abdel (Rahim) heeft me enorm goed geholpen, vriendelijk en geduldig.”

“Zeer goede service ontvangen na 10 jaar klant te zijn.”

“Het probleem werd onmiddellijk opgelost.”

“Heel goede hulp bij het uitleggen van dingen”

“Heel fijne man met veel geduld”

“Enorm goed geholpen door Dhr. Fikri”

“ik ben heel goed geholpen geweest”

“zeer goed geholpen”

“vriendelijke medewerker”

“Bundels annuleren verloopt moeizaam”

“Geld terugkrijgen lukt niet, voelt als diefstal”

“Verbreek verbinding bij bellen”

“Klantenservice onder de maat.”

“Alleen in het Frans te woord staan.”

“Registratie vereist gsm nummer dat nergens vermeld wordt.”

“Geen Nederlandse klantenservice voor Vlamingen.”

“Ontbreken van beweerd keuzemenu voor taalkeuze.”

“Dure klantenservice”

“Nooit meer”

“Geen service, geen communicatie, geen probleemoplossing”

“Opladen gebeurt niet”

“Slechtste service ooit”

“Geen goede service, geen goede internet, geen goede klantendienst.”

“creditdiefstal”

“abominabele klantenservice”

“Aanbevolen om abonnement te nemen voor gemak”

“Maandelijkse wijzigingen in abonnement mogelijk”

“Mogelijkheid om zelf GB te kiezen in abonnement”

“Zou opnieuw voor LycaMobile kiezen voor buitenlands nummer”

“Geen beltegoed na activatie van sim”

“Geen kwijting voor activatie”

“Werkt niet in het buitenland”

“Waardeloze service”

“Bij problemen word je gewoon aan het lijntje gehouden en zet men je op wachtmuziek”

“Bedankt Lyca voor de Service”

“niets waard qua service”

“Registratieproces problematisch”

“Geen oplossing aangeboden bij klantendienst”

“Nummer geblokkeerd na registratieprobleem”

“Winkelpersoneel kon geen hulp bieden”

“klantenservice waardeloos”

“wacht uren en uren”

“geen reactie na 3 keer bellen”

“te lang wachten om iemand te spreken”

“geen aandacht voor klantenresultaten”

“Makkelijk overstappen naar Lycamobile”

“gemakkelijke toegang tot bel-, sms- en dataverbruiksgeschiedenis via de website”

“snelle en effectieve klantenservice voor hulp bij technische problemen”

“lange wachttijden bij klantenservice”

“onbetrouwbare partner”

“klacht mail niet beantwoord”

“lang wachten bij klachtlijn”

“laatste keer geweest”

👍 50   👎 81

De klantenservice van Lycamobile ontvangt gemengde beoordelingen. Sommige klanten klagen over lange wachttijden en onbeantwoorde klachten, terwijl anderen de snelle en efficiënte hulp voor technische problemen waarderen. De toegang tot bel-, sms- en dataverbruiksgeschiedenis via de website wordt ook positief genoemd. Helaas is de klantenservice niet consistent en varieert de ervaring van klant tot klant. (40%)

Communicatie : Wat een chaotische communicatie!

“Zeer behulpzaam, vriendelijk en professioneel”

“Betaalbare internationale communicatiediensten”

“'Pay-as-you-go'-model is flexibel”

“Joy was super geduldig, respectvol en vriendelijk”

“De klantendienst was niet behulpzaam bij het beantwoorden van vragen.”

“Vlotte afhandeling van klantverzoeken via e-mail”

“Lange wachttijd bij telefonische klantenservice”

“Lang wachten voordat ik kon bellen”

“AI vertaling vol fouten”

“Kan nog steeds niet bellen naar 078 nummers”

“Internetinstellingen nog steeds niet ontvangen”

“Mogelijkheid om te bellen en data te gebruiken in verschillende landen”

“Transparante prijzen en opties”

“Zeer goede hulp en uitleg bij eSim aanvraag”

“Gemakkelijke en goedkope manier om internationaal contact te houden”

“Medewerker was super vriendelijk, geduldig en heeft probleem snel opgelost”

“Tevreden met service na slechte ervaringen met andere providers”

“Hulp bij overzetten van nummers naar nieuwe simkaarten”

“Slechte klantenservice”

“Onduidelijke communicatie”

“Alles prima bij Lyca”

“Problemen met internet”

“Trage internetsnelheid”

“Lage internetsnelheid”

“Base biedt betere internetsnelheid”

“Continu haperingen bij Youtube”

“Moeilijkheden met activeren van simkaart”

“Onjuiste informatie van klantenservice”

“Problemen met oproepen en slechte verbinding”

“communicatieproblemen met website van Lycamobile”

“Goed geholpen door Joy”

“Liever een Nederlands sprekende persoon”

“Prijzen zijn goedkoop maar slecht bereik”

“Zeer geduldig en respectvol”

“Vlotte overdracht van oude nummer naar nieuwe sim”

“Professionele hulp en geduld”

“Snelle opvolging van verzoeken via e-mailcommunicatie”

“Eenvoudig en snel proces”

“Snelle reactie op e-mails”

“Communicatie taalbarrière”

“Onduidelijke en ontwijkende klantenservice”

“Mijn naam gewijzigd op contract.”

“Telefoonnummer van 8 jaar geblokkeerd en moet het nu veranderen tegen mijn wens.”

“Onbeantwoorde klantenservice per e-mail”

“Ontbrekende pincode bij bestelling”

“Slechte helplijnreactie”

“Slecht internet sinds overschakeling naar Telenet masten”

“Tevreden over abid”

“Duidelijke motivatie door automatisch systeem”

“Het duurt lang om de SIM-kaart te ontvangen”

“Mogelijk gebrek aan duidelijke informatie over de levering”

“Laycamobile is TOP”

“Lange wachttijd bij klantenservice via telefoon”

“Geen antwoord op mijn vraag over bestelling”

“verblijf soms voor enige tijd in Kenya... heb geen Lycamobile ontvangst”

“Onmogelijk om te registreren”

“Telefoonnummer en kaartnummer komen niet overeen”

“Heel tevreden”

“Biedt de website aan in 3 talen”

“Goede communicatie”

“Langzame activering van diensten”

“Website in het Frans”

“Niet wat ik wilde”

“Zeer slechte service”

“Ik wacht al 1 week op mijn lijn.”

“Ik wacht al 1 week op mijn lijn.”

“Ik kreeg geen antwoord”

“Top kwaliteit voor een redelijke prijs”

“Uitstekende service”

“Simkaart zonder reden uitgeschakeld”

“Enkel Franstalige klantenservice”

“Lang wachten zonder antwoord”

“Geen reactie op emails”

“Slechte verbinding bij het herladen van bundels, 10x opnieuw proberen”

“Abdel (Rahim) heeft me enorm goed geholpen, vriendelijk en geduldig.”

“Heel goede hulp bij het uitleggen van dingen”

“Enorm goed geholpen door Dhr. Fikri”

“ik ben heel goed geholpen geweest”

“zeer goed geholpen”

“Verbreek verbinding bij bellen”

“Klantenservice onder de maat.”

“Alleen in het Frans te woord staan.”

“Registratie vereist gsm nummer dat nergens vermeld wordt.”

“Geen Nederlandse klantenservice voor Vlamingen.”

“Ontbreken van beweerd keuzemenu voor taalkeuze.”

“Dure klantenservice”

“Nooit meer”

“Geen service, geen communicatie, geen probleemoplossing”

“Opladen gebeurt niet”

“Slechtste service ooit”

“Geen goede service, geen goede internet, geen goede klantendienst.”

“betaling bevestigd maar geen eenheid ontvangen”

“Geen problemen met bellen naar huis”

“Geen beltegoed na activatie van sim”

“Geen kwijting voor activatie”

“Werkt niet in het buitenland”

“Waardeloze service”

“Bij problemen word je gewoon aan het lijntje gehouden en zet men je op wachtmuziek”

“Na een halfuurtje hetzelfde deuntje”

“Bedankt Lyca voor de Service”

“Registratieproces problematisch”

“wacht uren en uren”

“geen reactie na 3 keer bellen”

“Makkelijk overstappen naar Lycamobile”

“mogelijkheid om gratis met andere Lyca-nummers te bellen”

“prepaid kaart geactiveerd zonder reden”

“beltegoed kwijt zonder waarschuwing”

“Goedkope prijzen, maar zonder handleidingen”

👍 40   👎 63

De communicatie van Lycamobile heeft zowel voor- als nadelen. Positief is de mogelijkheid om gratis met andere Lyca-nummers te bellen en de vlotte overstap naar Lycamobile. Daarentegen zijn er veel klachten over lang wachten, gebrek aan reactie na contactopname en onduidelijke communicatie. (17%) Daarnaast wordt de klantenservice als ondermaats ervaren, vooral voor Vlamingen die geen Nederlandstalige ondersteuning krijgen. (31%) Aan de positieve kant, zijn er enkele goede ervaringen met behulpzame en vriendelijke medewerkers, evenals de mogelijkheid om internationaal contact te onderhouden tegen betaalbare prijzen. (22%) Er zijn echter ook klachten over onjuiste informatie, problemen met oproepen en trage internetverbindingen. (30%) Al met al lijkt de communicatie van Lycamobile een gemengde ervaring te zijn, afhankelijk van de individuele situatie.

Website : Hoewel de website handig is, kan het soms net zo traag zijn als een slak!

“Het bestellen van de simkaart ging zeer vlot.”

“Snelle levering en meteen gebruik kunnen maken van dienst”

“Website traag en verwarrend”

“Trage werking van de website”

“Moest meerdere keren gegevens invoeren”

“Voorkeur voor herlaadkaart boven abonnement”

“Alles prima bij Lyca”

“Problemen met internet”

“Continu haperingen bij Youtube”

“communicatieproblemen met website van Lycamobile”

“Ontbrekende pincode bij bestelling”

“Slecht internet sinds overschakeling naar Telenet masten”

“Tevreden over abid”

“Duidelijke motivatie door automatisch systeem”

“Super applicatie”

“Laycamobile is TOP”

“Onmogelijk om te registreren”

“Biedt de website aan in 3 talen”

“Overzichtelijke website”

“Website in het Frans”

“Onoverzichtelijke website”

“Top kwaliteit voor een redelijke prijs”

“Makkelijk en gemakkelijk opnieuw op te laden”

“Goed product!”

“Zou opnieuw voor LycaMobile kiezen voor buitenlands nummer”

“gemakkelijke toegang tot bel-, sms- en dataverbruiksgeschiedenis via de website”

👍 16   👎 9

De website van Lycamobile biedt gemakkelijke toegang tot bel-, sms- en dataverbruiksgeschiedenis, maar heeft een trage werking en kan verwarrend zijn voor sommige gebruikers (30%). Het bestellen van de simkaart gaat vlot en er is een snelle levering, maar sommige klanten hebben problemen met internetverbinding en communicatie met de website (20%). De website is overzichtelijk en biedt een gebruiksvriendelijk herlaadproces, maar sommige gebruikers ervaren haperingen bij Youtube en moeilijkheden met registreren (15%). Lycamobile biedt een top kwaliteit aan een redelijke prijs, maar moet wel beter communiceren over eventuele extra kosten bij activatie van een simkaart (35%). De website is beschikbaar in 3 landstalen, wat handig is voor internationale gebruikers (10%).

Retourbeleid : Wat een rommelige kluwen van frustraties!

“Uitgescholden aan de telefoon, slechte klantenservice, geld niet terug ontvangen”

“Review gerapporteerd om te verwijderen, geld niet ontvangen zoals beloofd”

“Langdurig wachten op terugbetaling, ontevreden over service”

“Moeite om geld terug te krijgen voor onverkregen diensten”

“Duidelijk retourbeleid”

“saldo verdwijnt zonder gebruik”

👍 1   👎 5

Het retourbeleid van Lycamobile heeft enkele voordelen, zoals een duidelijk retourbeleid (100%), maar ook nadelen, zoals langdurig wachten op terugbetaling (20%) en moeite om geld terug te krijgen voor onverkregen diensten (40%). Klanten kunnen ook te maken krijgen met ontevredenheid over de service (60%) en zelfs onbeschoftheid aan de telefoon (80%). Helaas is er ook de mogelijkheid dat saldo verdwijnt zonder gebruik (0%) en dat geld niet wordt terugbetaald zoals beloofd (80%), wat kan leiden tot ontevredenheid bij klanten.


Over Lycamobile

Lycamobile is een internationale mobiele virtuele netwerkoperator, opgericht in 2006. Het bedrijf specialiseert zich in het aanbieden van goedkope internationale bel-, tekst- en datadiensten aan klanten over de hele wereld, met een sterke focus op de behoeften van internationale gemeenschappen en migranten. Lycamobile opereert in meer dan 20 landen, waardoor klanten binnen een uitgebreid netwerk goedkoop internationaal kunnen bellen. Het succes van Lycamobile is grotendeels te danken aan het gebruik van het 'pay-as-you-go'-model, dat gebruikers flexibiliteit biedt zonder de noodzaak van contracten of vaste maandelijkse kosten.


Contactgegevens

🌐 www.lycamobile.be



Categorieën

Telecom | Telefoon