Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Ditzo wordt gekenmerkt door diverse negatieve ervaringen van klanten. Er zijn problemen met weigeringen van uitkeringen, onmogelijkheid om de verzekering op te zeggen, extra kosten zonder voorafgaande kennisgeving en beperkte vergoedingen. Klanten ervaren ook moeilijkheden bij het verkrijgen van vergoedingen en klachten worden slecht afgehandeld. Het beleid rond terugbetalingen is onduidelijk en er zijn teleurstellende declaratiebeleidsopties. Kortom, het retourbeleid van Ditzo lijkt te resulteren in ontevredenheid en frustratie bij klanten. (72%)