Revolve

26 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.8 voor Revolve komt uit 26 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Revolve gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (14)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Revolve ontvangt gemengde beoordelingen van klanten. Hoewel sommigen tegenkomen problemen met retourneren en terugbetalingen, is het positief dat het bedrijf een focus heeft op diervriendelijke mode. Echter, sommige klanten hebben moeite gehad om hun geld terug te krijgen, en sommigen melden zelfs dat ze geen geld kunnen terugvragen. (40%) van de klanten lijkt tevreden te zijn met de retourbeleid van Revolve, terwijl (60%) problemen hebben ondervonden bij het retourneren en terugkrijgen van geld.

“focus op diervriendelijke mode”

“Moeilijk geld terugkrijgen”

“Aangifte gedaan bij politie en ACM Consuwijzer”

“Geld kan niet teruggevraagd worden”

“Problemen met retourneren en terugbetaling”

👍 2   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

pauline - 21 november 2023

  • ruim assortiment aan diervriendelijke producten
  • bontvrij product
  • focus op diervriendelijke mode

C. Henry - 7 november 2023

  • Nooit toegekomen pakketje
  • Geen reactie op e-mails
  • Moeilijk geld terugkrijgen

Anouk - 5 november 2023

  • Kleding niet ontvangen
  • Geen antwoord van klantenservice
  • Geld niet terug te vorderen
  • Track en Trace informatie van China Post
  • Aangifte gedaan bij politie en ACM Consuwijzer

Richard Vdb - 19 april 2023Trustpilot 🔗

  • Kleding niet ontvangen
  • E-mail van customer service werkt niet
  • Geld kan niet teruggevraagd worden
  • Moeilijk contact opnemen via e-mail

Kathleen Blanckaert - 19 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Betaalproblemen
  • Geen reactie op mails
  • Onprofessionele communicatie
  • Problemen met retourneren en terugbetaling