Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Busuu heeft een app die in het Engels is, met snelle en professionele reacties op conflicten (90%), duidelijke uitleg (95%) en de mogelijkheid om met mensen van over de hele wereld te werken (85%). Hoewel er snelle vooruitgang wordt geboekt bij start van de lessen, zijn er geen nieuwe grammaticalessen beschikbaar sinds niveau A2 les 8 en is er gebrek aan communicatie over toevoeging van nieuwe grammaticalessen (75%). Er zijn veel opties beschikbaar om een nieuwe taal te leren en de klantendienst reageert snel en duidelijk (90%). Er is echter onduidelijkheid over wanneer nieuwe grammaticalessen worden toegevoegd en er is geen Nederlandse ondersteuning (70%). Het bedrijf communiceert niet goed over toevoeging van lessen en abonnementen en weigert herinneringsmails te sturen (75%). Over het algemeen is Busuu een leerzame app met goede communicatie, maar kan de communicatie over nieuwe grammaticalessen en abonnementen verbeterd worden.