Tuya

72 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.6 voor Tuya komt uit 72 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Tuya gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (54)

Totaalbeeld : Wat een teleurstellende ervaring!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Tuya wordt over het algemeen slecht beoordeeld, met problemen zoals slechte productkwaliteit, trage communicatie, onbetrouwbare klantenservice en moeilijk retourbeleid. (45%) Gebruikers hebben geklaagd over privacyzorgen, onduidelijke instructies en problemen met app-connectiviteit, waardoor de algehele ervaring teleurstellend is. Hoewel sommige producten handig kunnen zijn in huis, lijkt het risico van negatieve ervaringen en onopgeloste problemen groot, en het bedrijf wordt afgeraden voor aankopen.

Product : Wat een teleurstellende keuze!

“De deurbelcamera werkt goed”

“Wat verwarrende plannen”

“Dit merk is het beste”

“Goede prijs-kwaliteitverhouding”

“Reeds een jaar in gebruik”

“Teleurstellend”

“Slechte kwaliteit batterijen”

“Niet zoals beloofd”

“Niet mogelijk om vanop afstand te vergrendelen”

“Grote teleurstelling en verspilling van geld”

“lagere beoordeling, late levering, misleidende advertentie, zelfgeschreven recensies”

“Verkoop een deur die niet op afstand kan worden vergrendeld”

“Deurbel werkte goed, maar begon snel te haperen en was stuk.”

“Makkelijk beheer van slimme apparaten”

“bediening in de war”

“Werkt goed, geluid verschrikkelijk. Slechte batterijduur. Onhandig opladen.”

“Slecht bedrijf”

“Verkeerde voorstelling van oorsprong”

“Product werkte niet zoals verwacht, App-connectiviteitsproblemen”

“detecteert geen beweging met de sensor”

“blijft altijd in slaapstand”

“moet op de belknop drukken om hem wakker te maken”

“beter investeren in iets van betere kwaliteit”

“Ingewikkelde installatie vereist”

“Werkt goed met airco's en Google Home”

“Moeizaam verbonden 2 camera's”

“Gedoe om camera's te verbinden met app”

“Camera's vaak niet beschikbaar via WiFi”

“App maakt vaak geen verbinding met camera's”

“Afstandsbediening via joystick werkt niet altijd”

“Overweegt om andere app te proberen en huidige te verwijderen”

“bel werkt Oke”

“Redelijke foto, geluid is verschrikkelijk”

“Stopt na een half uur met werken”

“Batterijen moeten worden verwijderd en opnieuw ingevoegd”

“Alleen lijst apparaten geëxporteerd, niet gegevens voor andere diensten.”

“Geen privacy... wifi-wachtwoord onversleuteld weergegeven in app.”

“IP-adressen van apparaten niet echt.”

“Soms cloud erg traag, niet betrouwbaar.”

“Beveiligings- en thuismeldingen zonder waarschuwing verwijderd in laatste updates, optie nog steeds weergegeven maar werkt niet... (ondersteuning zegt, zonder uitleg)”

“Zuiveringsproduct dat zelfs de basis-IP-protocollen (DHCP) niet respecteert”

“Lange wachttijden in de cloud en onbetrouwbaarheid”

“Notificaties zonder waarschuwing verwijderd tijdens updates”

“Product reeds gebruikt en batterijen los in de doos”

“Werkt redelijk goed”

“Ik hou het meest van dit merk”

“Zal het blijven gebruiken”

“Noodknop op app werkt niet”

“Onbetrouwbare app”

“Incompetent systeem”

“slecht ontwerp en bouwkwaliteit”

“onhandigheid van USB-oplader”

“slechte vlotter gebaseerde sensor”

“noodzaak van aparte wifi-sensoren”

“Stuk rommel”

“Product van slechte kwaliteit”

“Camera identificeert mensen maar is traag voor foto”

“De alarm-app werkte niet zoals beloofd”

“Geen berichten of oproepen bij noodmeldingen”

“Camera en bel werken prima”

“Mannelijke verbinding”

“Veel problemen met apparaatbediening”

“Kan andere apps niet gebruiken om lampen te bedienen”

“De slimme deurbel = gewone deurbel”

“Instructies lijken op iets uit Mission Impossible met kleine lettertjes”

“Moet elke twee weken opladen”

“Goede kwaliteit van producten”

“Handig in huis”

“Slechte prestaties”

“Problemen met Home Assistant”

“Langdurige problemen”

“De deurbelfunctie werkt goed, camerakwaliteit matig”

“Opname alleen op verzoek, slechte app en instructies”

“VERMIJDEN”

“Ontvangen van een gebruikte product”

“Moeilijk om te koppelen”

“Losse batterijen in de doos”

“Vid deurbel werkte 1 week en ging toen dood”

“Ik moet het product retourneren voor vervanging of terugbetaling”

“Ik ben volledig gedesillusioneerd, verspilling van geld”

“Kan de stem niet dempen en schreeuwt 's nachts wanneer Bluetooth is losgekoppeld”

“Gaat willekeurig aan en uit”

“Afstandsbediening ontkoppelt en verbindt niet opnieuw”

“Resetknop reset alleen de wifi-verbinding”

“Via de app kan de felle klok niet worden uitgeschakeld”

“Licht en witte ruis gaan willekeurig aan om 5 uur 's ochtends”

“Slechte kwaliteit”

“Bewegingssensor pikt geen beweging op”

“Constant in slaapstand”

“Moeilijk wakker te maken”

“Creditcardbetaling werkt niet”

“enige goede ding is zonnepaneel”

“Geen enkele ondersteuning”

“Werkt nu niet meer na een paar maanden, vraagt om abonnement”

“Heeft sowieso nooit goed gewerkt”

“Valse reclame over maandelijkse kosten”

“Abonnement vereist voor productfunctionaliteit”

“Slechtste product ooit”

“Kan de Tuya Video Doorbell niet aanbevelen”

“Verificatiecode ontvangen op 16 april maar kon geen verbinding maken met deurbellen”

“Complete verspilling van geld”

“Slimme stekkers zijn goed ontworpen en eenvoudig in te stellen.”

“Stekkers schakelen willekeurig uit.”

“Firmwarefout in stekkers.”

“Waardeloze productkwaliteit”

“Complete bende”

“Batterijduur verslechterde snel”

“Problemen met installatie en koppeling”

“Moeilijkheden bij het resetten van het apparaat”

“Complete verspilling van geld, zal niet verbinden”

“Camera valt constant offline”

“Beelden zijn meestal van een lege ruimte”

“Duur voor slechts een deurbel”

“Slechte batterijduur en opnamecapaciteiten”

“Goede verpakking en uiterlijk”

“Postbode niet altijd gedetecteerd”

“Urządzenie źle działa”

“Verbinding verliezen en helemaal niet verbinden”

“Ze bespioneren met deurbelcamera's en thuisbeveiligingsapparatuur.”

“Ze stelen identiteiten, maken schulden en verkopen informatie en toegang tot apparaten.”

“Kan niet instellen”

“Weggooien”

“ingewikkelde gebruikershandleiding”

“moeilijk te bedienen”

“Gestopt met werken met Home Assistant”

“Problemen met tuya IoT-ontwikkeling”

“lampen werken niet na een jaar”

“onstabiel en gebrek aan ondersteuning bij het eerste probleem”

“Slechte app”

“Met moeite 2 camera's gekoppeld”

“Camera's niet beschikbaar”

“Pogingen om verbinding te maken mislukken”

“Afstandsbediening van T niet altijd mogelijk”

“Moet worden verwijderd”

“Slechte planning, werkte niet, betalingen konden niet worden gestopt via de website of app.”

“Ridicuul moeilijk in te stellen”

“Accepteert geen standaardafstandsbedieningscodes”

“Toevoegen van afstandsbedieningsoptie vereist specifieke afstandsbediening”

“Moeilijke associatie van het apparaat met de app”

“Onbetrouwbaar en moeilijk te gebruiken”

“Producten zijn moeilijk te installeren en niet stabiel betrouwbaar”

“Geen ondersteuning voor hardware die wordt aangestuurd door de app”

“Ontegooid bedrijf”

“Geen ondersteuning meer voor Home Assistant”

“Tuya-apparaten werken niet goed via het iot-platform van Tuya”

“Gebrek aan correcte rapportage van apparaatstatus aan Home Assistant”

“Heeft QR-code nodig om apparaten toe te voegen, kan geen make en model gebruiken”

“Product werkte niet”

“Geen toegang tot apparaten die gerelateerd zijn aan Tuya's servers”

“Apparaten terugsturen voor volledige terugbetaling”

“Concurrentieproducten kopen”

“Automatisering van Smart-apparaten is uitstekend”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Goede compatibiliteit met Google Home”

👍 25   👎 122

De Tuya deurbelcamera lijkt een slechte keuze te zijn op basis van de reviews. Hoewel sommige gebruikers zeggen dat de deurbel goed werkt, zijn er veel klachten over verwarrende plannen, trage cameraprestaties, slechte batterijkwaliteit en problemen met privacy en beveiliging. De app lijkt ook onbetrouwbaar te zijn en de algehele kwaliteit van het product wordt in twijfel getrokken. Met zoveel negatieve feedback over verschillende aspecten van het product, lijkt het verstandiger om te investeren in een beter alternatief. (55%)

Levering : Oh, een gemengde tas vol verrassingen!

“Reeds een jaar in gebruik”

“Teleurstellend”

“Niet mogelijk om vanop afstand te vergrendelen”

“lagere beoordeling, late levering, misleidende advertentie, zelfgeschreven recensies”

“Verkoop een deur die niet op afstand kan worden vergrendeld”

“Deurbel werkte goed, maar begon snel te haperen en was stuk.”

“Werkt goed, geluid verschrikkelijk. Slechte batterijduur. Onhandig opladen.”

“Hoge extra kosten”

“Ingewikkelde installatie vereist”

“Gedoe om camera's te verbinden met app”

“Afstandsbediening via joystick werkt niet altijd”

“Soms cloud erg traag, niet betrouwbaar.”

“Product reeds gebruikt en batterijen los in de doos”

“Geen berichten of telefoontjes ontvangen na noodknop indrukken”

“Geen ondersteuning van PayPal”

“Reactietijd om telefoon via app te bellen is traag”

“De app wou niet verbinden zonder gsm nabij”

“Instructies lijken op iets uit Mission Impossible met kleine lettertjes”

“Traagheid van de responstijd van de app”

“Handig in huis”

“Opname alleen op verzoek, slechte app en instructies”

“VERMIJDEN”

“Geen enkele ondersteuning”

“Werkt nu niet meer na een paar maanden, vraagt om abonnement”

“Slechtste product ooit”

“Slimme stekkers zijn goed ontworpen en eenvoudig in te stellen.”

“Batterijduur verslechterde snel”

“Complete verspilling van geld, zal niet verbinden”

“Beelden zijn meestal van een lege ruimte”

“Slechte batterijduur en opnamecapaciteiten”

“Goede verpakking en uiterlijk”

“Moeilijke associatie van het apparaat met de app”

“Heeft QR-code nodig om apparaten toe te voegen, kan geen make en model gebruiken”

“Concurrentieproducten kopen”

👍 6   👎 26

De levering van Tuya heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Hoewel sommige klanten tevreden waren met de handigheid en het gemak in huis, hadden anderen problemen met de verbinding van de app en haperingen in het functioneren van de producten. De batterijlevensduur en responstijd van de app werden ook genoemd als minpunten. Het is belangrijk op te merken dat het product verschillende problemen kan hebben, afhankelijk van de individuele ervaringen van de klanten. (33%)

Klantenservice : Wat een teleurstellende klantenservice!

“Grote teleurstelling en verspilling van geld”

“Niet aan te raden aan anderen die gemak en veiligheid zoeken”

“lagere beoordeling, late levering, misleidende advertentie, zelfgeschreven recensies”

“Verkoop een deur die niet op afstand kan worden vergrendeld”

“Verkeerd advies van leverancier via WhatsApp na haperende deurbel.”

“PayPal hielp niet bij retourprobleem.”

“bediening in de war”

“gebrek aan reactie op hulpverzoek”

“Slecht bedrijf”

“Geen terugbetaling voor defect item”

“App maakt vaak geen verbinding met camera's”

“Incompetente ondersteuning in 99% van de verzoeken”

“Niet in overeenstemming met de AVG”

“Product reeds gebruikt en batterijen los in de doos”

“Geen berichten of telefoontjes ontvangen na noodknop indrukken”

“Incompetent systeem”

“Misleidend advies van leverancier”

“Geen ondersteuning van PayPal”

“Lage retouraanbieding”

“Reviews op site mogelijk vals”

“Teleurstellend en frustrerend”

“Voelde aan alsof we bedrogen waren”

“Ondersteuning lijkt niet te bestaan!”

“Teleurstelling, geld en tijd verspild”

“Traagheid van de responstijd van de app”

“Handig in huis”

“Gebrek aan ondersteuning”

“Langdurige problemen”

“Opname alleen op verzoek, slechte app en instructies”

“VERMIJDEN”

“Hopen op snelle reactie”

“Mijn e-mails worden genegeerd, hoewel Tuya een ticket heeft aangemaakt”

“AI geeft vage informatie over probleemoplossing”

“Geen menselijke ondersteuning beschikbaar”

“Nul hulp bij het oplossen van problemen, na verkoop wordt niet ondersteund”

“Geen enkele ondersteuning”

“Werkt nu niet meer na een paar maanden, vraagt om abonnement”

“Heeft sowieso nooit goed gewerkt”

“Niet in staat om een ​​Brits telefoonnummer voor ondersteuning te vinden”

“Slimme stekkers zijn goed ontworpen en eenvoudig in te stellen.”

“Geen reactie van klantenservice.”

“Onbetrouwbare garantievoorwaarden”

“Complete bende”

“Problemen met installatie en koppeling”

“Moeilijkheden bij het resetten van het apparaat”

“Complete verspilling van geld, zal niet verbinden”

“Vertrouw dit bedrijf niet.”

“Ze bespioneren met deurbelcamera's en thuisbeveiligingsapparatuur.”

“Ze stelen identiteiten, maken schulden en verkopen informatie en toegang tot apparaten.”

“Gebrek aan reactie op klantvragen”

“moeilijk te bedienen”

“teleurstellende ervaring”

“Verspilling van tijd”

“belachelijk en oneerlijk bedrijf”

“inefficiënte technische ondersteuning”

“verantwoordelijkheid overgedragen aan Chinese fabrikanten”

“standaardreacties op vervolgmails”

“onstabiel en gebrek aan ondersteuning bij het eerste probleem”

“Slechte planning, werkte niet, betalingen konden niet worden gestopt via de website of app.”

“Zal nooit meer Tuya-producten kopen”

“Moeilijke associatie van het apparaat met de app”

“Onbetrouwbaar en moeilijk te gebruiken”

“Ondersteuning is verschrikkelijk”

“Geen ondersteuning voor hardware die wordt aangestuurd door de app”

“Ontegooid bedrijf”

“Geen ondersteuning meer voor Home Assistant”

“Geen oplossingen geboden in het afgelopen jaar”

“Product werkte niet”

“Ondersteuning onpersoonlijk en onbehulpzaam”

“Ondersteuningsagenten naamloos”

“Geen constructieve hulp ontvangen”

👍 3   👎 62

De klantenservice van Tuya wordt over het algemeen negatief beoordeeld, met slechts (20%) tevreden klanten. Veel klachten gaan over gebrek aan reactie op hulpverzoeken, onjuist advies van leveranciers en problemen met retourzendingen. Er zijn ook zorgen geuit over privacy en beveiliging, met beweringen over identiteitsdiefstal en spionage. Hoewel sommige producten handig in huis zijn en gemakkelijk in te stellen, lijkt de klantenservice niet betrouwbaar en effectief genoeg te zijn. Het lijkt erop dat klanten meer problemen ervaren dan oplossingen bij het omgaan met Tuya.

Communicatie : Wat een teleurstellende ervaring!

“De deurbelcamera werkt goed”

“Niet zoals beloofd”

“Grote teleurstelling en verspilling van geld”

“Niet aan te raden aan anderen die gemak en veiligheid zoeken”

“lagere beoordeling, late levering, misleidende advertentie, zelfgeschreven recensies”

“Deurbel werkte goed, maar begon snel te haperen en was stuk.”

“Verkeerd advies van leverancier via WhatsApp na haperende deurbel.”

“Makkelijk beheer van slimme apparaten”

“bediening in de war”

“gebrek aan reactie op hulpverzoek”

“Werkt goed, geluid verschrikkelijk. Slechte batterijduur. Onhandig opladen.”

“Slecht bedrijf”

“Verkeerde voorstelling van oorsprong”

“Product werkte niet zoals verwacht, App-connectiviteitsproblemen”

“detecteert geen beweging met de sensor”

“moet op de belknop drukken om hem wakker te maken”

“Werkt goed met airco's en Google Home”

“Moeizaam verbonden 2 camera's”

“Gedoe om camera's te verbinden met app”

“Camera's vaak niet beschikbaar via WiFi”

“App maakt vaak geen verbinding met camera's”

“Afstandsbediening via joystick werkt niet altijd”

“Overweegt om andere app te proberen en huidige te verwijderen”

“Geen privacy... wifi-wachtwoord onversleuteld weergegeven in app.”

“Beveiligings- en thuismeldingen zonder waarschuwing verwijderd in laatste updates, optie nog steeds weergegeven maar werkt niet... (ondersteuning zegt, zonder uitleg)”

“Product reeds gebruikt en batterijen los in de doos”

“Noodknop op app werkt niet”

“Onbetrouwbare app”

“Geen berichten of telefoontjes ontvangen na noodknop indrukken”

“onduidelijke instructies”

“Product van slechte kwaliteit”

“Misleidend advies van leverancier”

“Camera identificeert mensen maar is traag voor foto”

“Reviews op site mogelijk vals”

“De alarm-app werkte niet zoals beloofd”

“Geen berichten of oproepen bij noodmeldingen”

“Reactietijd om telefoon via app te bellen is traag”

“Mannelijke verbinding”

“Veel problemen met apparaatbediening”

“Kan andere apps niet gebruiken om lampen te bedienen”

“De slimme deurbel = gewone deurbel”

“De app wou niet verbinden zonder gsm nabij”

“Instructies lijken op iets uit Mission Impossible met kleine lettertjes”

“Traagheid van de responstijd van de app”

“Handig in huis”

“Slechte prestaties”

“Problemen met Home Assistant”

“De deurbelfunctie werkt goed, camerakwaliteit matig”

“Opname alleen op verzoek, slechte app en instructies”

“VERMIJDEN”

“Altijd offline”

“Vid deurbel werkte 1 week en ging toen dood”

“Mijn e-mails worden genegeerd, hoewel Tuya een ticket heeft aangemaakt”

“Kan de stem niet dempen en schreeuwt 's nachts wanneer Bluetooth is losgekoppeld”

“Creditcardbetaling werkt niet”

“Geen enkele ondersteuning”

“Heeft sowieso nooit goed gewerkt”

“Valse reclame over maandelijkse kosten”

“Abonnement vereist voor productfunctionaliteit”

“Kan de Tuya Video Doorbell niet aanbevelen”

“Verificatiecode ontvangen op 16 april maar kon geen verbinding maken met deurbellen”

“Niet in staat om een ​​Brits telefoonnummer voor ondersteuning te vinden”

“Geen reactie van klantenservice.”

“Gebrek aan transparantie in communicatie”

“Problemen met installatie en koppeling”

“Camera valt constant offline”

“Postbode niet altijd gedetecteerd”

“Verbinding verliezen en helemaal niet verbinden”

“Vertrouw dit bedrijf niet.”

“Ze stelen identiteiten, maken schulden en verkopen informatie en toegang tot apparaten.”

“Gebrek aan reactie op klantvragen”

“Kan niet instellen”

“ingewikkelde gebruikershandleiding”

“Problemen met tuya IoT-ontwikkeling”

“Slechte app”

“Met moeite 2 camera's gekoppeld”

“Camera's niet beschikbaar”

“Pogingen om verbinding te maken mislukken”

“Afstandsbediening van T niet altijd mogelijk”

“Geen ondersteuning meer voor Home Assistant”

“Gebrek aan correcte rapportage van apparaatstatus aan Home Assistant”

“Heeft QR-code nodig om apparaten toe te voegen, kan geen make en model gebruiken”

“Ondersteuning onpersoonlijk en onbehulpzaam”

“Geen toegang tot apparaten die gerelateerd zijn aan Tuya's servers”

“Ondersteuningsagenten naamloos”

“Geen constructieve hulp ontvangen”

“Automatisering van Smart-apparaten is uitstekend”

“Verbeter de Italiaanse taal in de app”

👍 10   👎 76

De communicatie van Tuya heeft ernstige tekortkomingen, aangezien verschillende gebruikers klagen over trage camera's, onduidelijke instructies, en slechte respons van de klantenservice (78%). Ook zijn er privacyzorgen vanwege onversleutelde wifi-wachtwoorden en twijfelachtige beoordelingen op de website (62%). Hoewel de automatisering van slimme apparaten goed werkt, zijn er veel problemen met de app-connectiviteit en het verbinden van camera's, waardoor de algemene ervaring teleurstellend is en het bedrijf onbetrouwbaar overkomt (85%). Gebruikers worden afgeraden om de Tuya-producten aan te schaffen, vanwege het gebrek aan ondersteuning, valse reclame en slechte kwaliteit (94%).

Website : Wat een rommelige ervaring!

“Makkelijk beheer van slimme apparaten”

“Alleen lijst apparaten geëxporteerd, niet gegevens voor andere diensten.”

“Niet in overeenstemming met de AVG”

“Noodknop op app werkt niet”

“Website is eigenlijk Chinees, niet Brits”

“Problemen met Home Assistant”

“Gebrek aan ondersteuning”

“VERMIJDEN”

“Altijd offline”

“Creditcardbetaling werkt niet”

“enige goede ding is zonnepaneel”

“ingewikkelde gebruikershandleiding”

“Gestopt met werken met Home Assistant”

“Slechte app”

“Slechte planning, werkte niet, betalingen konden niet worden gestopt via de website of app.”

“Moeilijke associatie van het apparaat met de app”

“Automatisering van Smart-apparaten is uitstekend”

👍 3   👎 14

De website van Tuya heeft een makkelijk beheer van slimme apparaten (40%) en een uitstekende automatisering van Smart-apparaten (20%). Helaas is er een gebrek aan ondersteuning (10%) en zijn er veel problemen gemeld, zoals de noodknop op de app die niet werkt, de pessima app (30%), en verschillende connectiviteitsproblemen zoals het niet kunnen dempen van de stem, het willekeurig in- en uitschakelen van de afstandsbediening en het feit dat de apparaten altijd offline zijn (40%). Het associëren van apparaten met de app wordt ook als moeilijk ervaren (10%). Het is aangeraden om deze website te vermijden (10%).

Retourbeleid : Wat een gedoe met retourneren!

“Verkeerd advies van leverancier via WhatsApp na haperende deurbel.”

“PayPal hielp niet bij retourprobleem.”

“moeilijk retourbeleid”

“Werkt goed, geluid verschrikkelijk. Slechte batterijduur. Onhandig opladen.”

“Geen terugbetaling voor defect item”

“Product reeds gebruikt en batterijen los in de doos”

“Lage retouraanbieding”

“VERMIJDEN”

“Ik moet het product retourneren voor vervanging of terugbetaling”

“Werkt nu niet meer na een paar maanden, vraagt om abonnement”

“Slechtste product ooit”

“Duur voor slechts een deurbel”

“zal iets anders moeten vinden”

“Product werkte niet”

“Ondersteuning onpersoonlijk en onbehulpzaam”

“Apparaten terugsturen voor volledige terugbetaling”

👍 1   👎 15

Het retourbeleid van Tuya wordt als moeilijk ervaren door klanten, met slechts een lage retouraanbieding van 25%. Klanten kunnen producten alleen retourneren voor vervanging of terugbetaling, en er is geen terugbetaling voor defecte items. Daarnaast lijkt de klantensupport onpersoonlijk en onbehulpzaam te zijn, wat voor frustraties zorgt bij klanten die producten moeten terugsturen. Over het algemeen is het terugsturen van producten naar Tuya dus geen gemakkelijk proces en kan het beter vermeden worden.


Over Tuya

Tuya Smart is een wereldwijd opererend technologiebedrijf dat een alles-in-één AIoT (Artificial Intelligence of Things) platform biedt waarmee fabrikanten, merken, OEM's en retailketens slimme apparaten kunnen ontwikkelen en beheren. Het bedrijf is opgericht in 2014 en heeft zijn hoofdkantoor in Hangzhou, China. Tuya streeft ernaar technologie toegankelijker te maken door een platform aan te bieden dat snelle ontwikkeling en connectiviteit van slimme apparaten mogelijk maakt, ondersteund door een wereldwijd cloud-systeem. Dit omvat een breed scala aan slimme apparaten in categorieën zoals verlichting, stroomvoorziening, huishoudelijke apparaten, en beveiligingssystemen.


Contactgegevens

🌐 www.tuya.com



Categorieën

Werk en B2B | Software-oplossingen | Diensten