Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Brussels Airlines is over het algemeen makkelijk te gebruiken en gebruiksvriendelijk (70%). Het is eenvoudig om vluchten te boeken en alle nodige informatie is duidelijk vermeld (80%). De vlotte boeking van vliegtickets en duidelijke website worden ook als positief ervaren (75%). Echter, er zijn klachten over onhandig online inchecken, technische problemen zoals dubbele boekingen en trage webpagina's, en slechte klantenservice zoals het niet kunnen verwerken van compensatieaanvragen via de website (60%). Er zijn ook meldingen van vertragingen en verloren bagage, waardoor sommige passagiers zich niet goed behandeld voelen (55%). Het is belangrijk voor Brussels Airlines om deze problemen aan te pakken om de gebruikerservaring te verbeteren en het vertrouwen van de klanten te behouden.