Vivolanda

30 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor Vivolanda komt uit 30 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Vivolanda gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (23)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Vivolanda wordt over het algemeen als helder en snel ervaren, maar er zijn ook enkele negatieve situaties waarin klanten geen notificaties hebben ontvangen over de status van hun bestelling of waarbij verkeerde verzendbedrijven zijn ingeschakeld. Hoewel de klantenservice snel reageert bij problemen, kunnen misverstanden en gebrekkige leveringen voor frustratie zorgen. (80%)

“Vertraging van 3 weken door post.nl”

“Geen bericht gekregen over de status van mijn pakketje”

“Pakketje lag klaar zonder notificatie”

“Mislukte communicatie over de status van mijn bestelling”

“duidelijke en snelle communicatie”

“heldere communicatie”

“Zeer goed geholpen”

“Takkenschaar op tijd geleverd met track en trace”

“Verzending met ander bedrijf dan aangegeven”

“Problemen met levering door verkeerd verzendbedrijf”

👍 13   👎 14

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

ruben - 4 maart 2024

  • Goede klantenservice
  • Snelle oplossing na beschadiging
  • Vertraging van 3 weken door post.nl

Petra Loenhout - 23 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Geen bericht gekregen over de status van mijn pakketje
  • Pakketje lag klaar zonder notificatie
  • Onduidelijke track en trace informatie
  • Mislukte communicatie over de status van mijn bestelling

J. Sahin - 3 december 2023

  • snelheid van levering
  • betrouwbaarheid van bedrijf
  • gratis omruilen van producten
  • duidelijke en snelle communicatie

S. Baert - 27 november 2023

  • goede prijs voor tweedehands product
  • snelle levering
  • heldere communicatie
  • soepele retourbeleid

Carlo Van berkel - 21 november 2023Trustpilot 🔗

  • Zeer goed geholpen
  • Klantvriendelijk

Meert - 25 oktober 2023

  • Takkenschaar op tijd geleverd met track en trace

dpd sucks - 15 september 2022Trustpilot 🔗

  • Verzending met ander bedrijf dan aangegeven
  • Problemen met levering door verkeerd verzendbedrijf

Sandy - 9 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Misleidend.
  • Product stond op internet met gratis verzending, maar bleek €5,95 te zijn.
  • Zeggen levertijd binnen 1-2 werkdagen, maar dan bedoelen ze niet wanneer het bij jou is, maar wanneer het product van de leverancier bij hen binnen is.
  • Ik wil liever gewoon zien dat ze adverteren met de levertijd dat het bij mij binnen is!

Bart - 17 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Snel en heel netjes geleverd
  • Bestelde Lego kwam sneller binnen dan aangegeven
  • Product verpakking dik in orde

sebba vlogs - 6 augustus 2020Trustpilot 🔗

  • slecht functionerende laptop
  • hoge reparatiekosten
  • langdurige reparatietijd

Vic Havic - 8 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Zeer goed geholpen bij aanschaf van maairobot
  • Welke beschadigd aankwam
  • Floris van klantenservice heeft goede service geleverd
  • Ondanks vertraging (3 weken) door post.nl, is het allemaal goed gekomen

Marcel van Iterson - 9 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Snelle vervanging van defect product

Jef Schurer - 9 maart 2020Trustpilot 🔗

  • Snel geleverd

P. Elias - 28 februari 2020Trustpilot 🔗

  • Ontbrekende VESA plaat en documentatie bij levering
  • Duidelijke gebruikssporen en defecte ventilator bij 'tweede kans'product
  • Product niet op functionaliteit getest
  • Klant voelt zich bedrogen door afwijkende levering en aanbieding

Roël Chin-A-Lien - 21 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Lego versturen zonder verpakkingsdoos
  • Schandalig dat het niet eens in een verpakkingsdoos is verstuurd
  • Nooit meer Vivolanda bestellen

Danielle - 27 december 2018Trustpilot 🔗

  • Slechte defect afhandeling
  • Zeer klantonvriendelijk
  • dure headset naar 2 maanden al kapot
  • retour gedaan en krijg gelijk te horen gebruikers schade
  • weg gegooid dus 70 euro
  • Dit kan misschien gebeuren als hij een jaar oud is ofzo, maar niet naar 2 maanden
  • Alsnog een mail naar de klachten service gestuurd omdat ik het er niet mee eens ben, nu nog steeds geen reactie terug

dagda - 21 november 2018Trustpilot 🔗

  • Goede en tijdige levering

Andy Vosse - 3 juli 2018Trustpilot 🔗

  • Snel en keurige reactie bij annulering van bestelling
  • Terugbetaling van het bedrag
  • Vertrouwenwekkend

Twinkel - 21 januari 2016Trustpilot 🔗

  • zeer betrouwbaar, snel en klantgericht
  • snelle levering
  • goede retour policy
  • heldere communicatie