C&A

33 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor C&A komt uit 33 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor C&A gevonden hebben:

ErvaringenSite (33)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van C&A heeft zowel voor- als nadelen. Positief is de mogelijkheid om artikelen te ruilen in verschillende vestigingen, snelle terugbetaling bij retourzendingen en het feit dat het bonnetje wegwaaien geen probleem is. Echter, lang wachten op terugbetaling, onvriendelijke bediening en trage klantenservice en verwerking van retouren zijn ook genoemde issues. Verbetering van het retourproces en snellere verwerking kunnen de klanttevredenheid verhogen.

“Snelle terugbetaling bij retourzending”

“Slechte ervaring bij retourzending”

“Lang wachten op terugbetaling”

“De retourprocedure duurt lang”

“Langzaam klantenservice en verwerking van retouren”

“Terugbetaling niet ontvangen na winnen aankoopbedrag”

“Terugkeren om het terug te brengen”

“Was het bonnetje weggewaaid”

“Geen informatie over verwerking retourzending”

“Lang wachten op terugbetaling”

👍 2   👎 18

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Bauwens - 25 april 2024

  • Snelle terugbetaling bij retourzending
  • Goede klantenservice zowel telefonisch als via e-mail
  • Snelle levering en duidelijke updates

maxime - 22 april 2024

  • Slechte ervaring bij retourzending
  • Onprofessioneel gedrag van medewerker
  • Lang wachten op terugbetaling
  • Ontbreken van e-mailadres voor klachtenafdeling

jarne - 8 april 2024

  • De retourprocedure duurt lang
  • Slechte klantenservice na retournering

Lola - 8 maart 2024

  • Langzaam klantenservice en verwerking van retouren

Salma - 23 februari 2024

  • Terugbetaling niet ontvangen na winnen aankoopbedrag

Tuur - 9 februari 2024

  • Fatsoenlijke service te krijgen
  • Kocht een schattig baby jurkje
  • Paste het niet
  • Terugkeren om het terug te brengen
  • Was het bonnetje weggewaaid
  • Kon bewijzen dat ik met pin had betaald
  • Zelfs dat was niet genoeg voor hen om het jurkje terug te nemen

Robbe Verhelst - 19 januari 2024

  • Geen informatie over verwerking retourzending
  • Lang wachten op terugbetaling
  • Geen haast met terugbetaling
  • Mogelijkheid voor webshop om te profiteren van rente op geld

E. Tran - 7 december 2023

  • Langzame retourverwerking en uitbetaling
  • Te lange wachttijd voor retourverwerking
  • Verbetering van retourproces nodig
  • Klanttevredenheid verhogen door snellere verwerking

Lily - 30 november 2023

  • Gebrek aan klantenservice na verkoop
  • Onvriendelijke medewerkers
  • Ongemakkelijke situatie aan de kassa
  • Teleurstellend ruilproces

Ineke - 16 oktober 2023

  • Slechte communicatie en service
  • Lang wachten op terugbetaling
  • Onjuiste informatie geven
  • Gebrek aan transparantie

IEMAND - 9 juli 2021

  • Slechte service bij retouren
  • Onbeschoft personeel
  • Onvriendelijkheid bij prijsvragen
  • Gebrek aan behulpzaamheid bij prijsverschillen
  • Geen juiste informatie over retourbeleid
  • Verlies van tijd en brandstof door verkeerde informatie
  • Kleding van goede kwaliteit en prijs
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel in Nieuwstraat winkel
  • Mogelijkheid om artikelen te ruilen in verschillende vestigingen
  • Ruime keuze aan kleding
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding

Pieter - 12 juni 2021

  • Lange verwerkingstijd van retourzendingen
  • Geld wordt lang vastgehouden

Danny Vermeulen - 31 mei 2021

  • Te klein en niet mogelijk om te ruilen, onvriendelijke bediening

Dominique - 16 november 2020

  • Onduidelijke communicatie over levertijd en voorraadstatus
  • Gebrek aan follow-up bij klantenservice
  • Vertraagde levering zonder duidelijke reden
  • Ontbreken van terugbetaling voor uitverkochte artikelen