Perfumetrader

18 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor Perfumetrader komt uit 18 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Perfumetrader gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Perfumetrader is gebrekkig met een lage terugbetalingspercentage van teruggestuurde artikelen (0%), geen geld terug voor beschadigde producten (0%), en geen ontvangen terugbetaling na retourzending van cadeaus (0%). Echter, het retourbeleid maakt het wel mogelijk om producten terug te sturen in geval van schade (100%).

“Slechte retourbeleid”

“Terugbetaling niet ontvangen na retourneren van items voor cadeau”

“kapotte producten ontvangen en teruggestuurd”

“geen geld teruggegeven voor teruggestuurd artikel”

👍 0   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

alexander - 10 maart 2024

  • Slechte retourbeleid

D. Verhaegen - 18 november 2023

  • Terugbetaling niet ontvangen na retourneren van items voor cadeau

Gérard - 26 oktober 2023

  • defecte producten
  • kapotte producten ontvangen en teruggestuurd
  • verkoper beschuldigt van liegen en dreigt met juridische stappen
  • geen geld teruggegeven voor teruggestuurd artikel