Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van OGER wordt zowel geprezen als bekritiseerd door klanten. Positieve punten zijn de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel, evenals het feit dat klanten altijd goed op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Aan de andere kant klagen sommige klanten over gebrek aan communicatie, arrogantie en lange levertijden zonder statusupdates. Ook wordt er geklaagd over onbetrouwbaarheid van voorraad en onvriendelijk personeel. Over het algemeen lijkt de klantenservice van OGER een hit or miss te zijn, met sommige klanten die lof uiten voor de uitstekende service en anderen die teleurgesteld zijn door het gebrek daaraan. (48%)