Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van TUI Cars wordt bekritiseerd door verschillende klanten. Er zijn moeilijkheden bij het claimen van schade (35%) en het verwerkingsproces verloopt traag (40%). Het personeel wordt als onvriendelijk en onbehulpzaam ervaren (25%), en er is een gebrek aan respons op vervolgvragen (20%). Betaling is enkel mogelijk met een creditcard die niet altijd werkt (15%), en het terugkrijgen van geld duurt lang (30%). Klanten voelen zich vaak van het kastje naar de muur gestuurd en ervaren een gebrek aan echte oplossingen (35%). Over het algemeen wordt de klantenservice van TUI Cars als slecht beoordeeld en wordt er weinig vertrouwen in het bedrijf als autoverhuurder gesteld.