Ditzo

139 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 2.8 voor Ditzo komt uit 139 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ditzo gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Ditzo krijgt veel kritiek van klanten. Zo vinden zij het lastig om de klantenservice te bereiken, is de kwaliteit van de website slecht en zijn zoekresultaten onjuist. Daarnaast ervaren klanten slordigheid, onbetrouwbaarheid en een verwarrend verzekeringsproces. De website navigatie is slecht en het aanpassen van gegevens is moeilijk. Ook zijn er klachten over de zorgverzekering, zoals kleine lettertjes bij afsluiten en onmogelijkheid autoverzekering stop te zetten. Dit alles zorgt voor een ontevredenheid bij klanten en een frustrerende gebruikerservaring. (75%)

“Slordigheid en onbetrouwbaarheid”

“Moeilijk bereikbare klantenservice”

“Slechte kwaliteit van de website”

“Onjuiste zoekresultaten”

“verwarrend verzekeringsgedoe”

“staan zoveel vreemde dingen op”

“Slechte website navigatie”

“werking app”

“niet mogelijk autoverzekering te stoppen”

“uploaden van vrijwaringsbewijs is niet mogelijk”

👍 0   👎 27

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

L. Hermans - 14 februari 2024

  • Belofte niet nagekomen van gratis tandenborstel bij inschrijving
  • Onjuiste informatie over openingstijden
  • Slordigheid en onbetrouwbaarheid

Baert - 22 november 2023

  • Moeilijk bereikbare klantenservice
  • Slechte kwaliteit van de website
  • Onjuiste zoekresultaten
  • Ingewikkelder na overname door asr

Alexander Vandamme - 2 november 2023

  • verwarrend verzekeringsgedoe
  • staan zoveel vreemde dingen op
  • ik weet echt niet welke ik moet kiezen
  • beter maar kan laten rusten
  • ik weet nog steeds niet wat te doen
  • Was het maar gewoon over snoep of zo gegaan, dan had ik het wel begrepen

Vlad. - 26 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Moeilijk te bereiken klantenservice
  • Onhandig schadeformulierproces
  • Slechte website navigatie
  • Ingeleid door overname asr

Marcel Hurkens - 15 maart 2023Trustpilot 🔗

  • bereikbaarheid klantenservice
  • werking app
  • mogelijkheid contract opzeggen
  • verandering verzekering volgend jaar

Go Freaky - 10 maart 2023Trustpilot 🔗

  • niet mogelijk autoverzekering te stoppen
  • uploaden van vrijwaringsbewijs is niet mogelijk
  • website niet op orde
  • bereikbaarheid van ditzo is belabberd
  • te weinig personeel
  • Klantenservice brutaal
  • verbreekt de verbinding als de kwestie te ingewikkeld wordt

Cevdet Unvar - 4 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Waardeloze bedrijf wegblijfen!!!
  • Geen antwoord op whatsapp berichten
  • Amateur aan de lijn die nergens je kan helpen

Hung Chiang - 2 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Lange wachttijd klantenservice
  • Probleem niet opgelost
  • Gebrek aan service ondanks betaling
  • Geen adequate klantenservice

Emma Zee - 17 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Onmogelijk te bereiken

José Piron - 16 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Nergens een antwoord krijgen

Daan - 8 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Telefonische wachttijd van 60 minuten
  • WTF! Wat doen ze daar bij Ditzo?
  • Spel op website om wachttijd te vergoeilijken
  • Noodzaak om extra medewerkers aan te nemen

Johan Alalkam - 3 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Slechtste zorgverzekering ooit

Sabine de Wild - 7 april 2022Trustpilot 🔗

  • Kleine lettertjes bij het afsluiten van een zorgverzekering
  • Verspreide documenten op de website met belangrijke informatie
  • Beperkte vergoeding en gebrek aan verwijzing naar voorwaarden

Mike - 10 maart 2022Trustpilot 🔗

  • Belabberde service
  • Premies zijn niet concurrerend en gruwelijk trage schade-afhandeling
  • Geen terugkoppeling of update bij schadeafhandeling voor reisverzekering
  • Weigering om motorscooter te verzekeren voor totaalklant

Danny Oost - 11 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice

helen - 18 november 2021Trustpilot 🔗

  • Servicegehalte dubieus
  • Polis automatisch overgezet
  • Te veel betaald maandelijks
  • Weigering premierestitutie
  • Gebrek aan verantwoordelijkheid
  • Opzegging dezelfde dag aanvaard
  • Inloggen lukte niet meer

G.Burgman - 29 september 2021Trustpilot 🔗

  • Mafia praktijken.

Kim Zijlstra - 8 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Geen kennis en klantenservice
  • Moeilijk aanpassingen door te voeren
  • Onbehulpzaam personeel

liefde Ismooi - 1 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Verzekeringarts weigerde operatie verwijderen protheses
  • Arts ontkende bestaan van ziekte en was niet op de hoogte/onderwezen
  • Arts was ongevoelig en dom
  • Verzekeraar betaalde meteen na overstap
  • Arts wuifde wetenschappelijk onderzoek weg
  • Arts toonde desinteresse in patiënt

Cas de keijzer - 29 april 2021Trustpilot 🔗

  • Geen antwoord op vragen na een week
  • Live chat niet beschikbaar op website
  • Geen reactie meer na versturen van huisnummer en gegevens