Balr

91 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Balr komt uit 91 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Balr gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (80)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Balr wordt over het algemeen positief beoordeeld, met flexibele klantenservice en een makkelijke retourprocedure. Helaas zijn er ook enkele nadelen, zoals geen garantie bij gebruiksschade en verkleuring van producten. Sommige klanten hebben ook problemen ervaren met het retourneren van items die te klein waren of niet voldeden aan de verwachtingen. Er lijkt een gebrek aan compensatie of restitutie te zijn voor productfouten na een bepaalde periode. Het retourbeleid kan ook als ingewikkeld worden ervaren, met beperkingen zoals niet kunnen retourneren bij gebruik van een kortingscode. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van Balr gemengde reacties op te roepen, met zowel positieve als negatieve aspecten. (59%)

“Flexibele klantenservice buiten retourtermijn”

“Snel terugbetaald en mogelijkheid tot nieuwe bestelling”

“Behulpzaam en flexibel bij retourzending buiten termijn”

“slechte service”

“te klein gekochte hoodie kon niet geretourneerd worden”

“Makkelijke retourprocedure”

“Gemakkelijke retouropties”

“Makkelijke retourprocedure”

“Verarbeitung der Rücksendung nicht (rechtzeitig)”

“Krimpen na wassen volgens voorschrift”

👍 6   👎 13

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Alessio - 27 maart 2024

  • Flexibele klantenservice buiten retourtermijn
  • Snel terugbetaald en mogelijkheid tot nieuwe bestelling

SV VERMAS Management - 5 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Behulpzaam en flexibel bij retourzending buiten termijn

Sam Newman - 10 april 2023Trustpilot 🔗

  • slechte service
  • te klein gekochte hoodie kon niet geretourneerd worden
  • gebrek aan klantvriendelijkheid en flexibiliteit

dominique bruijsten - 10 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Hoge prijzen
  • Goede klantenservice
  • Vlotte levering
  • Makkelijke retourprocedure

Fatma metin - 4 november 2022Trustpilot 🔗

  • Uitstekende klantenservice
  • Gemakkelijke retouropties
  • Snelle en adequate oplossingen

Erna van marum - 29 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Mooi merk
  • Vriendelijk personeel
  • Makkelijke retourprocedure

Michael - 20 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Verarbeitung der Rücksendung nicht (rechtzeitig)
  • Inkassokosten für Zahlung nach Lieferung

Mw. Yvonne Janssen - 15 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Krimpen na wassen volgens voorschrift
  • Beschuldiging verkeerd wassen
  • Hoge prijs voor slechte kwaliteit
  • Verkeerd product in de box
  • Slechte service bij dure items

S H - 19 april 2021Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit

Ricardo van Weerd - 25 augustus 2020Trustpilot 🔗

  • Kwaliteit niet in verhouding tot prijs
  • Slechte klantenservice
  • Geen garantie bij verkleuring swimshort
  • Misleidende marketing

Danique - 1 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Erg slechte service!!
  • Zwembroek te klein en teruggestuurd
  • Zwembroek uitverkocht na retouraanvraag

Benjamin Fleer - 30 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Overdreven hoge prijzen
  • Ingewikkeld retourbeleid
  • Slechte klantenservice
  • Onhandige communicatie

Matthieu - 14 oktober 2019Trustpilot 🔗

  • Geen garantie bij gebruiksschade
  • Hoge prijzen zonder goede service

maris - 6 augustus 2019Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice bij klacht over productkwaliteit
  • Geen oplossing geboden voor verkleuring van het product
  • Onvriendelijk advies en benadering van de klant
  • Onbevredigend advies en klantenservice van Balr
  • Ongevoeligheid voor klanten die hard hebben gewerkt om te kunnen kopen
  • Gebrek aan compensatie of restitutie voor productfout na 3 maanden

Irma witteveen - 26 juli 2018Trustpilot 🔗

  • Schoenen van balr €160,00
  • Na 2 maanden zolen los.
  • Geen garantie, niet zorgvuldig genoeg mee omgegaan, schoenen !!!

Morobjago B - 14 april 2018Trustpilot 🔗

  • Niet kunnen retourneren bij gebruik van kortingscode
  • Onbeschofte mail met aannames
  • Geen duidelijkheid in voorwaarden
  • Bedrijf wordt beschuldigd van oplichting