Emirates

34 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Emirates komt uit 34 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Emirates gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (20)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Emirates heeft een efficiënt boekingsproces en biedt een ruime keuze aan vluchten naar verschillende bestemmingen (80%). Echter, er zijn problemen gemeld met de online incheckprocedure en stoelkeuze (40%). Verder is er ook geklaagd over onduidelijke communicatie over toegestane items en de onbehulpzaamheid van de klantendienst (30%).

“Klantendienst was onbehulpzaam en klachtenformulier werkte niet.”

“Totaal 2 vluchten van meer dan 16 uur”

“Onduidelijke communicatie over toegestane items”

“Vlucht moest terug naar de gate vanwege technische problemen”

“Vertrek van vlucht op tijd en zonder problemen de volgende dag”

“Problemen met online inchecken en stoelkeuze”

👍 2   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Willems - 15 maart 2024

  • Handige vluchttijden werden geannuleerd vanwege operationele problemen.
  • Stoelen die extra betaald waren, waren niet beschikbaar bij online inchecken.
  • Geen voorafgaande informatie over stoelbeschikbaarheid en terugbetaling.
  • Klantendienst was onbehulpzaam en klachtenformulier werkte niet.
  • Onprofessioneel en onvriendelijk gedrag van vliegmaatschappij.

A. Moreau - 2 februari 2024

  • Weinig drankjes en snacks
  • Variatie in ontbijt
  • Totaal 2 vluchten van meer dan 16 uur
  • Meer service verwacht

N. De Vos - 23 november 2023

  • Goede kwaliteit van de medische koelbox
  • Emirates' weigering om de koelbox te accepteren
  • Onduidelijke communicatie over toegestane items

Y. Michaux - 23 november 2023

  • Vlucht moest terug naar de gate vanwege technische problemen
  • Crew was professioneel en bood constant drankjes aan
  • Ontvangen van een lekkere maaltijd na 3 uur wachten
  • Gezelligheid in economy class en veel praten met medepassagiers
  • Aangeboden hotel en taxi naar huis na het verlaten van het vliegtuig
  • Vertrek van vlucht op tijd en zonder problemen de volgende dag

Ruud Goossens - 3 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Handelen van Emirates onprofessioneel en klantonvriendelijk
  • Klantenservice kan niet helpen bij problemen
  • Onjuiste informatie over beschikbare stoelen en terugbetaling
  • Problemen met online inchecken en stoelkeuze
  • Klachtenformulier werkt niet
  • Gemiste aansluitende vlucht vanwege operationele redenen
  • Gebrek aan communicatie over wijzigingen in vluchttijden
  • Besluit om niet meer met airline te vliegen