Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Sanifun heeft een gemengde klantenservice met zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is de snelle en gratis vervanging van onderdelen, het gratis leveren van reserveonderdelen onder garantie en de behulpzame en meedenkende klantendienst die zelfs na jaren goede service biedt. Aan de andere kant zijn er klachten over slechte communicatie, ontkenning van klachten en gebrek aan empathie en oplossingsgerichtheid. De service van Sanifun wordt gewaardeerd door sommige klanten, terwijl anderen teleurstellende ervaringen hebben gehad. (63% positief, 37% negatief)