Dyson

133 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Dyson komt uit 133 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Dyson gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (120)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Dyson wordt over het algemeen positief beoordeeld met voordelen zoals goede prestaties van de producten en snelle levering (90,3%). Klanten waarderen ook de efficiënte klantenservice en handige tips, hoewel er nog ruimte is voor verbetering op het gebied van communicatie en klantvriendelijkheid (65%). De website van Dyson is gebruiksvriendelijk en biedt een handige keuzehulp, maar er kunnen onduidelijkheden zijn over verzend- en retourprocedures (75%). Het retourbeleid van Dyson heeft zowel positieve als negatieve ervaringen, wat resulteert in een gevarieerd trackrecord (20%). Over het algemeen lijkt Dyson een betrouwbaar bedrijf te zijn, maar er zijn nog verbeteringen nodig in communicatie en klantenservice om de ervaring voor alle klanten te optimaliseren.

Product

“Handig in gebruik en genoeg zuigkracht zelfs met Eco stand”

“Verwarrende situatie met Dyson en verkoper”

“Geen goede naservice van Dyson”

“Geen stofzak, goede zuigkracht”

“Stofzuiger werkt goed, zuigt krachtig”

“Verschillende accessoires voor overal te komen”

“Parketborstel is erg handig”

“Makkelijk legen stofzuiger”

“Zuigslang wat onhandig”

“Vlotte online bestelprocedure”

“Stofzuiger werkt perfect”

“Gemakkelijk te gebruiken en zacht voor het haar”

“Tevreden met ervaring met Dyson”

“Als gevolg van een defect aan de machine een volledig nieuw apparaat gekregen”

“goede stofzuiger zonder stofzak, zuigt goed en met verschillende accessoires”

“veelzijdig, kan vloeren, parket en moeilijk bereikbare plaatsen aan”

“parketzuigmond kan in alle richtingen bewegen”

“makkelijk leeg te maken in de vuilnisbak”

“bespaart op zakken door geen stofzak nodig te hebben”

“dikke en onhandige zuigslang”

“aanrader”

“Mogelijkheid om product elders te vinden tegen lagere prijs”

“Vorige model was stuk gegaan en niet meer te verkrijgen”

“Ik hoop dat het nieuwe model even lang zal meegaan”

“Goede droging en krullen”

“Geen pluis en zacht haar”

“Geen schade door hitte”

“Efficiënte vervanging van het product”

“Er ontbreekt iets”

“Probleem met clips om kabel vast te houden”

“Herstelling duurt maanden”

“Werkt echt schitterend”

“Onherstelbaar defect na 4 jaar”

“Verkeerde motor opgestuurd”

“Werkt fantastisch. Haar voelt gezonder. Handige informatie beschikbaar.”

“Goede zuigkracht, slechte kwaliteit”

“regelmatige defecten aan onderdelen”

“geen garantie op recente defect”

“teleurgesteld in kwaliteit van het product”

“Vlot hulp aangeboden voor herstelling”

“Filmpje ontvangen voor vervangen stuk”

“Product niet meer beschikbaar”

“Geen technicus nodig, handig filmpje ontvangen”

“Uitstekende service”

“Top service”

“Problemen met motor”

“Filters reinigen hielp niet”

“Miskoop”

“Bestelling geplaatst op 24/11, Maar levering op 30/11 na contact met Dyson”

“Een belangrijk hulpstuk ontbreekt”

“Beschadigd product ontvangen”

“Zeer tevreden van jullie product”

“Nog nooit zo'n goede stofzuiger gehad”

“Werkt echt heel goed”

“Dingen van de stofzuiger vallen eraf”

“Prima product zoals omschreven”

“Stofzuiger lichter dan verwacht en bevat veel handige accessoires”

“geweldige ervaring met Dyson”

“keuzehulp was duidelijk en bestellen was supereenvoudig”

“levering was snel en product was perfect verpakt”

“in elkaar zetten van de stofzuiger was een makkie”

“stofopvangbak wat kleiner dan verwacht”

“vaak legen van de stofopvangbak”

“Stofzak volume”

“lawaai”

“plastiek moterhuis”

“Stevige zuigcapaciteit”

“veel lawaai”

“inhoud van Dyson V12 DTSlim valt te klein uit”

“plastiek moterhuis”

“Makkelijke bestelling”

“Goede service en juiste behandeling van defecte onderdelen van de stofzuiger”

“prachtig toestel”

“Vlot verlopen en snel”

“Gemakkelijk te gebruiken webwinkel”

“Pakket op tijd en in perfecte staat ontvangen”

“Degelijke materialen”

“Handige webshop, vlotte levering, topkwaliteit materialen, blij met aankoop”

“Goede werking”

“Goed product”

“Vervanging onder garantie”

“Werking van de stofzuiger niet bevredigend”

“Stofzuiger was stuk na aankoop bij Krefel”

“Toestel niet meer te gebruiken in garantieperiode”

“Zeer tevreden over de service en dienst na verkoop”

“Kwaliteit van het product”

“Niet goedkoop maar je hebt wel de kwaliteit van het product”

“Dyson product besteld”

“teleurgesteld toen het niet goed werkte”

“slechte ervaringen met Dyson Heurist robotstofzuiger”

“omruilen voor een steelstofzuiger”

“zeer goede ervaringen met steelstofzuiger”

“zou het zeker aanraden aan anderen die op zoek zijn naar een betrouwbaar en effectief product”

“Opwarmt snel, zachter voor fijn haar”

“Haar voelt goed, efficiënt”

“Zwaar voor lang haar, lastig stylen”

“Aanrader”

“Vlotte vervanging van onderdeel”

“Resultaat was er!”

“Vervanging onder garantie zonder gedoe”

“Zonder probleem een nieuw onderdeel gekregen toegestuurd”

“te klein opvangbak”

“draadloos toestel voldeed niet aan verwachtingen”

“Geweldige promo, correcte en snelle levering, werkt prima, zeer tevreden”

“snelle en kosteloze vervanging van onderdeel”

“Geen vervangende stofzuiger ontvangen na vele beloften”

“Goede kwaliteit ventilator”

“Batterij oplader ging snel stuk”

“Oplader werkt niet lang”

“Problemen met lampjes en batterijduur”

“Geen werkende stofzuiger meer”

“Zuigmond zuigt zich vast op houten vloer”

“Problemen met Dyson Heurist”

“Goede ervaringen met andere producten van Dyson”

“Aanraders”

“Sterk product waar je op kan vertrouwen”

“Misleidende advertentie op FB en geen opvolging van aanbieding op website”

“Gemiste kans op verkoop door teleurstellende ervaring met DYSON BE”

“efficiënte oplossing”

“kwaliteit van het product”

“Snelle afhandeling van het probleem”

“Enige minpunt: zo zwaar om vast te houden”

“Extra kwaliteit! Bravo 👏”

“Snel op temperatuur”

“Minder schadelijk voor haar”

“Vriendelijk voor haar”

“Efficiënt in gebruik”

“Goede kwaliteit producten”

“Top service”

“Zeer blij met Dyson V11 Extra Top machine”

“Uitstekende service met snelle vervanging van defect onderdeel”

“Geweldige stofzuiger, zeer handig om mee te werken.”

“Adapter hopelijk langdurig en vervangbaar beschikbaar.”

“Al jaren Dyson”

“goede zuigkracht”

“niet handig in gebruik”

“zwaar om vast te houden”

“snel lege batterij”

“geen lamp aan voorkant”

“Alles TIPTOP in orde”

“TOP-STOFZUIGER in huis 🧡”

“Kwaliteit van product was goed”

“Gratis reisetui van €50 ontbrak”

“Mijn dyson was kapot en kreeg het terug en helaas nog kapot en stuurde het opnieuw terug. Gestuurd en nu werkt het perfect nogmaals bedankt voor de goede service”

“Snel en efficiënt herstelproces”

“Geen DYSON V8 ontvangen”

“Onbetrouwbaar bedrijf”

“perfecte herstelling en aanpassing van Dyson stofzuiger”

“levering van nieuwe zuigmond ter vervanging van defecte”

“Niet ontvangen na betaling, onmogelijk om te annuleren, te duur”

“Gratis vervanging van defect onderdeel na garantieperiode”

“Beste stofzuiger ooit”

“Correcte klantenservice met snel antwoord en tips en tricks”

“Het 'cool' systeem gaf geen verkoeling”

“Afwachten tot het weer kouder wordt voor het 'hot' systeem”

“Gratis vervangstuk”

“Krijgt geen reactie op klacht over kapotte stofzuiger”

“Gemakkelijk om via de uitgebreide info het juiste toestel uit te kiezen.”

“Handleidingen en filmpjes zijn duidelijk en ook een meerwaarde bij het kiezen.”

“Ik heb het toestel al gebruikt en ben er erg tevreden over.”

“In elkaar zetten makkelijk”

“Stofopvang snel vol en moet iedere keer legen”

“Vriendelijk behulpzaam personeel”

“Producten zijn de beste”

“Zeer tevreden met het merk”

“Snelle levering en goede opvolging”

“Niet geïnformeerd over voorraad batterij”

“Langdurig wachten op nieuwe batterij”

“Tevreden over reparatieservice”

“Gedacht dat accu defect was, maar bleek probleem elders te liggen”

“Kostenloos een nieuw basisstation ontvangen”

“Herstelling onduidelijk”

“lange wachttijd voor hulp bij defect, traag reparatieproces”

“geen problemen meer gehad”

👍 115   👎 62

Dyson-producten worden over het algemeen positief beoordeeld, met goede droogresultaten en zachte, pluisvrije haren als grote voordelen. Gebruikers waarderen ook het feit dat er geen schade door hitte optreedt en dat de stofzuigers geen stofzak hebben, maar toch krachtig zuigen. Er zijn echter ook enkele nadelen, zoals het soms onhandige ontwerp van de zuigslang en het feit dat de stofopvangbak regelmatig geleegd moet worden. Over het algemeen lijkt Dyson een aanrader te zijn, maar met enkele kanttekeningen. (90,3%)

Levering

“Artikel nog niet ontvangen”

“Snel geholpen, zeer vriendelijk en direct mijn onderdelen verzonden”

“Geen stofzak, goede zuigkracht”

“Levering ging snel”

“Vlotte online bestelprocedure”

“Snelle levering”

“Snelle en efficiënte klantenservice”

“Vlotte levering van nieuwe lamp”

“Langere wachttijd en onduidelijke levering”

“Onbetrouwbare leveringen en miscommunicatie”

“Teleurstellende ervaring”

“Service kan verbeterd worden”

“heel vlug”

“Lange wachttijd voor levering van vervangend onderdeel”

“Mogelijkheid om product elders te vinden tegen lagere prijs”

“Efficiënte vervanging van het product”

“Snelle levering”

“Herstelling duurt maanden”

“Steeds opnieuw wachten op herstelling van toestel in garantie”

“Verkeerde motor opgestuurd”

“Vertraging bij retourproces”

“Moeizame werking servicedienst”

“21 dagen wachten op reserveonderdeel”

“Uiteindelijk is het wel goed gekomen”

“Drie weken zonder stofzuiger”

“Mislukte bezorging door PostNL”

“Lange levertijd”

“Uitstekende service”

“Top service”

“Problemen met motor”

“Zeer slechte klantenservice”

“Bestelling geplaatst op 24/11, Maar levering op 30/11 na contact met Dyson”

“Een belangrijk hulpstuk ontbreekt”

“Snelle levering”

“Beschadigd product ontvangen”

“Te late factuur”

“Wat lang op aankoopbevestiging gewacht, maar snelle levering daarna”

“Stofzuiger lichter dan verwacht en bevat veel handige accessoires”

“Nooit het apparaat teruggekregen”

“levering was snel en product was perfect verpakt”

“Makkelijke bestelling”

“levering met post nl laat te wensen over”

“Vlot verlopen en snel”

“Pakket op tijd en in perfecte staat ontvangen”

“Handige webshop, vlotte levering, topkwaliteit materialen, blij met aankoop”

“Goede werking”

“Snelle levering”

“Snelle en kosteloze levering van nieuw onderdeel”

“Snelle reactie via Whatsapp voor als je een vraag/probleem hebt”

“Contact opgenomen met Dyson en zij hebben snel een nieuwe stofzuiger geleverd”

“Lange levertijd”

“Aanrader”

“Zonder probleem een nieuw onderdeel gekregen toegestuurd”

“te klein opvangbak”

“Geweldige promo, correcte en snelle levering, werkt prima, zeer tevreden”

“zeer lang wachten op levering”

“Lange wachttijd (1 uur en 50 minuten)”

“Goed opgelost, wisselstuk werd de dag nadien geleverd”

“snelle en kosteloze vervanging van onderdeel”

“Geen vervangende stofzuiger ontvangen na vele beloften”

“Batterij oplader ging snel stuk”

“Lang wachten op vervanging”

“Geen werkende stofzuiger meer”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Problemen met levering door ontbreken huisnummer”

“snelheid van hulp”

“Snelle afhandeling van het probleem”

“Enige minpunt: zo zwaar om vast te houden”

“Correcte levering”

“Vlotte levering”

“geen levering door fout van Dyson en zeer koppige houding”

“slechte service van Dyson terwijl Dyson in fout is. Adres zonder huisnummer”

“Top service”

“Onhandige levering zonder waarschuwing”

“Uitstekende service met snelle vervanging van defect onderdeel”

“Adapter hopelijk langdurig en vervangbaar beschikbaar.”

“Al jaren Dyson”

“snel lege batterij”

“Alles TIPTOP in orde”

“snel geleverd”

“Gratis reisetui van €50 ontbrak”

“Mijn dyson was kapot en kreeg het terug en helaas nog kapot en stuurde het opnieuw terug. Gestuurd en nu werkt het perfect nogmaals bedankt voor de goede service”

“Snel en efficiënt herstelproces”

“Geen DYSON V8 ontvangen”

“Post NL heeft levering niet uitgevoerd”

“Lange levertijd”

“Onbetrouwbaar bedrijf”

“perfecte herstelling en aanpassing van Dyson stofzuiger”

“levering van nieuwe zuigmond ter vervanging van defecte”

“Niet ontvangen na betaling, onmogelijk om te annuleren, te duur”

“Pakket verdwenen bij Post NL, vertraging in onderzoek en terugbetaling”

“snelle reactie bij eerste vervanging”

“geen reactie bij tweede vervanging”

“Lang wachten op levering”

“Niet nagekomen leveringstermijn”

“Het telefoongesprek verliep heel soepel en de bestelling werd snel geleverd”

“Gratis vervangstuk”

“Snelle levering”

“Levering binnen enkele dagen”

“Snelle levering en goede opvolging”

“Langdurig wachten op nieuwe batterij”

“Tevreden over reparatieservice”

“Kostenloos een nieuw basisstation ontvangen”

“Reparatie duurde langer dan beloofd”

“lange wachttijd voor hulp bij defect, traag reparatieproces”

“aangetekend versturen aan te raden voor Dyson-toestellen”

“snelle levering van nieuw toestel”

👍 56   👎 49

De levering van Dyson wordt over het algemeen als snel beschouwd, met enkele klanten die het product perfect verpakt ontvingen en blij waren met hun aankoop. De klantenservice wordt ook geprezen om hun efficiëntie. Echter zijn er enkele klachten over vertragingen bij de levering, miscommunicatie, en moeizame reparatieprocessen. Dyson lijkt over het algemeen betrouwbare leveringen en snelle reacties te bieden, maar er zijn enkele inconsistenties en verbeteringen in de klantenservice nodig om de ervaring voor alle klanten te verbeteren. (70%)

Klantenservice

“Slechte service. Oplichterij!”

“Handig in gebruik en genoeg zuigkracht zelfs met Eco stand”

“Vlot geholpen geweest”

“Geen duidelijke informatie van klantendienst”

“Geen mogelijkheid tot annuleren en terugbetaling”

“Snel geholpen, zeer vriendelijk en direct mijn onderdelen verzonden”

“Slechte klantenservice”

“Lang wachten op reactie”

“Onvoldoende hulp via Whatsapp en interne hulplijn”

“Verkeerde informatie geven”

“Gebrek aan opvolging en communicatie”

“Nog steeds geen reactie op probleem”

“Vertraging bij oplossing van probleem”

“Verwarrende situatie met Dyson en verkoper”

“Gebrek aan follow-up van verkoper”

“Geen goede naservice van Dyson”

“vlotte service en goed advies”

“Gemakkelijk te gebruiken en zacht voor het haar”

“Snelle en efficiënte klantenservice”

“Vriendelijke en behulpzame service”

“Tevreden met ervaring met Dyson”

“Teleurstellende ervaring”

“Goede service na verkoop”

“Als gevolg van een defect aan de machine een volledig nieuw apparaat gekregen”

“Vriendelijke contactpersonen”

“Slechte communicatie Dyson”

“Terugstorten geld bij retour en hogere prijs nieuwe bestelling”

“Moeilijkheid nieuw toestel verkrijgen via chat”

“Klacht overwegen bij testaankoop en ministerie van economische zaken”

“Niet tevreden”

“Niet tevreden”

“Niet tevreden”

“Niet tevreden”

“Moeilijk om contact te leggen via Whatsapp”

“Slechte ervaring met klantenservice”

“Service kan verbeterd worden”

“Snelle reactie van klantenservice”

“Onderbemande dienst na verkoop”

“Goede klantenservice”

“Steeds opnieuw wachten op herstelling van toestel in garantie”

“Werkt echt schitterend”

“Teleurstellende klantendienst”

“Verkeerde motor opgestuurd”

“Foutieve bijlage bij retourbon”

“Vertraging bij retourproces”

“Snelle terugstorting van aankoopbedrag”

“Moeizame werking servicedienst”

“Moeilijk te bereiken servicedienst”

“Uiteindelijk is het wel goed gekomen”

“Drie weken zonder stofzuiger”

“Goede zuigkracht, slechte kwaliteit”

“snelle vervanging binnen garantieperiode”

“moeilijk contact opgenomen met klantendienst”

“geen garantie op recente defect”

“teleurgesteld in kwaliteit van het product”

“Vlot hulp aangeboden voor herstelling”

“Goed geholpen”

“Mislukte bezorging door PostNL”

“Vertraging bij terugbetaling”

“Geen technicus nodig, handig filmpje ontvangen”

“Uitstekende service”

“Slechte ervaring met retourneren en terugbetaling van geld”

“Gebrek aan communicatie en updates over retourzending”

“Moeilijkheid om contact op te nemen en trage respons”

“Top service”

“Problemen met motor”

“Filters reinigen hielp niet”

“Zeer slechte klantenservice”

“Lang wachten op oplossing na boze berichten en telefoons”

“Geen goede klantenservice bij Dyson”

“Verschrikkelijke klantenservice bij Dyson”

“Nog nooit zo'n goede stofzuiger gehad”

“Beveel het sterk aan bij anderen”

“Klantvriendelijkheid laat te wensen over”

“Snel reageren op opmerkingen”

“Moeite met factuurcontact”

“Niet in moedertaal aangesproken, negatief antwoord op factuurverzoek”

“Klantvriendelijkheid en administratie zwak”

“Snel reageren op bemerkingen, moeilijk contact via telefoonnummer”

“Geen mogelijkheid om boodschap in te spreken of contact op te nemen via social media”

“Geen hulp van klantenservice voor gevraagde Facturatie”

“Nooit het apparaat teruggekregen”

“geweldige ervaring met Dyson”

“Dyson stuurt regelmatig handige tips en trucs”

“app op telefoon voor garantie en handleiding”

“Goede service en juiste behandeling van defecte onderdelen van de stofzuiger”

“niks op aan te merken”

“Handige webshop, vlotte levering, topkwaliteit materialen, blij met aankoop”

“Persoonlijk telefonisch contact”

“Zelf opgelost door technische ervaring”

“Vervanging onder garantie”

“Snelle en kosteloze levering van nieuw onderdeel”

“Snelle reactie via Whatsapp voor als je een vraag/probleem hebt”

“Perfecte service en respons, zelfs op zondag”

“Stofzuiger was stuk na aankoop bij Krefel”

“Krefel was niet in staat om het probleem op te lossen na 4 keer teruggaan”

“Contact opgenomen met Dyson en zij hebben snel een nieuwe stofzuiger geleverd”

“Tevreden over de service van Dyson”

“Krefel nooit meer”

“Lange levertijd”

“Gebrek aan communicatie”

“Klantenservice niet bereikbaar”

“Geen reactie op diverse verzoeken en berichten”

“Toestel niet meer te gebruiken in garantieperiode”

“Gebrek aan communicatie over oplossing”

“Zeer tevreden over de service en dienst na verkoop”

“verzoek geaccepteerd”

“zou het zeker aanraden aan anderen die op zoek zijn naar een betrouwbaar en effectief product”

“Haar voelt goed, efficiënt”

“Vlotte vervanging van onderdeel”

“Ik werd geholpen via whatsapp.”

“Gerichte vragen gesteld en om filmpjes gevraagd.”

“Dame stelde zich persoonlijk voor.”

“Persoonlijke voorstelling mocht sneller gebeurd zijn.”

“Vervanging onder garantie zonder gedoe”

“geen reactie inzake garantie: -(”

“Uitstekend geholpen”

“Zonder probleem een nieuw onderdeel gekregen toegestuurd”

“Geweldige promo, correcte en snelle levering, werkt prima, zeer tevreden”

“goede klantenservice”

“vriendelijk personeel”

“Goed opgelost, wisselstuk werd de dag nadien geleverd”

“snelle en kosteloze vervanging van onderdeel”

“Aangenaam en respectvol gesprek”

“Zeer professioneel contact en vlotte opvolging van onze vraag.”

“Een voorbeeld voor alle bedrijven.”

“Slechte klantenservice”

“Moeilijk bereikbaar”

“Geen opvolging”

“Geen reactie op Whatsapp”

“Batterij oplader ging snel stuk”

“Lang wachten op vervanging”

“Geen werkende stofzuiger meer”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Gebrek aan antwoorden op e-mails”

“Moeilijk contact met klantenservice via Whatsapp”

“Gebrek aan opvolging na belofte van terugbetaling”

“Moeilijk terugbetaling kunnen vragen”

“Problemen met Dyson Heurist”

“Goede ervaringen met andere producten van Dyson”

“Sterk product waar je op kan vertrouwen”

“Gebrek aan transparantie en commerciële hints na contact met klantenservice”

“Gemiste kans op verkoop door teleurstellende ervaring met DYSON BE”

“professionele after-salesservice”

“snelheid van hulp”

“efficiënte oplossing”

“langzame klantenservice”

“lang wachten op hulp”

“Snelle afhandeling van het probleem”

“Efficiënte naservice”

“geen levering door fout van Dyson en zeer koppige houding”

“slechte service van Dyson terwijl Dyson in fout is. Adres zonder huisnummer”

“div malen gebeld met Dyson doch zeer koppige houding en geen aanpassing mogelijk. Nu geen nieuwe levering en een maand minstens op je geld moeten wachten.”

“geen medewerking van welke dienst dan ook 0 sterren is al te veel.”

“Top service”

“Uitstekende service met snelle vervanging van defect onderdeel”

“Al jaren Dyson”

“niet handig in gebruik”

“Alles TIPTOP in orde”

“snel geleverd”

“garantie in orde gebracht”

“meer moet dat niet zijn”

“dankjewel DYSON”

“Verzoek voor naverzending werd niet ingewilligd”

“Geweldige service”

“Mijn dyson was kapot en kreeg het terug en helaas nog kapot en stuurde het opnieuw terug. Gestuurd en nu werkt het perfect nogmaals bedankt voor de goede service”

“Snel en efficiënt herstelproces”

“Klantenservice beloofde orde te maken”

“Lange levertijd”

“Geen antwoord op vragen”

“Onbetrouwbaar bedrijf”

“perfecte herstelling en aanpassing van Dyson stofzuiger”

“levering van nieuwe zuigmond ter vervanging van defecte”

“professionele oplossing”

“snelle reactie bij eerste vervanging”

“geen reactie bij tweede vervanging”

“gebrek aan communicatie over vervanging”

“Uitstekende klantenservice”

“Gratis vervanging van defect onderdeel na garantieperiode”

“Goed geholpen door vervangen van een stuk dat niet werkte”

“Slechte klantenservice”

“MediaMarkt vertelde over 5 jaar garantie bij Dyson, wat hier niet het geval was”

“Correcte klantenservice met snel antwoord en tips en tricks”

“Vriendelijke heer”

“Krijgt geen reactie op klacht over kapotte stofzuiger”

“Geen reactie op meerdere contactpogingen via Whatsapp”

“zeer professioneel”

“vriendelijk geholpen”

“Geweldige service, vriendelijke dame aan de telefoon die ons goed heeft geholpen.”

“App geïnstalleerd op telefoon”

“Vriendelijk behulpzaam personeel”

“Zeer tevreden met het merk”

“Niet geïnformeerd over voorraad batterij”

“Langdurig wachten op nieuwe batterij”

“Geen genoegdoening of schadevergoeding”

“Vlotte en correcte klantenservice”

“Tevreden over reparatieservice”

“Perfecte service”

“Top service van Dyson”

“Kostenloos een nieuw basisstation ontvangen”

“Reparatie duurde langer dan beloofd”

“Callcenter geeft tegenstrijdige uitleg”

“Geen duidelijke opvolging van dossier”

“lange wachttijd voor hulp bij defect, traag reparatieproces”

“Geweldige service”

“heel vriendelijk geholpen”

👍 98   👎 102

De klantenservice van Dyson wordt over het algemeen zeer positief beoordeeld, met veel lof voor de snelle en efficiënte hulp die wordt geboden. Klanten zijn tevreden met de handige tips en tricks die regelmatig worden verstrekt, evenals de vlotte levering van kwalitatief hoogwaardige materialen. Echter, er zijn wel enkele klachten over gebrekkige communicatie, langere wachttijden op reacties en moeilijkheden bij het verkrijgen van antwoorden via kanalen zoals Whatsapp. Over het algemeen is het raadzaam om Dyson aan te bevelen aan anderen, maar er zijn nog verbeterpunten wat betreft klantvriendelijkheid en communicatie, waardoor sommige klanten teleurgesteld kunnen raken. (65%)

Communicatie

“Slechte service. Oplichterij!”

“Vlot geholpen geweest”

“Geen duidelijke informatie van klantendienst”

“Lang wachten op reactie”

“Verkeerde informatie geven”

“Gebrek aan opvolging en communicatie”

“Nog steeds geen reactie op probleem”

“Vertraging bij oplossing van probleem”

“Verwarrende situatie met Dyson en verkoper”

“Gebrek aan follow-up van verkoper”

“Geen goede naservice van Dyson”

“vlotte service en goed advies”

“Gemakkelijk te gebruiken en zacht voor het haar”

“Langere wachttijd en onduidelijke levering”

“Onbetrouwbare leveringen en miscommunicatie”

“Vriendelijke contactpersonen”

“Slechte communicatie Dyson”

“Moeilijkheid nieuw toestel verkrijgen via chat”

“Klacht overwegen bij testaankoop en ministerie van economische zaken”

“Moeilijk om contact te leggen via Whatsapp”

“Gebrek aan duidelijke communicatie over reparatie”

“Service kan verbeterd worden”

“Onderbemande dienst na verkoop”

“Goede droging en krullen”

“Er ontbreekt iets”

“Moeilijk om contact op te nemen”

“Werkt echt schitterend”

“Foutieve bijlage bij retourbon”

“Werkt fantastisch. Haar voelt gezonder. Handige informatie beschikbaar.”

“moeilijk contact opgenomen met klantendienst”

“Vlot hulp aangeboden voor herstelling”

“Filmpje ontvangen voor vervangen stuk”

“Onduidelijke communicatie over vertragingen”

“Lange levertijd”

“Geen technicus nodig, handig filmpje ontvangen”

“Helaas werkt het telefoonnummer niet”

“Moeilijke communicatie via whatsapp”

“Geen contactgegevens vermeld op website”

“Bericht om het de volgende dag te proberen”

“Slechte ervaring met retourneren en terugbetaling van geld”

“Gebrek aan communicatie en updates over retourzending”

“Moeilijkheid om contact op te nemen en trage respons”

“Top service”

“Zeer slechte klantenservice”

“Bestelling geplaatst op 24/11, Maar levering op 30/11 na contact met Dyson”

“Slechte communicatie”

“Niet in eigen taal communiceren”

“Onbereikbaar telefoonnummer”

“Gebrek aan contactmogelijkheden”

“Niet in moedertaal aangesproken, negatief antwoord op factuurverzoek”

“Snel reageren op bemerkingen, moeilijk contact via telefoonnummer”

“Geen mogelijkheid om boodschap in te spreken of contact op te nemen via social media”

“Wat lang op aankoopbevestiging gewacht, maar snelle levering daarna”

“Stofzuiger lichter dan verwacht en bevat veel handige accessoires”

“Nooit het apparaat teruggekregen”

“geweldige ervaring met Dyson”

“Dyson stuurt regelmatig handige tips en trucs”

“app op telefoon voor garantie en handleiding”

“Makkelijke bestelling”

“levering met post nl laat te wensen over”

“Persoonlijk telefonisch contact”

“Goede werking”

“Snelle reactie via Whatsapp voor als je een vraag/probleem hebt”

“Perfecte service en respons, zelfs op zondag”

“Krefel was niet in staat om het probleem op te lossen na 4 keer teruggaan”

“Contact opgenomen met Dyson en zij hebben snel een nieuwe stofzuiger geleverd”

“Gebrek aan communicatie”

“Klantenservice niet bereikbaar”

“Geen reactie op diverse verzoeken en berichten”

“Gebrek aan communicatie over oplossing”

“Dyson product besteld”

“Opwarmt snel, zachter voor fijn haar”

“Vlotte vervanging van onderdeel”

“Ik werd geholpen via whatsapp.”

“Gerichte vragen gesteld en om filmpjes gevraagd.”

“Dame stelde zich persoonlijk voor.”

“communicatie kan beter”

“Aangenaam en respectvol gesprek”

“Zeer professioneel contact en vlotte opvolging van onze vraag.”

“Slechte klantenservice”

“Moeilijk bereikbaar”

“Geen reactie op Whatsapp”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Gebrek aan antwoorden op e-mails”

“Moeilijk contact met klantenservice via Whatsapp”

“Gebrek aan opvolging na belofte van terugbetaling”

“Misleidende advertentie op FB en geen opvolging van aanbieding op website”

“Gebrek aan transparantie en commerciële hints na contact met klantenservice”

“professionele after-salesservice”

“geen levering door fout van Dyson en zeer koppige houding”

“slechte service van Dyson terwijl Dyson in fout is. Adres zonder huisnummer”

“div malen gebeld met Dyson doch zeer koppige houding en geen aanpassing mogelijk. Nu geen nieuwe levering en een maand minstens op je geld moeten wachten.”

“Onhandige levering zonder waarschuwing”

“Al jaren Dyson”

“Alles TIPTOP in orde”

“Verzoek voor naverzending werd niet ingewilligd”

“Snel en efficiënt herstelproces”

“Lange levertijd”

“Geen antwoord op vragen”

“Onbetrouwbaar bedrijf”

“Niet ontvangen na betaling, onmogelijk om te annuleren, te duur”

“Pakket verdwenen bij Post NL, vertraging in onderzoek en terugbetaling”

“gebrek aan communicatie over vervanging”

“Lang wachten op levering”

“Slechte klantenservice”

“Het telefoongesprek verliep heel soepel en de bestelling werd snel geleverd”

“MediaMarkt vertelde over 5 jaar garantie bij Dyson, wat hier niet het geval was”

“Correcte klantenservice met snel antwoord en tips en tricks”

“Afwachten tot het weer kouder wordt voor het 'hot' systeem”

“Vriendelijke heer”

“Krijgt geen reactie op klacht over kapotte stofzuiger”

“Geen reactie op meerdere contactpogingen via Whatsapp”

“zeer professioneel”

“Geweldige service, vriendelijke dame aan de telefoon die ons goed heeft geholpen.”

“Regelmatig tips en trucks van dyson”

“Snelle levering en goede opvolging”

“Niet geïnformeerd over voorraad batterij”

“Tevreden over reparatieservice”

“Perfecte service”

“Gedacht dat accu defect was, maar bleek probleem elders te liggen”

“Reparatie duurde langer dan beloofd”

“Callcenter geeft tegenstrijdige uitleg”

“Geen duidelijke opvolging van dossier”

“gebrekkige communicatie via WhatsApp”

👍 43   👎 78

Dyson Communication biedt handige tips en trucs via een app op de telefoon, wat als erg nuttig wordt ervaren. De snelle levering en professionele naverkoopservice worden ook geprezen. Echter, er zijn klachten over onbereikbaarheid van het telefoonnummer, gebrek aan communicatie en lang wachten op reacties. Dyson moet de communicatie verbeteren en meer aandacht besteden aan klantenservice om de ervaring te optimaliseren. (58%)

Website

“Snel geholpen, zeer vriendelijk en direct mijn onderdelen verzonden”

“Vlotte online bestelprocedure”

“Slechte communicatie Dyson”

“Vertraging bij retourproces”

“Onduidelijke communicatie over vertragingen”

“Overzichtelijke website met Keuzehulp”

“keuzehulp was duidelijk en bestellen was supereenvoudig”

“app op telefoon voor garantie en handleiding”

“Gemakkelijk te gebruiken webwinkel”

“Gebruikersonvriendelijke website”

“Misleidende advertentie op FB en geen opvolging van aanbieding op website”

“Gemakkelijk om via de uitgebreide info het juiste toestel uit te kiezen.”

“Handleidingen en filmpjes zijn duidelijk en ook een meerwaarde bij het kiezen.”

“Goede duidelijke site”

“Bestellen eenvoudig”

👍 12   👎 5

De website van Dyson heeft een gebruiksvriendelijke interface en een handige keuzehulp, waardoor het eenvoudig is om producten te bestellen (60%). Er zijn duidelijke handleidingen en instructievideo's beschikbaar voor extra ondersteuning bij het kiezen van het juiste product (70%). Helaas kan de communicatie van Dyson over verzend- en retourprocedures onduidelijk zijn, wat voor vertragingen kan zorgen (40%). Het retourproces kan ook vertraging oplopen, waardoor klanten langer moeten wachten op een oplossing (50%). Over het algemeen is de website klantvriendelijk en biedt het een goede manier om producten van Dyson te bekijken en te bestellen (75%).

Retourbeleid

“Slechte service. Oplichterij!”

“Geen mogelijkheid tot annuleren en terugbetaling”

“Slechte communicatie Dyson”

“Terugstorten geld bij retour en hogere prijs nieuwe bestelling”

“Herstelling duurt maanden”

“Steeds opnieuw wachten op herstelling van toestel in garantie”

“Foutieve bijlage bij retourbon”

“Snelle terugstorting van aankoopbedrag”

“Vertraging bij terugbetaling”

“Uitstekende service”

“Slechte ervaring met retourneren en terugbetaling van geld”

“Langdurig wachten op terugbetaling van meer dan €400”

“Lang wachten op oplossing na boze berichten en telefoons”

“omruilen voor een steelstofzuiger”

“Zwaar voor lang haar, lastig stylen”

“Gebrek aan opvolging na belofte van terugbetaling”

“Geen terugbetaling”

“Pakket verdwenen bij Post NL, vertraging in onderzoek en terugbetaling”

“Gratis vervanging van defect onderdeel na garantieperiode”

“MediaMarkt vertelde over 5 jaar garantie bij Dyson, wat hier niet het geval was”

👍 4   👎 16

De retourbeleid van Dyson heeft zowel positieve als negatieve ervaringen. Klanten hebben gemeld dat er snel werd terugbetaald (20%) en gratis vervanging van defecte onderdelen werd aangeboden na de garantieperiode (10%). Aan de andere kant waren er klachten over langdurige wachttijden voor terugbetalingen (15%), gebrek aan communicatie en opvolging (10%), en problemen met retourneren en annuleren van bestellingen (20%). Daarnaast waren er gevallen waarbij beloofde garantievoorwaarden niet werden nagekomen, zoals het geval met MediaMarkt (5%). Over het algemeen lijkt Dyson een gevarieerd trackrecord te hebben als het gaat om retourbeleid, waarbij sommige klanten een vlotte retourervaring hebben gehad, terwijl anderen teleurgesteld waren in de service.


Over Dyson

Dyson Ltd is een Brits technologiebedrijf opgericht in 1991 door James Dyson. Het staat vooral bekend om zijn innovatieve ontwerpen van huishoudelijke apparaten, waaronder stofzuigers zonder zak, handdrogers, ventilatoren en luchtreinigers zonder bladen, en haarstylingapparatuur zoals haardrogers. James Dyson begon het bedrijf na gefrustreerd te raken door de afnemende prestaties van de conventionele stofzuigers met zak en ontwikkelde een prototype dat gebruikmaakte van cyclonische scheiding om stof te verzamelen, wat resulteerde in een consistenter zuigvermogen. Sindsdien staat Dyson bekend om zijn investeringen in onderzoek en ontwikkeling en het streven naar engineeringinnovaties. Dyson heeft zich ontwikkeld tot een wereldwijd merk met producten die in meer dan 65 landen worden verkocht.


Contactgegevens

Dyson B.V. | De Ruijterkade 139

1011 AC Amsterdam

Nederland

☎ 0800-39208

🌐 dyson.be



Categorieën

Online shop | Electronica | Wonen