Emirates

34 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Emirates komt uit 34 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Emirates gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (20)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Emirates heeft enkele voordelen, zoals het aanbieden van een hotel en taxi naar huis na het verlaten van het vliegtuig (20%), maar kan verbeterd worden door onbeschofte klantenservice te vermijden (40%). Ook wordt er beter op gelet dat bagage niet beschadigd raakt (40%) en klantenservice vriendelijker is (50%).

“Onbeschofte klantenservice”

“Beschadigde bagage”

“Aangeboden hotel en taxi naar huis na het verlaten van het vliegtuig”

“Bagage beschadigd”

“Onvriendelijke klantenservice”

👍 1   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Jacquet - 14 april 2024

  • Onbeschofte klantenservice

Barry Lok - 12 april 2024Trustpilot 🔗

  • Kapotte stoelen
  • Slechte klantenservice
  • Beschadigde bagage
  • Gebrek aan verantwoordelijkheid

Y. Michaux - 23 november 2023

  • Vlucht moest terug naar de gate vanwege technische problemen
  • Crew was professioneel en bood constant drankjes aan
  • Ontvangen van een lekkere maaltijd na 3 uur wachten
  • Gezelligheid in economy class en veel praten met medepassagiers
  • Aangeboden hotel en taxi naar huis na het verlaten van het vliegtuig
  • Vertrek van vlucht op tijd en zonder problemen de volgende dag

Erika - 23 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Bagage beschadigd
  • Onvriendelijke klantenservice