Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Customer Service van Undiz heeft gemengde reviews ontvangen, met enkele klanten die klagen over onbeantwoorde e-mails, onbereikbaarheid en slechte communicatie (65%). Anderen zijn echter tevreden met de vriendelijke service in de winkel en vinden de kwaliteit van de producten goed (35%). De positieve boodschap rond lichaamsbeeld wordt ook gewaardeerd, maar er zijn ook klachten over het onvriendelijke personeel en het gebrek aan interesse (50%). In het algemeen lijkt de klantenservice van Undiz inconsistent te zijn, met sommige klanten die aangeven dat ze nogmaals zullen winkelen, terwijl anderen klagen over slechte service en onbeantwoorde vragen (75%).