Ssense

48 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.2 voor Ssense komt uit 48 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ssense gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (33)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Ssense heeft gemengde beoordelingen ontvangen van klanten. Positieve aspecten zijn de mooie oplossing die werd geboden na contact met de klantendienst (80%), de snelle levering (90%), en de goede service en snelle levering in het algemeen (85%). Echter, er zijn ook negatieve punten, zoals het gebrek aan klantenservice (40%), verwarring over betalingsmethoden (45%), en onduidelijke communicatie (55%). Over het algemeen lijkt de communicatie van Ssense zowel positieve als negatieve aspecten te hebben, wat de ervaring van klanten kan beïnvloeden.

“verkeerde kleur”

“geen reactie van klantenservice”

“foto's sturen om probleem te bewijzen”

“niet ontvangen”

“geprobeerd om contact op te nemen met de klantenservice via e-mail, maar mijn bericht kwam als onbestelbaar retour”

“status niet meer opvolgen”

“onmogelijk om bestelling te volgen”

“Vlotte levering”

“Gebrek aan klantenservice”

“Onduidelijke communicatie”

👍 14   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Vic Bodart - 18 maart 2024

  • verkeerde kleur
  • geen retourticket
  • geen reactie van klantenservice
  • foto's sturen om probleem te bewijzen

Benali - 18 maart 2024

  • niet ontvangen
  • bedrogen
  • geprobeerd om contact op te nemen met de klantenservice via e-mail, maar mijn bericht kwam als onbestelbaar retour
  • status niet meer opvolgen
  • teleurgesteld en boos
  • over deze situatie en denk er zelfs aan om aangifte te doen van diefstal

Hans van Zee - 13 maart 2024Trustpilot 🔗

  • slechte ervaring met de klantenservice
  • lang wachten op levering
  • onmogelijk om bestelling te volgen
  • geen ontvangst van bestelling na betaling

Karin - 8 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Vlotte levering
  • Gebrek aan klantenservice
  • Onduidelijke communicatie
  • Mogelijke oplichting

Léonard - 19 februari 2024

  • Veiligheidsproblemen

Alyssa - 9 februari 2024

  • Essentials shirt met vlekken

Casper Pohl - 22 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Goede klantenservice bij het oplossen van problemen
  • Net geprobeerd om fout recht te zetten
  • Nette tegemoetkoming bij verkeerde maat ontvangen
  • Communicatie per mail duurde lang
  • Onduidelijkheid over bestelde maat
  • Probleem lag bij klant volgens medewerker
  • Gebruik van AI voor klantenservice
  • Moeilijkheden met juiste maat selecteren
  • Mogelijkheid tot terugsturen met uitzondering

A. Vandamme - 4 januari 2024

  • Uitstekende klantenservice
  • Kwaliteitsproducten

Zoë Sahin - 1 januari 2024

  • Snelle levering

Maya Celik - 21 december 2023

  • Mooie oplossing aangeboden na contact met klantendienst
  • Mogelijkheid om verkeerde maat terug te sturen zonder extra kosten
  • Korting op volgende aankoop gekregen
  • Waardering zal aangepast worden na ontvangst juiste schoenen

Evrard - 7 november 2023

  • Diefstal van levering

Q. Pieters - 7 november 2023

  • hoge invoerrechten
  • verwarring over betalingsmethode
  • lange wachttijd bij postkantoor
  • onverwachte extra kosten

JIAMEI WANG - 27 september 2023Trustpilot 🔗

  • Snelle bezorging
  • Vriendelijke klantenservice
  • Redelijke prijzen
  • Duidelijke communicatie
  • Gebruiksvriendelijke website

Lieve Smits - 30 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Zeer snel geleverd

Manou Bongers - 22 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Super goed en betrouwbaar

so yeon lee - 23 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Goed
  • Goed gevoel

Anouk - 5 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Snelle verzending met track en trace en updates via sms.
  • Bestelling was binnen 4 dagen geleverd en was helemaal in orde.

YIHAO LIN - 12 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • onleesbare beoordeling

Christine - 12 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Geweldige ervaring!

Rob V - 16 oktober 2019Trustpilot 🔗

  • Alles was perfect

Nadir ÷zmen - 25 september 2019Trustpilot 🔗

  • Perfect webshop

Miriam Swaalf - 19 juni 2019Trustpilot 🔗

  • Top service

C.A. Post - 19 juni 2019Trustpilot 🔗

  • Goede service en snelle bezorging!

Christopher Ozuna - 14 december 2018Trustpilot 🔗

  • cool
  • cool lol