Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Dji biedt inconsistente communicatie (60%) en levert soms geen juiste retourdocumenten, wat frustrerend kan zijn (50%). Er is echter ook sprake van behulpzaamheid in het Engels (70%) en een goede opvolging per telefoon (80%). Het is belangrijk om vooraf te controleren of uw telefoon compatibel is met de DJI-Fly app (90%). Er zijn ook positieve ervaringen met de klantenservice die verbetering toont (75%), evenals reparaties en cadeaus bij bepaalde aankopen (85%). Over het algemeen zijn er twijfels over Dji als bedrijf en hun algehele service in vergelijking met Amazon en Bol.com.