Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Balr wordt over het algemeen positief beoordeeld, met veel klanten die aangeven dat de klantenservice snel en vriendelijk reageert (65%), en dat er efficiënt gehandeld wordt bij problemen (25%). Echter, sommige klanten klagen over tegenvallende bezorging (15%) en slechte communicatie (10%), zoals het ontbreken van updates over bestellingen en terugbetalingen. Er is ook kritiek op de kwaliteit van de producten, die snel flets worden na het wassen (5%). Echter, de meeste klanten lijken tevreden te zijn met de service en klantvriendelijkheid van Balr.