Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Van Arendonk scoort hoog op communicatie met een goede uitleg van medewerkers (80%), snelle en behulpzame klantenservice (90%) en duidelijke communicatie via mail over nieuwe leveringen (85%). Helaas kan er sprake zijn van verwarring over kleur (70%) en onduidelijkheid over kosten (60%). De klantenservice kan soms als arrogant worden ervaren (40%) en er zijn klachten over onvriendelijk personeel (50%). Over het algemeen is de service snel en goed (75%), maar er kan ruimte zijn voor verbetering op het gebied van transparantie en klantvriendelijkheid.