Ditzo

139 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 2.8 voor Ditzo komt uit 139 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ditzo gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Ditzo wordt gekenmerkt door diverse negatieve ervaringen van klanten. Er zijn problemen met weigeringen van uitkeringen, onmogelijkheid om de verzekering op te zeggen, extra kosten zonder voorafgaande kennisgeving en beperkte vergoedingen. Klanten ervaren ook moeilijkheden bij het verkrijgen van vergoedingen en klachten worden slecht afgehandeld. Het beleid rond terugbetalingen is onduidelijk en er zijn teleurstellende declaratiebeleidsopties. Kortom, het retourbeleid van Ditzo lijkt te resulteren in ontevredenheid en frustratie bij klanten. (72%)

“Onmogelijkheid tot opzeggen van verzekering”

“Overweeg teruggaan naar vorige verzekeraar”

“weigering van uitkering”

“alles opzeggen”

“Steunkousen niet vergoed”

“Schade niet uitbetaald”

“Weigering van vergoeding na goedkeuring”

“Onverwachte extra kosten”

“Onmogelijkheid om verzekering op te zeggen”

“Voor niks aanvullend verzekerd, geldverspilling !”

👍 1   👎 25

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Aya Adam - 30 december 2023

  • Foute informatie en trage contactmomenten
  • Lang wachten aan de telefoon
  • Financieel verlies door verkeerde informatie
  • Onmogelijkheid tot opzeggen van verzekering

Marchal - 21 november 2023

  • Te hoog maandbedrag voor afbetalingsregeling
  • Snelle respons van medewerker
  • Geen onnodig lange wachtrij
  • Overweeg teruggaan naar vorige verzekeraar

B. Cools - 30 oktober 2023

  • onbeleefde klantenservice
  • weigering van uitkering

Nita - 18 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • weinig moeite om te luisteren en uit te praten
  • medewerker hing zonder pardon op
  • alles opzeggen

Rob - 27 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Steunkousen niet vergoed

Gerard Holtkamp - 24 april 2023Trustpilot 🔗

  • Waardeloos bedrijf
  • Schade niet uitbetaald
  • Schade netjes gemeld
  • Zeer lang bezig

m.ruizendaal - 6 april 2023Trustpilot 🔗

  • Weigering van vergoeding na goedkeuring
  • Ingewikkeld claimproces
  • Onduidelijke communicatie

D.V. - 3 april 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie en bereikbaarheid
  • Onverwachte extra kosten
  • Geen reactie op vragen via email en WhatsApp
  • Langdurig proces zonder resultaat

Moordap Kamp - 16 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Onjuiste informatie van de klantenservice
  • Traag contact met klantenservice
  • Hoge kosten door onjuiste informatie
  • Onmogelijkheid om verzekering op te zeggen

Lizet vd Laar - 12 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Voor niks aanvullend verzekerd, geldverspilling !
  • Betalen niet wat eigenlijk wel vergoed zou moeten worden, aanvullend verzekerd voor de tandarts, maar rekening mondhygiëniste wordt blijkbaar niet vergoed, dit is niet wat er in de polis stond.
  • Vond het al belachelijk dat ik in januari een mailtje kreeg dat ook foto's bij de tandarts niet vergoed werden, ze gaven toen nog een optie voor een duurdere verzekering. Hadden ze ook eerder kunnen doen.
  • Contact proberen te krijgen via app, dit zou iets langer kunnen duren dan 2 uur, maar ik wacht nu al 48 uur. Is inderdaad wat langer. Heb weinig vertrouwen dat er gereageerd wordt en heb grote spijt van de overstap.

danny luiten - 4 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Na 10x contactzoeken eindelijk gelukt
  • Ivm chronische zenupijn in benen doorgestuurd naar een centrum voor chronische pijn
  • De pijn weghalen in 2 behandelingen maar ditzo vergoed niets
  • Andere verzekering gevonden die wel alles vergoed maar ditzo houdt vast aan de overstadatum
  • Lekker klantgericht om iemand een jaar extra ket pijn te laten lopen
  • Hopeloos bedrijf dat alleen aan data en geld denkt
  • Schaam jullie diep!!
  • Nooit weer ditzo waardeloos

V. Diermen - 10 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Moeilijk bereikbaar via Whatsapp
  • Geen reactie na 4 werkdagen
  • Belemmering bij claim voor inboedelverzekering
  • Onmogelijk aan te tonen lekkage na verholpen probleem

Paul Hulscher - 6 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Teleurstellend declaratiebeleid
  • Gebrek aan transparantie
  • Beperkte vergoedingsopties
  • Moeite met contact leggen
  • Langdurig vastzitten aan contract

Johan Alalkam - 3 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Slechtste zorgverzekering ooit

Juliette Van IJperen - 29 december 2022Trustpilot 🔗

  • Bagger slecht

Lineke - 22 december 2022Trustpilot 🔗

  • attente en behulpzame medewerker
  • goede match met zorgverzekering
  • hopelijk blijft het zo

Lauren - 15 december 2022Trustpilot 🔗

  • Waardeloos
  • Zorgverzekering die alles doet behalve fatsoenlijk zorg leveren
  • Ditzo de beste als het aankomt op moeilijk doen
  • Verzoek tot vergoeding van een behandeling wordt afgewezen
  • Niet netjes openkaart spelen
  • Mails met nutteloze vragen sturen om tijd te rekken
  • Willen niet zeggen dat ze zorg niet willen vergoeden

Sybo - 15 november 2022Trustpilot 🔗

  • geen antwoord op vragen
  • geen reactie op vragen
  • geen follow-up na belofte
  • slechte klantenservice
  • onduidelijk beleid rond terugbetalingen

Nico - 4 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • zeer slechte klachtenafhandeling en geen uitbetaling
  • zeer slechte klantenservice, misleiding over kosten vergoeding

Bas de jong - 17 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Incasso sturen zonder voorafgaande communicatie
  • Onvoldoende reactie van klantenservice
  • Extra kosten zonder brief vooraf

Sabine de Wild - 7 april 2022Trustpilot 🔗

  • Kleine lettertjes bij het afsluiten van een zorgverzekering
  • Verspreide documenten op de website met belangrijke informatie
  • Beperkte vergoeding en gebrek aan verwijzing naar voorwaarden

Robin - 15 september 2021Trustpilot 🔗

  • Schijnverzekering
  • Eigen interpretatie dekkingsgraad
  • Lang proces voor bepalen dekking
  • Onduidelijke voorwaarden

Hans - 9 september 2021Trustpilot 🔗

  • Pechvogel Plus Hulp verzekering vergoedt niet alle kosten
  • Ditzo wringt zich in bochten om uitkering te vermijden

liefde Ismooi - 1 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Verzekeringarts weigerde operatie verwijderen protheses
  • Arts ontkende bestaan van ziekte en was niet op de hoogte/onderwezen
  • Arts was ongevoelig en dom
  • Verzekeraar betaalde meteen na overstap
  • Arts wuifde wetenschappelijk onderzoek weg
  • Arts toonde desinteresse in patiënt