Yves Rocher

127 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor Yves Rocher komt uit 127 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Yves Rocher gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Yves Rocher lijkt problematisch te zijn voor veel klanten. Veel klachten over lang wachten op terugbetaling, ontbrekende items in ontvangen pakketten, en onvriendelijke klantenservice. Er is ook kritiek op het feit dat klanten zelf de retourzending moeten regelen en dat er onredelijke verzoeken worden gesteld in het retourbeleid. Slechts een klein percentage van de klanten lijkt tevreden te zijn met de garantie en de mogelijkheid om achteraf te betalen. Over het algemeen lijkt de retourprocedure van Yves Rocher te resulteren in teleurstelling en frustratie bij klanten. (5%)

“Lang wachten op terugbetaling”

“Slechte telefoonklantenservice, onvriendelijk personeel, trage terugbetaling”

“Slecht en onprofessioneel”

“Incompleet pakket en complex retourbeleid”

“Onduidelijkheid over terugbetaling”

“Vertraging bij terugbetaling en communicatieproblemen”

“Overweegt juridische stappen en beschuldigt van diefstal”

“terugsturen van doosjes met inhoud vereist”

“Pakket ontvangen met ontbrekend item na veel emails en telefoontjes”

“Ontbrekend item”

👍 3   👎 31

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

O van Amstel - 4 april 2024Trustpilot 🔗

  • Dubbele betaling
  • Lang wachten op terugbetaling
  • Geen aanbeveling

klant - 13 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte telefoonklantenservice, onvriendelijk personeel, trage terugbetaling

Mevr. Moes - 17 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Slecht en onprofessioneel
  • Superslechte service
  • Gebrek aan communicatie over niet-levering
  • Geen alternatief aangeboden
  • Incompleet pakket en complex retourbeleid
  • Fouten bij terugbetaling creditcard
  • Onduidelijkheid over terugbetaling
  • Vertraging bij terugbetaling en communicatieproblemen
  • Rente op ingehouden geld
  • Onbeschoft en niet klantgericht
  • Overweegt juridische stappen en beschuldigt van diefstal

Cynthia van Lith - 19 januari 2023Trustpilot 🔗

  • slechte klantenservice en weinig begrip
  • slecht Nederlands sprekende telefoniste
  • terugsturen van doosjes met inhoud vereist
  • foutieve cadeaus en beschadigde doosjes
  • grote teleurstelling
  • afscheid na lange tijd

Son - 25 november 2022Trustpilot 🔗

  • service slecht
  • Producten goed
  • Speciale cadeau vaak niet beschikbaar bij bestelling met actiecode
  • Pakket ontvangen met ontbrekend item na veel emails en telefoontjes

Chiara Vezzani - 4 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Ontbrekend item

Ramona Wouter - 9 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Oplichters
  • Geen enkele ster waard
  • Niet terugbetaald na retournering
  • Onbeschofte telefonische klantenservice
  • Lang wachten op terugbetaling

Zoë le Noble - 30 maart 2022Trustpilot 🔗

  • Geld niet terug na retourzending
  • Extra informatie vereist voor retour
  • Lang wachten op terugbetaling
  • Verouderde procedures

Gulfem Kostak - 3 maart 2022Trustpilot 🔗

  • Verkeerd product ontvangen
  • Moet zelf verder erachteraan gaan
  • Geen zin en tijd
  • Geen oplossing na eerste keer bellen

Mb - 5 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Snelle levering van het eerste pakket van mijn zus.
  • Snelle levering van het eerste pakket van mijn zus.
  • Problemen met verzending en klantenservice voor mijn eigen bestelling.
  • Gebrek aan transparantie en onvolledige bestelling voor mijn zus.

Eva - 14 september 2021Trustpilot 🔗

  • Hele slechte retourverwerking & service

Amber - 12 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte service
  • Onbetrouwbaar
  • Bestelling geannuleerd zonder reden
  • Verwarring over gebruik van codes
  • Geld niet teruggegeven na annulering
  • Onredelijke verzoeken in Return Policy
  • Opgelicht voelen

Sylvia Rozendaal - 11 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Arrogant personeel

Robin - 2 april 2021Trustpilot 🔗

  • Lange levertijd en problemen met voorraad en retournering
  • Gebrek aan communicatie over bestelling en terugbetaling
  • Fouten bij terugbetaling en verkeerd overgemaakt rekeningnummer
  • Hoge stress en frustratieniveau door lange wachttijd op terugbetaling

Daniëlle - 29 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Klantenservice zeer triest
  • Goede kwaliteit producten
  • Fouten in bestelling
  • Nooit ontvangen pakket
  • Respectloze klantenservice
  • Niet terugbetaald

LB - 5 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice

Laura Ahlqvist - 30 november 2020Trustpilot 🔗

  • Super voordelige en goed werkende producten
  • Garantie als je niet tevreden bent en geld terug krijgen
  • Altijd paketten super snel ontvangen

Yvonne - 11 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Altijd kunnen achteraf betalen
  • Vaste klant minder

Jan - 28 augustus 2020Trustpilot 🔗

  • Geannuleerde bestellingen toch geleverd
  • Vertraagde terugbetaling
  • Gebrek aan coördinatie tussen afdelingen
  • Langzame levering van pakketjes

Joyce Poelstra - 14 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Geldteruggaaf duurde langer dan beloofd
  • Verassing cadeau bleek een tester te zijn

J - 9 april 2019Trustpilot 🔗

  • slechte service
  • verkeerde prijsinformatie
  • onmogelijk om product te retourneren
  • klant verloren

Marianne - 22 februari 2019Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Product was beschadigd bij levering
  • Geen oplossing geboden voor kapot product
  • Onverschillige benadering van klacht
  • Teleurstellende retourprocedure

B. Timmers - 28 november 2018Trustpilot 🔗

  • Lange levertijden
  • Onbehulpzame klantenservice
  • Slechte retourbeleid

patroes wahlen - 2 oktober 2018Trustpilot 🔗

  • bestelling niet op tijd geleverd
  • slechte klantenservice
  • gebrek aan communicatie over levering
  • onbevredigende retourbeleid

ACW - 8 augustus 2018Trustpilot 🔗

  • Bestellen via website geen aanrader! Bestellen via het aanbiedingenboekje gaat prima maar online.... ik heb nu 2x iets via de website besteld maar die 2x kreeg ik geen bevestingingsemail. Vervolgens duurt het veel langer dan de gestelde 6 werkdagen voor de eerste bestelling verstuurd werd, daar heb ik achteraan moeten e-mailen (wat overigens wel vlot ging) bleek mijn bestelling niet in behandeling genomen te zijn en nu wacht ik nog steeds op antwoord over mijn tweede bestelling. Ik bestel niet weer op de website!

Gernaat - 23 juni 2018Trustpilot 🔗

  • Producten bevallen goed, snelle levering, keurig verpakt, leuke acties, goede klantenservice

Elise N. - 7 maart 2018Trustpilot 🔗

  • Slechtste klantenservice ervaring ooit!
  • Langzame reactietijd van de klantenservice
  • Foutieve verzending van bestellingen
  • Onbereikbare status van bestellingen op de website

heer Garc - 2 december 2017Trustpilot 🔗

  • Ik heb twee betalingen gemaakt en de klantservice kan niets doen voor me
  • Ik heb nog de bestelling genomen, maar de andere betaling is niet teruggenomen
  • Teleurstellend