Undiz

21 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Undiz komt uit 21 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Undiz gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (10)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Undiz heeft gemengde beoordelingen ontvangen. Positieve punten zijn snelle levering (20%), veilige verpakking (10%) en gebruik van track and trace code (5%). Aan de negatieve kant zijn er klachten over vertragingen (15%), gebrek aan communicatie (10%), onjuiste sortering door bezorgdiensten (5%) en problemen met klantenservice (10%). Het is ook belangrijk op te merken dat sommige klanten problemen hadden met het ontvangen van hun bestellingen en geen duidelijke oplossingen aangereikt kregen. (15%)

“snel geleverd”

“Bestelling te laat geleverd”

“vlotte levering en veilig verpakt”

“Pakket niet geleverd na 14 dagen”

“Snelle levering”

“Onjuiste sortering door bpost”

“Snelle levering via PostNL met track en trace code”

“Let op verschillende Franse maten in plaats van Nederlandse maatvoering”

“Lange levertijd”

“Geen duidelijke antwoorden”

👍 4   👎 17

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Jeanne - 7 april 2024

  • goede kwaliteit
  • comfortabel
  • niet te duur
  • inclusiviteit
  • positieve boodschap rond lichaamsbeeld
  • snel geleverd
  • behulpzaam

estelle - 6 maart 2024

  • De stof voelde goedkoop
  • De pasvorm was niet goed
  • De service in de winkel was niet vriendelijk
  • Ik voelde me niet welkom
  • Personeel geen interesse
  • Prijs niet gerechtvaardigd voor de kwaliteit
  • Bestelling te laat geleverd

G. Willems - 25 januari 2024

  • goede kwaliteit en comfortabel
  • speels en vrolijk design
  • vriendelijke en behulpzame service in de winkel
  • vlotte levering en veilig verpakt

Sam de sutter - 20 november 2023Trustpilot 🔗

  • Pakket niet geleverd na 14 dagen
  • Klantenservice reageert niet op mails
  • Onduidelijke communicatie
  • Website is onbetrouwbaar

Jamie Van Lievendael - 16 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Onjuiste sortering door bpost
  • Gebrek aan communicatie over de bestelling
  • Verzoek om terugbetaling zonder duidelijkheid

Mij - 11 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Snelle levering via PostNL met track en trace code
  • Gemakkelijk bestellen zonder problemen
  • Let op verschillende Franse maten in plaats van Nederlandse maatvoering

Dana - 17 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Lange levertijd
  • Slechte klantenservice
  • Geen duidelijke antwoorden
  • Geen oplossing geboden

Ronald De Lange - 14 februari 2023Trustpilot 🔗

  • geen levering na bestelling
  • geen reactie op e-mails
  • slechte klantenservice
  • geen informatie over bestelling

Mirre De Meester - 8 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Kan geen retourlabel aanmaken via website
  • Pakket staat nog steeds als niet geleverd
  • Geen antwoord via mail en whatsapp

GebruikerL - 27 december 2022Trustpilot 🔗

  • langzame levering

Fem - 31 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Bestelling niet aangekregen

Debby Ceulemans - 28 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Bestelling niet ontvangen na 3 weken en geen reactie op e-mails

Wendy - 10 mei 2020

  • Trage levering en gebrek aan communicatie

Elselien Cardyn - 16 januari 2020

  • geen bevestiging van bestelling via mail
  • pakket niet aangekomen maar geld van rekening afgeschreven
  • onbereikbare klantendienst

Lissa Janssens - 4 april 2019

  • Nooit ontvangen
  • Verkeerd adres
  • Geen reactie op mailtjes
  • Geen antwoorden meer