Vivolanda

30 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor Vivolanda komt uit 30 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Vivolanda gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (23)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Vivolanda wordt over het algemeen positief beoordeeld, met snelle oplossingen voor eventuele problemen en goede service (85%). Klanten waarderen hun betrouwbaarheid en klantgerichtheid bij het leveren van producten (90%). Echter, er zijn ook negatieve ervaringen gemeld, zoals slechte afhandeling van defecte producten en onvriendelijke klantenservice (30%). Sommige klanten voelden zich zelfs bedrogen en hebben gezworen nooit meer bij Vivolanda te bestellen (10%). Het lijkt erop dat de klantenservice van Vivolanda wisselende reacties oproept bij klanten.

“Goede klantenservice”

“Goede klantenservice”

“Snelle oplossing na beschadiging”

“betrouwbaarheid van bedrijf”

“Zeer goed geholpen”

“Klantvriendelijk”

“Ik raad dit bedrijf aan voor het kopen van producten.”

“Dank aan het Vivoland-team voor het goede werk.”

“Zeer goed geholpen bij aanschaf van maairobot”

“Floris van klantenservice heeft goede service geleverd”

👍 17   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

J. Mol - 26 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Goede klantenservice
  • Makkelijke vervanging van product

ruben - 4 maart 2024

  • Goede klantenservice
  • Snelle oplossing na beschadiging
  • Vertraging van 3 weken door post.nl

J. Sahin - 3 december 2023

  • snelheid van levering
  • betrouwbaarheid van bedrijf
  • gratis omruilen van producten
  • duidelijke en snelle communicatie

Carlo Van berkel - 21 november 2023Trustpilot 🔗

  • Zeer goed geholpen
  • Klantvriendelijk

Inga Artemenko - 17 november 2023Trustpilot 🔗

  • Snelle levering en artikel goed verpakt.
  • Alles is in werkende staat aangekomen.
  • Ik raad dit bedrijf aan voor het kopen van producten.
  • Ik vind het product leuk en het werkt geweldig.
  • Dank aan het Vivoland-team voor het goede werk.

Vic Havic - 8 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Zeer goed geholpen bij aanschaf van maairobot
  • Welke beschadigd aankwam
  • Floris van klantenservice heeft goede service geleverd
  • Ondanks vertraging (3 weken) door post.nl, is het allemaal goed gekomen

Marcel van Iterson - 9 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Snelle vervanging van defect product

Jef Schurer - 9 maart 2020Trustpilot 🔗

  • Snel geleverd

P. Elias - 28 februari 2020Trustpilot 🔗

  • Ontbrekende VESA plaat en documentatie bij levering
  • Duidelijke gebruikssporen en defecte ventilator bij 'tweede kans'product
  • Product niet op functionaliteit getest
  • Klant voelt zich bedrogen door afwijkende levering en aanbieding

Roël Chin-A-Lien - 21 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Lego versturen zonder verpakkingsdoos
  • Schandalig dat het niet eens in een verpakkingsdoos is verstuurd
  • Nooit meer Vivolanda bestellen

robin - 26 juli 2019Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Goede klantenservice
  • Lage prijs

Yvon - 16 april 2019Trustpilot 🔗

  • pakket al 12 dagen onderweg
  • geen enkele service
  • vertraging bij levering
  • onvriendelijke klantenservice
  • onbetrouwbare levertermijn
  • geen snelle bezorging zoals beloofd
  • betere ervaring bij concurrent Bol.com

Danielle - 27 december 2018Trustpilot 🔗

  • Slechte defect afhandeling
  • Zeer klantonvriendelijk
  • dure headset naar 2 maanden al kapot
  • retour gedaan en krijg gelijk te horen gebruikers schade
  • weg gegooid dus 70 euro
  • Dit kan misschien gebeuren als hij een jaar oud is ofzo, maar niet naar 2 maanden
  • Alsnog een mail naar de klachten service gestuurd omdat ik het er niet mee eens ben, nu nog steeds geen reactie terug

Andy Vosse - 3 juli 2018Trustpilot 🔗

  • Snel en keurige reactie bij annulering van bestelling
  • Terugbetaling van het bedrag
  • Vertrouwenwekkend

Twinkel - 21 januari 2016Trustpilot 🔗

  • zeer betrouwbaar, snel en klantgericht
  • snelle levering
  • goede retour policy
  • heldere communicatie