Corona Direct

108 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.8 voor Corona Direct komt uit 108 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Corona Direct gevonden hebben:

ErvaringenSite (34)
TrustPilot (74)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Corona Direct lijkt verwarrend en onduidelijk te zijn volgens verschillende klanten. Sommige klanten hebben moeite gehad met het verkrijgen van de juiste vergoeding en ervaren problemen met terugbetalingen en facturatie. Anderen hebben aangegeven dat Corona Direct weigert om contractuele geschillen te behandelen en garantie te geven wanneer dit wel beloofd was in het contract. Over het algemeen lijkt de retourbeleidsservice van Corona Direct inconsistente en onbetrouwbare resultaten te bieden, waarbij klanten uiteindelijk ontevreden achterblijven. (60%)

“Onenigheid over reparatie beschadigde bumper”

“Onduidelijk retourbeleid bij overstappen naar een andere verzekeraar”

“verkoper wou geen garantie geven”

“1 jaar garantie in het contract maar geen garantie gekregen”

“Corona direct wees contractuele geschillen af”

“Onaangenaam ongeluk zonder verdediging”

“Problemen met terugbetaling en verkeerde rekening”

“Onjuiste berekening van verzekeringspremie”

“Zonder discussie schade verwijderd.”

👍 1   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Gilles Pirotte - 6 januari 2024

  • Lange wachttijden voor informatie en dossierafhandeling
  • Moeilijkheden door buitenlandse tegenpartij
  • Beperkte bereikbaarheid van dossierbeheerder
  • Verkeerde informatie leidt tot bijna akkoord gaan met nadelige offerte
  • Onenigheid over reparatie beschadigde bumper

klant - 4 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Lange wachttijd voor afrekening versturen en gebrek aan communicatie
  • Onvoldoende klantendienst bij problemen met facturering
  • Hoge prijzen in vergelijking met de concurrentie
  • Onduidelijk retourbeleid bij overstappen naar een andere verzekeraar

klant - 28 mei 2023Trustpilot 🔗

  • weigerde rechtsbemiddeling te verlenen
  • verkoper wou geen garantie geven
  • 1 jaar garantie in het contract maar geen garantie gekregen
  • versnellingsbak helemaal uitgesleten
  • Corona direct wees contractuele geschillen af

S Taha Yasin - 24 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Niet vertrouwen
  • Onaangenaam ongeluk zonder verdediging
  • Slechte communicatie en gebrek aan hulpvaardigheid bij stress
  • Stalken voor kilometerstand, geen hulp bij klantendienst

Masked Gamer - 28 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Prijzen mogelijk lager dan andere verzekeringen
  • Slechte klantenservice
  • Onhandige communicatie via aparte e-mailadressen
  • Problemen met terugbetaling en verkeerde rekening

Jessie - 15 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Overbelasting van rekening door teveel aangerekend bedrag
  • Ongevraagd omnium-contract
  • Trage reactietijd op e-mails en telefonische bereikbaarheid
  • Onjuiste berekening van verzekeringspremie

Art Hnx - 14 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Schade aangesmeerd en polis €115 duurder!
  • E-mails gestuurd dat dit niet klopt met bewijzen enz.
  • Na e-mail van advocaat begrepen ze toch ongelijk.
  • Zonder discussie schade verwijderd.
  • Kreeg aangepaste polis met €25 verhoogd.
  • Weigeren aanpassen.
  • Corona Direct moet stoppen met bestaan want verzekeringsmaatschappij is er om te verzekeren en niet op te lichten!