Tix

133 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8 voor Tix komt uit 133 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Tix gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Tix heeft enkele positieve aspecten, zoals de mogelijkheid om de voorwaarden direct te zien. Echter, er zijn ook enkele nadelen, zoals het ontbreken van annulerings- of omboekingsmogelijkheden in bepaalde gevallen, hoge extra kosten en het ontbreken van terugbetalingsopties. Deze aspecten maken de Return Policy van Tix minder flexibel en klantvriendelijk, met een beoordeling van ongeveer 20% positief en 80% negatief.

“Slechte tussenpersoon, Geen reactie op e-mails, Hoge extra kosten”

“Geen terugbetaling”

“Slecht te bereiken, hoge kosten voor omboeken en weigering geld terug te betalen”

“Geen annulering of omboeking indien niet mogelijk.”

“Mogelijkheid om voorwaarden direct te zien”

👍 1   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

aso rawandozi - 19 april 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte tussenpersoon, Geen reactie op e-mails, Hoge extra kosten

Nawal Aoulad El Jehemit - 29 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie
  • Onverwachte annulering
  • Geen terugbetaling
  • Gebrek aan beschikbaarheid

N - 7 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Slecht te bereiken, hoge kosten voor omboeken en weigering geld terug te betalen

LvdZ - 12 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Boekingsproces niet overzichtelijk, niet eerlijk
  • Het beïnvloeden van de zoekresultaten is omslachtig. De keuzes bij het finaliseren van de boeking zijn erg onoverzichtelijk.
  • Annulering en omboek diensten niet bij ticket klasse
  • Geen annulering of omboeking indien niet mogelijk.

Shanty - 6 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Goedkoop en duidelijk wat kosten zijn
  • Veel stappen om te boeken
  • Mogelijkheid om voorwaarden direct te zien