Emirates14 reviews
Uitgelichte Beoordelingen
Reviews (14)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Aankoop van vliegtickets
Mijn ervaring met het bedrijf was echt verschrikkelijk. We hebben lang moeten wachten op de luchthaven zonder enige vorm van communicatie. Na 6 uur hebben we besloten om terug te keren naar een hotel. Pas toen we de luchthaven app checkten, kwamen we erachter dat onze vlucht 8 uur later geannuleerd was! En een week later is er nog steeds niemand die bereikbaar is! We hebben uren aan de telefoon in de wacht gestaan! Zo'n vreselijke ervaring!
Onbeschofte klantenservice
Ik vond de service echt slecht omdat de klantenservice heel onbeleefd en onbehulpzaam was. Onze bagage was beschadigd en in plaats van ons te helpen, gaven ze ons de schuld zonder reden. We kregen trage en onpersoonlijke reacties, en uiteindelijk helemaal geen antwoord meer. Het gebrek aan klantgerichtheid en verantwoordelijkheid was echt teleurstellend. Ze zeiden zelfs dat we het met onze reisverzekering moesten regelen, terwijl de schade maar €200 was. Het was echt een vervelende ervaring die mijn verwachtingen niet heeft ingelost.
Vlucht naar Azië
Mijn recente ervaring met een luchtvaartmaatschappij was echt niet goed. Op zowel de heen- als de terugvlucht hadden we stoelen die kapot waren en niet goed werkten. Ik bedoel, is dat nu te veel gevraagd, zelfs als je een 'economische' vlucht boekt? Na meer dan twintig uur vliegen naar Bali, was ik echt teleurgesteld in de kwaliteit van de stoelen. Het leek alsof we op kapotte meubels zaten en we kwamen helemaal uitgeput aan op onze bestemmingen.
Aankoop van vliegtickets
De service die ik kreeg van deze luchtvaartmaatschappij was echt teleurstellend vergeleken met andere. Er werd niet veel aandacht besteed aan service, ze boden zelden drankjes aan en in het algemeen was het niet de ervaring die ik had verwacht tijdens mijn vlucht.
Mijn korte vliegreis
Ik was echt teleurgesteld in mijn ervaring met deze vliegmaatschappij. We hadden specifiek geboekt vanwege de handige vluchttijden, maar onze vlucht werd geannuleerd vanwege operationele problemen. We moesten kiezen voor een andere vlucht die ons midden in de nacht in Dubai liet landen en pas de volgende ochtend onze volgende vlucht konden nemen. En alsof dat nog niet genoeg was, bleken de stoelen die we hadden gekozen en extra voor hadden betaald, niet beschikbaar te zijn bij het online inchecken. Niemand had ons op voorhand op de hoogte gebracht en ik moest zelf achter een terugbetaling voor de stoelen gaan. De klantendienst was ook niet behulpzaam en ik kon geen klacht indienen omdat de links naar het klachtenformulier niet werkten. Alles bij elkaar vond ik het gedrag van deze vliegmaatschappij erg onprofessioneel en onvriendelijk tegenover klanten. Hier wil ik niet meer mee vliegen.
Vlucht geboekt naar Auckland
Ik heb een vlucht geboekt op 29 maart 2020 om mijn zoon en kleinkind in Auckland te bezoeken. Jammer genoeg heb ik nog geen reactie gekregen op mijn vraag voor een terugbetaling door het Coronavirus. Het is teleurstellend, vooral omdat andere luchtvaartmaatschappijen wel snel geld hebben terugbetaald na annulering.
Ticket voor luchtvaartmaatschappij
Zelden zo veel tijd verspild aan boeken. Maar ik besloot het nog een kans te geven; betaalde een ticket voor een nieuwe reis. Het geld is van mijn rekening afgeschreven, maar ik heb geen ticket ontvangen, ik kan de klantenservice nergens vinden en ik zit nu zonder geld en zonder ticket. Dit belooft weinig goeds voor de toekomst.
Teleurstellende catering service
Ik was teleurgesteld over de catering aan boord. Er werden maar weinig drankjes geserveerd en er waren geen snacks, terwijl ik van anderen hoorde dat zij dit wel kregen. Het ontbijt varieerde ook sterk, soms uitgebreid en andere keren maar één klef broodje. Dit tijdens in totaal 2 vluchten van meer dan 16 uur. Ik had meer service verwacht.
Mislukte boeking door het systeem
Echt? Ik had een problematische boeking door die stomme systeem en toen ik het wou corrigeren, moest ik betalen in plaats van het bedrijf. Na urenlang ruziën met die bende oplichters, voelde ik me bedrogen. Echt belachelijk.
Onprofessioneel gedrag
Een ster is genoeg... Het is jammer dat ik geen goede ervaring had met het personeel tijdens mijn gesprek. Na meerdere pogingen om hulp te krijgen via e-mail en telefoon, kreeg ik geen antwoord en werd mij geen hulp geboden. Het excuus was dat ik belde met een anoniem nummer en daarom geen recht had op hulp. Ik wacht al sinds maart op een gepaste reactie, maar tot nu toe voel ik me teleurgesteld en oneerlijk behandeld.
Mijn eerste keer vliegen
Ik heb voor de eerste keer gevlogen en vond het echt fantastisch! Ik boek altijd via een reisbureau en ik vond de controle van het personeel van de boarding van Emirates echt top. De check-in was ook super vriendelijk en vlot. De vlucht zelf was ontspannend en het eten was lekker. De stewardessen waren ook super vriendelijk en behulpzaam. Ik heb niks te klagen en zal zeker weer met hen vliegen!
Aankoop van medische koelbox
Binnenkort vertrek ik naar Dubai met het vliegtuig en ik moet speciale medicatie meenemen die koel moet blijven. Daarom heb ik een medische koelbox met accu gekocht. Helaas willen ze mijn koelbox niet accepteren bij het inchecken, terwijl andere airline bedrijven er geen probleem mee hebben. Ik begrijp niet waarom Emirates hier zo moeilijk over doet, want mijn koelbox voldoet aan alle vereisten qua afmetingen en capaciteit. Ik voel me echt in de steek gelaten hierdoor en weet niet hoe ik dit probleem moet oplossen. Het is frustrerend dat ze niet duidelijk communiceren over welke items wel of niet zijn toegestaan.
Boekingservaring Amsterdam naar Dubai
Ik had onlangs een vlucht van Amsterdam naar Dubai en eerlijk gezegd liep het niet helemaal op rolletjes. Het vliegtuig moest terug naar de gate vanwege technische problemen, wat natuurlijk vervelend was. De crew was gelukkig heel professioneel en bood ons constant drankjes aan, en na 3 uur wachten kregen we zelfs een lekkere maaltijd. Het was best gezellig in economy class, ik heb nog nooit zoveel gepraat met mijn medepassagiers. Uiteindelijk moesten we het vliegtuig verlaten en onze bagage ophalen, maar we kregen wel een hotel aangeboden en mochten een taxi naar huis nemen die we later bij Emirates konden terugvorderen. De volgende dag vertrok de vlucht op tijd en verliep zonder problemen, met dezelfde fantastische crew.
Aankoop van geannuleerde vlucht
De manier waarop ze omgingen met de annulering van mijn vlucht was echt verschrikkelijk. De communicatie liet te wensen over en het was onmogelijk om iemand te bereiken voor hulp. Dit valt echt niet te aanvaarden voor een bedrijf met zo'n reputatie in deze sector.
Over Emirates
Emirates is een luchtvaartmaatschappij gevestigd in Dubai, Verenigde Arabische Emiraten. Het is opgericht in 1985 en is uitgegroeid tot een van de grootste luchtvaartmaatschappijen ter wereld, bekend om zijn luxe service en moderne vloot. Emirates biedt passagiers- en vrachtvervoerdiensten aan naar meer dan 150 bestemmingen wereldwijd, gebruikmakend van een vloot van wide-body vliegtuigen. Het is een cruciaal onderdeel van de Emirates Group, die tevens betrokken is bij activiteiten gerelateerd aan toerisme en luchtvaart.
Bonus!
📊 Hoe heeft Emirates bij jou geglansd?
Contactgegevens
Categorieën Emirates
Vakantie | Luchtvaartmaatschappijen
Pagina Statistieken
Seite online seit: 17 mei 2023
Letzte aktualisierung: 29 november 2024
Review met meeste stemmen
Aankoop van medische koelbox
Binnenkort vertrek ik naar Dubai met het vliegtuig en ik moet speciale medicatie meenemen die koel moet blijven. Daarom heb ik een medische koelbox met accu gekocht. Helaas will... Lees verderDoor: N. De Vos