Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van C&A krijgt gemengde beoordelingen. Sommige klanten zijn tevreden over het vriendelijke en behulpzame personeel in bepaalde winkels, terwijl anderen klagen over onvriendelijkheid, gebrek aan behulpzaamheid en onduidelijke communicatie. Het retourproces wordt als langzaam ervaren en er zijn klachten over de verwerking van retouren en terugbetalingen. Er is behoefte aan verbetering van het retourproces en een verhoging van de klanttevredenheid door snellere verwerking. Overall lijkt de klantenservice van C&A nog veel ruimte voor verbetering te hebben en kan diverse aspecten beter op elkaar aansluiten om klanten beter van dienst te zijn. (38%)