Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Dji lijkt gemengde beoordelingen te krijgen. Sommige klanten zijn tevreden met de snelle levering en goede service, terwijl anderen klagen over fouten in het voorraadbeheer en problemen met de bezorging. De communicatie via sms wordt geprezen, maar er zijn ook klachten over lange levertijden en gebrek aan transparantie. Sommige klanten twijfelen zelfs aan DJI als bedrijf en vinden de service mogelijk niet zo goed als die van Amazon en Bol.com. Het retourproces verloopt niet vlot en er zijn klachten over dubbele verzendkosten en fouten bij de bezorging. Over het algemeen lijkt de levering van Dji inconsistent te zijn, met zowel positieve als negatieve ervaringen. (60%)