Van Arendonk

41 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.4 voor Van Arendonk komt uit 41 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Van Arendonk gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (33)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Van Arendonk heeft zowel voor- als nadelen. Aan de positieve kant bieden ze geld terug bij verkeerde levering (100%), en hebben ze een erg goede service (50%). Maar aan de negatieve kant zijn er hoge retourkosten (75%), onduidelijke retourvoorwaarden (25%) en geen ruiling op afgeprijsde artikelen (0%). Al met al kan de regeling mbt retourkosten klantonvriendelijk worden ervaren (50%).

“Geen ruiling op afgeprijsde artikelen”

“Geen geld terug bij retour”

“Vreselijke service”

“Hoge retourkosten”

“Erg goede service”

“Terugkerende kosten voor retouren”

“regeling m.b.t. retourkosten klantonvriendelijk vinden”

“onlogische retourkosten bij deel van bestelling houden”

“niet mogelijk om te retourneren bij shop in shop”

“Bizarre verzendkostenregeling”

👍 2   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

E.J. Barneveld - 13 december 2023Trustpilot 🔗

  • Meer korting bij andere winkel
  • Geen ruiling op afgeprijsde artikelen
  • Geen geld terug bij retour
  • Klantvriendelijkheid bij telefonische klacht

humi - 21 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Vreselijke service
  • Kleurverwarring
  • Dubieuze praktijken met stickers
  • Hoge retourkosten

Geert Jaap Alma - 18 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Erg goede service

Ibn Ahmed - 14 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Terugkerende kosten voor retouren
  • Onduidelijke communicatie over kosten
  • Gebrek aan transparantie bij berekenen kosten

Eva - 4 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • mooie schoenen
  • veel keuze, fijne luxe merken
  • verzendkostenregeling niet klantvriendelijk
  • niet klantvriendelijk: 1.95 te moeten betalen om Klarna te gebruiken
  • goede communicatie
  • snelle afhandeling retouren
  • goede kwaliteit
  • extra kosten m.b.t. Klarna als annuleringsverzekering zien
  • verzendkosten begrijpelijk vinden
  • regeling m.b.t. retourkosten klantonvriendelijk vinden
  • onlogische retourkosten bij deel van bestelling houden
  • niet mogelijk om te retourneren bij shop in shop
  • terugbrengen naar de winkel geen optie i.v.m. afstand
  • redenen om voortaan elders op zoek te gaan naar schoenen

Ronald - 30 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Bizarre verzendkostenregeling

Chantal - 5 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Arrogante klantenservice
  • Hoge retourkosten
  • Onvriendelijk personeel
  • Onduidelijke retourvoorwaarden

Broodje Oregano - 8 februari 2017Trustpilot 🔗

  • Snel geleverd
  • Mooi geen vergoeding retour

monique - 7 februari 2015Trustpilot 🔗

  • Verkeerde uggs geleverd
  • Prijsverhoging zonder uitleg
  • Onbereikbare klantenservice
  • Geld terug bij verkeerde levering