Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van TUI Cars wordt als problematisch ervaren door klanten, met langzame verwerking van schadeclaims (25%), een gebrek aan reactie op vervolgvragen (30%), en onvermoeibare verwijzingen naar andere contactgegevens zonder oplossing (40%). Daarnaast zijn er klachten over moeilijk te bereiken kantoren bij het ophalen van de auto (20%), onjuiste facturering en gebrek aan reactie op contactpogingen (35%), en verborgen extra kosten (15%). Klanten voelen zich aan hun lot overgelaten door slechte communicatie en service (50%), en raden aan om rechtstreeks bij de verhuurbedrijven te boeken (10%) in plaats van via TUI Cars.