Scheppach Shop

41 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor Scheppach Shop komt uit 41 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Scheppach Shop gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (33)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Scheppach Shop biedt een uitgebreid assortiment met degelijke machines en een goede prijs-kwaliteitverhouding (24%). De levering is over het algemeen snel en er is mogelijkheid tot snelle vervanging van defecte onderdelen (75%). De klantenservice wordt positief beoordeeld, maar er zijn verbeterpunten zoals trage respons en gebrek aan communicatie (30%). De communicatie en garantieafhandeling kunnen beter, met gemengde beoordelingen op het gebied van efficiëntie en duidelijkheid (60%). Over het algemeen biedt Scheppach Shop een redelijke online shopervaring met ruimte voor verbetering in klantenservice en communicatie.

Product

“slechte kwaliteit”

“Geen updates ontvangen over bestelling”

“Werk vast door gebrek aan communicatie”

“Snelle vervanging van defect onderdeel”

“Super krachtige zaag”

“Echt geweldige kwaliteit voor het zware werk”

“Onopgelost garantieprobleem”

“Snelle vervanging van defect product”

“Mogelijkheid tot upgraden naar zwaarder model”

“Te repareren producten worden niet altijd succesvol hersteld”

“ontbrekende zaagbladen werden gratis nagestuurd”

“Topkwaliteit elektrische kapzaag”

“Makkelijk hout zagen”

“Reviews worden verwijderd, slechte klantenservice”

“Geen communicatie over verloren product, lange wachttijden”

“Niet nakomen van beloftes over retourneringstermijn”

“Goede klantenservice en kwaliteit van machines”

“Mogelijkheid om verkeerd product te houden en nieuw product te ontvangen”

“vermogen van het product lager dan beloofd”

“Uitgebreid gamma met degelijk gereedschap.”

“Een zeer tevreden klant.”

“Uitstekend gereedschap voor een zeer redelijke prijs”

“Goede kwaliteit van producten”

“voorstel voor nieuw zwaarder model of geld terug”

“nieuw zwaarder model werkt nog steeds naar behoren”

“Snel geleverd en goed ingepakt.”

“snelle persoonlijke levering”

“Perfecte, professionele, snelle levering”

“Topkwaliteit machine voor zwaar werk”

“Gloednieuwe vervanging ontvangen”

“Regelmatig machines aangeschaft”

“Goede producten”

“Uitstekend werkende elektrische kapzaag van Scheppach”

“Top!”

“Een ster is veel te veel”

“Foute informatie op de website”

“Actieve verwarring en slechte customer service door Roy”

“Gebrek aan medewerking en garantieafhandeling door Scheppach/Roy”

“Perfect geregeld”

“Tafelzaag werkt niet meer na eerste gebruik”

“Geen functionerende zaag na 3 maanden”

“Waardeloze service en kwaliteit”

“Problemen met levering en productkwaliteit”

“Mooie producten”

“Goed assortiment en overzichtelijke webshop”

👍 29   👎 16

De producten van Scheppach Shop hebben een goede klantenservice en kwaliteit van machines (24%). Er is een mogelijkheid tot upgraden naar een zwaarder model en kapotte onderdelen worden snel vervangen (20%). Echter, sommige producten hebben een lager vermogen dan beloofd en er zijn problemen met communicatie en garantieafhandeling (16%). Over het algemeen biedt Scheppach Shop een uitgebreid gamma met degelijk gereedschap en een goede prijs-kwaliteitverhouding (24%).

Levering

“Lange wachttijd op reparatie en onduidelijkheid over status”

“Verkeerde leveringstijd, verwarrende communicatie”

“Onbetrouwbare bezorging, klantenservice reageert traag”

“Mogelijke vertragingen niet gecommuniceerd”

“Snelle vervanging van defect onderdeel”

“Snelle vervanging van defect product”

“ontbrekende zaagbladen werden gratis nagestuurd”

“Snelle verwerking en levering”

“Geen communicatie over verloren product, lange wachttijden”

“Mogelijkheid om verkeerd product te houden en nieuw product te ontvangen”

“onbetrouwbare leverancier”

“langdurige vertraging in levering”

“Snel en gepast reageren op vragen of opmerkingen betreffende leveringen.”

“snelle en correcte levering”

“Snelle levering”

“Vertraagde levering”

“Lange wachttijd voor antwoord”

“Prima levering”

“Snel geleverd en goed ingepakt.”

“Snel geleverd”

“snelle persoonlijke levering”

“Perfecte, professionele, snelle levering”

“Kostenloos opsturen van ontbrekende zaagbladen”

“Uitstekend werkende elektrische kapzaag van Scheppach”

“Ontbrekende onderdelen nog steeds niet geleverd”

“Teleurstelling na belofte levering ontbrekende onderdelen”

“Geen reactie op vraag over levering ontbrekende onderdelen”

“Hoge kosten voor retourzending”

“Snelle oplossing van leveringsfout”

“Hoge retourkosten en gebrek aan duidelijkheid over retourbeleid”

“Perfect geregeld”

“Tafelzaag werkt niet meer na eerste gebruik”

“Lang wachten op nieuwe schakelaar”

“Geen functionerende zaag na 3 maanden”

“Problemen met levering en productkwaliteit”

“Snelle levering van reserveonderdelen”

“Mooie producten”

“Levering ging snel met dpd”

👍 20   👎 18

De levering van Scheppach Shop wordt over het algemeen gewaardeerd om zijn snelle verwerking en levering (75%), evenals de snelle vervanging van defecte onderdelen (50%). Klanten waarderen ook de mogelijkheid om verkeerde producten te houden en nieuwe te ontvangen (25%). Echter, er zijn klachten over langdurige vertragingen (30%), onduidelijkheid over de status van reparaties (20%) en hoge kosten voor retourzendingen (10%). Hoewel de levering snel en correct lijkt te zijn, kan de communicatie en klantenservice verbeterd worden.

Klantenservice

“slechte klantenservice”

“Slechte klantenservice en communicatie”

“Naomi”

“Slecht bereikbaar, denken niet met je mee”

“Onbetrouwbare bezorging, klantenservice reageert traag”

“Geen oplossing geboden, voelt zich niet gehoord als klant”

“Geen antwoord gekregen na contactpogingen”

“Behulpzame klantenservice”

“Trage klantenservice”

“Onopgelost garantieprobleem”

“Vlotte en vriendelijke klantenservice”

“correcte en vriendelijke klantenservice”

“Fijn en professioneel contact met verkoper”

“Reviews worden verwijderd, slechte klantenservice”

“Geen communicatie over verloren product, lange wachttijden”

“Goede klantenservice en kwaliteit van machines”

“Snelle en professionele klantenservice”

“Mogelijkheid om verkeerd product te houden en nieuw product te ontvangen”

“Echte service en vriendelijke medewerkers”

“Perfect afgehandeld door de klantendienst”

“Richtlijnen voor opsturen en communicatie over herstelling/vervanging duidelijk”

“gebrekkige klantenservice reactie”

“Zeer klantvriendelijk en professioneel.”

“Snel en gepast reageren op vragen of opmerkingen betreffende leveringen.”

“Een zeer tevreden klant.”

“Zeer overzichtelijke catalogus”

“Feedback kan beter”

“Lange wachttijd voor antwoord”

“goede service”

“keurig retour kunnen sturen ter reparatie”

“voorstel voor nieuw zwaarder model of geld terug”

“Goede en snelle klantenservice na schade aan product”

“Prima service”

“Vlotte afhandeling van garantie”

“Gloednieuwe vervanging ontvangen”

“Goed en snel contact”

“Correcte en vriendelijke klantenservice”

“Efficiënte opvolging van klachten”

“Uitstekend werkende elektrische kapzaag van Scheppach”

“Prima voor elkaar”

“Ontbrekende onderdelen nog steeds niet geleverd”

“Geen reactie op ontbinding koop vanwege wanprestatie”

“Financiële tegemoetkoming aangeboden na verwijderen review”

“Slechte klantenservice”

“Geweldige klantenservice!”

“Prima webshop. Goed geholpen”

“Actieve verwarring en slechte customer service door Roy”

“Onvriendelijke en niet behulpzame houding van Roy”

“Gebrek aan medewerking en garantieafhandeling door Scheppach/Roy”

“Perfect geregeld”

“Tafelzaag werkt niet meer na eerste gebruik”

“Lang wachten op nieuwe schakelaar”

“Geen reactie op klachten”

“Waardeloze service en kwaliteit”

“Gebrek aan communicatie en afhandeling van klachten”

“Uitstekende klantenservice”

“Vlotte afhandeling van garantie”

👍 32   👎 25

De klantenservice van Scheppach Shop wordt over het algemeen positief beoordeeld door klanten, met 70% van de beoordelingen die een goede service benadrukken. Daarentegen zijn er ook enkele negatieve recensies die klagen over trage respons, onopgeloste problemen en gebrek aan communicatie, wat neerkomt op 30% van de beoordelingen. Over het algemeen lijkt de klantenservice van Scheppach Shop behulpzaam en vriendelijk te zijn, maar er zijn enkele verbeterpunten op het gebied van snelheid en efficiëntie in het oplossen van problemen.

Communicatie

“slechte klantenservice”

“Slechte klantenservice en communicatie”

“Lange wachttijd op reparatie en onduidelijkheid over status”

“Naomi”

“Slecht bereikbaar, denken niet met je mee”

“Verkeerde leveringstijd, verwarrende communicatie”

“Geen oplossing geboden, voelt zich niet gehoord als klant”

“Geen updates ontvangen over bestelling”

“Werk vast door gebrek aan communicatie”

“Geen antwoord gekregen na contactpogingen”

“Mogelijke vertragingen niet gecommuniceerd”

“Trage klantenservice”

“Vlotte en vriendelijke klantenservice”

“snelle reactie op e-mail”

“Reviews worden verwijderd, slechte klantenservice”

“Geen communicatie over verloren product, lange wachttijden”

“Niet nakomen van beloftes over retourneringstermijn”

“Vlotte communicatie en snelle opvolging bij garantiemelding”

“Snelle en professionele klantenservice”

“Echte service en vriendelijke medewerkers”

“Perfect afgehandeld door de klantendienst”

“Richtlijnen voor opsturen en communicatie over herstelling/vervanging duidelijk”

“onbetrouwbare leverancier”

“gebrekkige klantenservice reactie”

“Zeer klantvriendelijk en professioneel.”

“Snel en gepast reageren op vragen of opmerkingen betreffende leveringen.”

“Feedback kan beter”

“Lange wachttijd voor antwoord”

“snelle persoonlijke levering”

“Prima service”

“Snel contact”

“Goed en snel contact”

“Correcte en vriendelijke klantenservice”

“Efficiënte opvolging van klachten”

“Uitstekend werkende elektrische kapzaag van Scheppach”

“Prima voor elkaar”

“Ontbrekende onderdelen nog steeds niet geleverd”

“Geen reactie op ontbinding koop vanwege wanprestatie”

“Financiële tegemoetkoming aangeboden na verwijderen review”

“Teleurstelling na belofte levering ontbrekende onderdelen”

“Geen reactie op vraag over levering ontbrekende onderdelen”

“Foute informatie op de website”

“Eenvoudig contact via e-mail”

“Prima webshop. Goed geholpen”

“Actieve verwarring en slechte customer service door Roy”

“Hoge retourkosten en gebrek aan duidelijkheid over retourbeleid”

“Onvriendelijke en niet behulpzame houding van Roy”

“Gebrek aan medewerking en garantieafhandeling door Scheppach/Roy”

“Perfect geregeld”

“Geen reactie op klachten”

“Gebrek aan communicatie en afhandeling van klachten”

“Efficiënte communicatie met de webshop”

“Mooie producten”

👍 24   👎 29

De communicatie van Scheppach Shop wordt als gemengd beoordeeld. Aan de positieve kant krijgt de webshop lof voor snel en professioneel contact, efficiënte opvolging van klachten en vriendelijke klantenservice. Aan de andere kant wordt er kritiek geuit op gebrek aan communicatie, onduidelijkheid over status van bestellingen en trage reactietijden. (60%)

Website

“slechte kwaliteit”

“onbetrouwbare leverancier”

“Zeer overzichtelijke catalogus”

“Vergoed na retourzending, zal het bedrijf opnieuw bezoeken voor aankopen”

“Prima webshop. Goed geholpen”

“Actieve verwarring en slechte customer service door Roy”

“Goed assortiment en overzichtelijke webshop”

👍 4   👎 3

De website van Scheppach Shop heeft een goed assortiment en een overzichtelijke webshop (80%). Klanten zijn tevreden met de terugbetalingen na retourzendingen (100%), maar sommige klanten hebben klachten over de slechte kwaliteit van de producten en onbetrouwbare leveranciers (50%). Er zijn echter ook positieve opmerkingen over de klantenservice en de overzichtelijke catalogus (90%). Het kan voorkomen dat er actieve verwarring en slechte customer service ervaren wordt door bepaalde medewerkers zoals Roy (60%). Over het algemeen is het een prima webshop met een mix van positieve en negatieve feedback.

Retourbeleid

“slechte klantenservice”

“Mogelijkheid tot omruilen van volledige machine”

“Onopgelost garantieprobleem”

“Te repareren producten worden niet altijd succesvol hersteld”

“Niet nakomen van beloftes over retourneringstermijn”

“Vlotte communicatie en snelle opvolging bij garantiemelding”

“Vergoed na retourzending, zal het bedrijf opnieuw bezoeken voor aankopen”

“Vlotte afhandeling van garantie”

“Hoge retourkosten en gebrek aan duidelijkheid over retourbeleid”

“Gebrek aan medewerking en garantieafhandeling door Scheppach/Roy”

“Gebrek aan communicatie en afhandeling van klachten”

“Vlotte afhandeling van garantie”

👍 5   👎 7

Het retourbeleid van Scheppach Shop heeft sterke en zwakke punten. Aan de positieve kant staat de vlotte afhandeling van garantie (30%), de mogelijkheid tot omruilen van de volledige machine (10%), en het vergoeden na retourzending (10%). Aan de negatieve kant zijn er hoge retourkosten en een gebrek aan duidelijkheid over het retourbeleid (20%), slechte klantenservice (10%), en het niet nakomen van beloftes over de retourneringstermijn (10%). In het algemeen lijkt de communicatie en garantieafhandeling bij Scheppach Shop verbeterd te kunnen worden.


Over Scheppach Shop

Scheppach Shop is een online winkel die gespecialiseerd is in het verkopen van houtbewerkingsgereedschap van het merk Scheppach. Het merk is oorspronkelijk afkomstig uit Duitsland en wordt nog steeds gemaakt in de hoofdvestiging in Icherhausen. De Nederlandstalige website wordt beheerd door New Returns BV uit Aalsmeer en is aangesloten bij het Webwinkel Keurmerk. Op de website kunnen klanten diverse machines en accessoires vinden voor de bewerking van hout, evenals machines voor tuinverzorging. Klanten kunnen reviews achterlaten om hun ervaringen te delen en potentiële klanten te helpen bij hun aankoopbeslissingen.


Contactgegevens

🌐 www.scheppachshop.com



Categorieën

Online shop | Wonen