Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Emirates heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is de snelle terugbetaling van taxikosten en wettelijke vergoeding binnen 3 weken (100%), goede boardingcontrole en check-in (100%) en het ontvangen van een lekkere maaltijd na 3 uur wachten (100%). Daarentegen zijn er ook veel klachten over gebrek aan communicatie bij geannuleerde vluchten (0%), kapotte stoelen en weigering om de koelbox te accepteren (0%), en het niet ontvangen van een ticket na betaling (0%). Over het algemeen lijken de klantenservice en communicatie bij Emirates verbeterd te kunnen worden.