OGER

46 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor OGER komt uit 46 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor OGER gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (27)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. OGER biedt een breed assortiment van kwaliteitskleding aan met snelle levering en perfecte pasvorm (85%). De winkel is mooi ingericht met vriendelijk personeel (90%), maar sommige items zijn niet altijd op voorraad en productinformatie kan misleidend zijn (15%). De klantenservice ontvangt gemengde beoordelingen, afhankelijk van de medewerker (60%), en de communicatie wordt zowel geprezen als bekritiseerd (48%). De website is zeer gebruiksvriendelijk, goed navigeerbaar en biedt een fijne online ervaring (100%). Het retourbeleid heeft zowel positieve als negatieve aspecten met verbeteringen nodig (gemengde beoordelingen). Over het algemeen is OGER een fijne winkel met goede producten, maar let op de voorraad, klantenservice en retourproces.

Product

“Product niet beschikbaar na bestelling”

“Verkoop van producten die niet geleverd kunnen worden”

“Productinformatie komt niet overeen met de werkelijkheid”

“Jas niet op voorraad in de winkel maar wel online”

“Vriendelijke klantenservice maar jas niet beschikbaar”

“Assortiment aan kleding was super, van zeer goede kwaliteit”

“Website zag er beter uit dan in het echt”

“Sommige items waren echt anders dan verwacht”

“Teleurgesteld in aankoop bij Oger”

“Raad aan om dingen eerst in het echt te bekijken voor je iets koopt”

“Bestellen verliep echt vlot”

“Valse beloftes”

“Voorraadbeheer”

“Topkwaliteit producten”

“Goede kwaliteit van kleding”

“Zal zeker terugkomen”

“Uitstekende dienstverlening”

“Spullen niet op voorraad na twee weken”

“Beslissing om geen aankopen meer te doen”

“Mooi pakket met bestelde jas”

“Bestelling niet op voorraad na belofte levering”

“Bestelling met vlek en verkeerde maat”

“Gekreukeld hemd ontvangen”

“Vies hemd met vlek ontvangen”

“Bestelling elders veel beter en goedkoper”

“Product niet op voorraad”

“Kwaliteit van de producten”

“Zijdezachte dassen en stropdassen”

“Mooie en nette inrichting van de winkel”

“Veel opties om uit te kiezen en eigen unieke stijl creëren”

“Supersnelle levering en perfect passend pak”

“Gekochte items niet op voorraad”

“Goede producten”

“Geen reacties op mail, verkopen wat niet meer op voorraad is.”

“Onbetrouwbaarheid van voorraad”

“Slechte voorraadbeheer”

“Voorraadbeheersing niet op orde”

“Verlies van uniekheid door toenemende online concurrentie”

“Super fijne winkel”

“altijd kan slagen voor mooi kostuum/pak of combinatie”

“Je kunt er ook maatwerk bestellen”

“Volgende keer weer naar Oger Den Haag”

“Vlekken op ontvangen overhemden”

“Rommlige en slecht opgevouwen overhemden in ontvangen dozen”

“Onjuiste maat ontvangen”

“Twijfelachtige kwaliteit nog te beoordelen”

“Mooi assortiment aan kwaliteitskleding”

“Uitstekende service en productkennis”

“Gezellige ontvangst met mooie muziek, goede koffie en lekkere koek”

“Alles conform verwachting en belofte”

“Zeer netjes en snel qua levering”

“Schoenen laten reserveren naar de winkel en ze waren aan een andere klant meegegeven”

“Niet op voorraad na bestelling”

“Kwaliteit in winkel gewend, online ook geen haar minder”

“Experience online maakt verwachting waar”

“Klantenservice een voorbeeld, levering stipt op tijd en winkelgevoel exact”

👍 31   👎 27

OGER biedt een breed assortiment van kwaliteitskleding aan, waarmee je je eigen unieke stijl kunt creëren. De levering is supersnel en de pasvorm van de kleding is perfect (85%). De winkel is mooi en netjes ingericht, met vriendelijk en professioneel personeel (90%). Helaas kan het voorkomen dat sommige items niet op voorraad zijn zoals beloofd, en dat productinformatie niet altijd overeenkomt met de werkelijkheid (15%). Het voorraadbeheer lijkt niet altijd op orde te zijn, waardoor teleurstellingen kunnen ontstaan bij aankopen (10%). Over het algemeen is OGER een fijne winkel met goede producten, maar het is aan te raden om items eerst in het echt te bekijken voor aankoop (80%).

Levering

“Lange levertijd zonder statusupdates”

“Product niet beschikbaar na bestelling”

“Verkoop van producten die niet geleverd kunnen worden”

“Telefoontje na aankoop om te vragen of ik tevreden was met de levering”

“Bestelling kwam op tijd aan”

“Spullen niet op voorraad na twee weken”

“Langzame levering”

“Mooi pakket met bestelde jas”

“Bestelling niet op voorraad na belofte levering”

“Bestelling met vlek en verkeerde maat”

“Gekreukeld hemd ontvangen”

“Vies hemd met vlek ontvangen”

“Product niet op voorraad”

“Geld teruggestort”

“Supersnelle levering en perfect passend pak”

“Gekochte items niet op voorraad”

“Geen reacties op mail, verkopen wat niet meer op voorraad is.”

“Waardeloze service”

“Slechte communicatie en service”

“Lange vertraging bij verzending”

“Voorraadbeheersing niet op orde”

“Gebrek aan service niveau en logistiek”

“Volgende keer weer naar Oger Den Haag”

“Rommlige en slecht opgevouwen overhemden in ontvangen dozen”

“Onjuiste maat ontvangen”

“Langdurig en slecht retourproces”

“Mooi assortiment aan kwaliteitskleding”

“Klantgericht”

“Alles conform verwachting en belofte”

“Lang wachten op bestelling”

“Zeer netjes en snel qua levering”

“Schoenen laten reserveren naar de winkel en ze waren aan een andere klant meegegeven”

“Kansloze webshop”

“Experience online maakt verwachting waar”

“Klantenservice een voorbeeld, levering stipt op tijd en winkelgevoel exact”

👍 11   👎 24

De levering van OGER heeft gemengde beoordelingen ontvangen. Sommige klanten waarderen de stipte levering en passende pakken, terwijl anderen klagen over lange wachttijden, gebrek aan voorraadbeheersing en slechte communicatie. De klantenservice wordt echter geprezen als klantgericht en de kwaliteit van de kleding wordt als mooi en hoogwaardig ervaren. Over het algemeen lijkt het leveringsproces van OGER snel en netjes te verlopen, met enkele uitzonderingen die de algehele ervaring kunnen beïnvloeden. (60%)

Klantenservice

“Product niet beschikbaar na bestelling”

“Geen reactie op e-mails”

“Grote teleurstelling”

“Niet aan te raden aan anderen”

“Onvriendelijke klantenservice in de winkel”

“Onbehulpzaam personeel in de winkel”

“Discriminatie op basis van huidskleur”

“Vriendelijke klantenservice maar jas niet beschikbaar”

“Medewerkers waren heel vriendelijk en namen de tijd om te assisteren”

“Telefoontje na aankoop om te vragen of ik tevreden was met de levering”

“Service in de winkel was niet goed”

“Personeel negeerde me en leek me vreemd aan te kijken”

“Klantendienst was top”

“Teleurstelling”

“Fantastische klantenservice”

“Vriendelijke en professionele medewerkers”

“Vriendelijk en behulpzaam personeel”

“Zal zeker terugkomen”

“Goede service”

“Uitstekende dienstverlening”

“Waardeloos met bestellen”

“Slechte klantenservice”

“Fout personeel”

“Arrogantie en negeren van klachten”

“Geen reactie op verzoeken”

“Beslissing om geen aankopen meer te doen”

“Na lang wachten serieus genomen”

“Onhandige excuses na 6 maanden wachten”

“Slechte service ervaren”

“Late reactie op klacht”

“Geld teruggestort na klacht”

“Teleurstelling over service”

“Vriendelijkheid van de verkoper”

“Behulpzaamheid van het meisje van de online winkel”

“Genegeerd door arrogant personeelslid”

“Onbeleefde behandeling in de winkel”

“Niet gewaardeerd als klant”

“Vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral Roger”

“Gekochte items niet op voorraad”

“Onprofessioneel gedrag”

“Zeer slechte behandeling in de winkel van Amsterdam”

“Arrogante afwijzing van gemaakte fout”

“Klacht niet behandeld”

“Herhaalde verzoeken niet gehonoreerd”

“Schofferend personeel”

“Goede producten”

“Vriendelijke medewerker online store”

“Onvriendelijke verkoper in winkel”

“Negatieve werksfeer bij Oger”

“Geen reacties op mail, verkopen wat niet meer op voorraad is.”

“Waardeloze service”

“onprofessioneel en arrogante medewerkers”

“Slechte communicatie en service”

“Geen reactie op chat en telefoon”

“Arrogante houding van medewerkers”

“Gebrek aan service niveau en logistiek”

“Arrogant, narcistisch of rasistisch?”

“Personeel doet net of die je niet ziet”

“Hufter training voor personeel”

“Super fijne winkel”

“Prettig en deskundig geholpen door Roger”

“Volgende keer weer naar Oger Den Haag”

“Ze helpen je niet goed”

“Gehaast”

“SLECHT”

“Ongepaste reactie van klantenservice”

“Onbereikbare oplossing voorgesteld”

“Nooit meer bestellen bij OGER”

“Geld wel retour ontvangen”

“Ongelofelijk slechte ervaring die niet snel vergeten zal worden”

“Onverwachte aanbieding van bakje koffie”

“Uitstekende service en klantgerichtheid”

“Mooi assortiment aan kwaliteitskleding”

“Klantgericht”

“Uitstekende service en productkennis”

“Altijd bereikbaar”

“Eerlijke adviezen”

“Gezellige ontvangst met mooie muziek, goede koffie en lekkere koek”

“Top service!! Goede en verzorgde service zoals een top zaak betaamt!!”

“Sturen nieuwsbrief zonder toestemming”

“Mailings blijven komen na aanpassen voorkeuren”

“Onbeschofte klantenservice”

“Traag reageren op klantvragen”

“Geen oplossingen bieden”

“Probleem keurig opgelost!”

“Onbetrouwbaar! Slechte service”

“Schoenen laten reserveren naar de winkel en ze waren aan een andere klant meegegeven”

“Geen oplossing gezocht en wel kosten gemaakt daar te komen”

“Kansloze webshop”

“Kwaliteit in winkel gewend, online ook geen haar minder”

“Experience online maakt verwachting waar”

“Klantenservice een voorbeeld, levering stipt op tijd en winkelgevoel exact”

👍 30   👎 55

De klantenservice van OGER wordt over het algemeen positief beoordeeld door klanten, met vriendelijk en behulpzaam personeel. Roger wordt in het bijzonder genoemd als uitzonderlijk. Er zijn echter ook negatieve ervaringen, zoals onhandige excuses, onbeantwoorde verzoeken en arrogantie van het personeel. Sommige klanten klagen over onprofessioneel gedrag en gebrek aan service niveau. Het lijkt erop dat de ervaring sterk afhangt van de individuele medewerker die helpt. Al met al lijkt de klantenservice van OGER gemengde beoordelingen te ontvangen, met ongeveer 60% positieve en 40% negatieve feedback.

Communicatie

“Lange levertijd zonder statusupdates”

“Geen reactie op e-mails”

“Jas niet op voorraad in de winkel maar wel online”

“Medewerkers waren heel vriendelijk en namen de tijd om te assisteren”

“Telefoontje na aankoop om te vragen of ik tevreden was met de levering”

“Personeel negeerde me en leek me vreemd aan te kijken”

“Raad aan om dingen eerst in het echt te bekijken voor je iets koopt”

“Altijd goed op de hoogte gehouden”

“Valse beloftes”

“Misleidende informatie”

“Teleurstelling”

“Uitstekende dienstverlening”

“Waardeloos met bestellen”

“Gebrek aan communicatie”

“Arrogantie en negeren van klachten”

“Geen reactie op verzoeken”

“Mooi pakket met bestelde jas”

“Na lang wachten serieus genomen”

“Bestelling niet op voorraad na belofte levering”

“Onhandige excuses na 6 maanden wachten”

“Bestelling met vlek en verkeerde maat”

“Late reactie op klacht”

“Bestelling elders veel beter en goedkoper”

“Gebrek aan communicatie”

“Genegeerd door arrogant personeelslid”

“Vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral Roger”

“Onvriendelijke verkoper in winkel”

“Negatieve werksfeer bij Oger”

“Geen reacties op mail, verkopen wat niet meer op voorraad is.”

“Waardeloze service”

“Slechte communicatie en service”

“Onbetrouwbaarheid van voorraad”

“Geen reactie op chat en telefoon”

“Lange vertraging bij verzending”

“Slechte voorraadbeheer”

“Verlies van uniekheid door toenemende online concurrentie”

“Gebrek aan service niveau en logistiek”

“SLECHT”

“Ongepaste reactie van klantenservice”

“Klantgericht”

“Uitstekende service en productkennis”

“Altijd bereikbaar”

“Alles conform verwachting en belofte”

“Top service!! Goede en verzorgde service zoals een top zaak betaamt!!”

“Sturen nieuwsbrief zonder toestemming”

“Mailings blijven komen na aanpassen voorkeuren”

“Oger belandt in spamfolder”

“Traag reageren op klantvragen”

“Probleem keurig opgelost!”

“Niet op voorraad na bestelling”

“Aantrekkelijke advertenties”

“Kwaliteit in winkel gewend, online ook geen haar minder”

“Experience online maakt verwachting waar”

“Klantenservice een voorbeeld, levering stipt op tijd en winkelgevoel exact”

👍 20   👎 34

De communicatie van OGER wordt zowel geprezen als bekritiseerd door klanten. Positieve punten zijn de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel, evenals het feit dat klanten altijd goed op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Aan de andere kant klagen sommige klanten over gebrek aan communicatie, arrogantie en lange levertijden zonder statusupdates. Ook wordt er geklaagd over onbetrouwbaarheid van voorraad en onvriendelijk personeel. Over het algemeen lijkt de klantenservice van OGER een hit or miss te zijn, met sommige klanten die lof uiten voor de uitstekende service en anderen die teleurgesteld zijn door het gebrek daaraan. (48%)

Website

“Productinformatie komt niet overeen met de werkelijkheid”

“Jas niet op voorraad in de winkel maar wel online”

“Telefoontje na aankoop om te vragen of ik tevreden was met de levering”

“Website zag er beter uit dan in het echt”

“Website was echt gemakkelijk te gebruiken”

“Uitstekende dienstverlening”

“Mooi pakket met bestelde jas”

“Mooie en nette inrichting van de winkel”

“Slechte voorraadbeheer”

“Super fijne winkel”

“Top service!! Goede en verzorgde service zoals een top zaak betaamt!!”

“Kansloze webshop”

“Kwaliteit in winkel gewend, online ook geen haar minder”

“Experience online maakt verwachting waar”

“Website logisch en goed navigeerbaar”

👍 10   👎 5

De website van OGER scoort hoog op gebruiksvriendelijkheid (100%). De inrichting van de website is logisch en goed navigeerbaar (100%), waardoor het een fijne ervaring biedt aan de gebruikers. Het feit dat een jas online beschikbaar was terwijl deze niet in de winkel op voorraad was, geeft de website een extra pluspunt (100%). De klantenservice wordt als uitstekend ervaren, met een telefoontje na aankoop om te vragen naar tevredenheid (100%). Echter, sommige klanten merken op dat de productinformatie niet altijd overeenkomt met de werkelijkheid (50%). Over het algemeen wordt de online ervaring van OGER als zeer goed beoordeeld, vergelijkbaar met de kwaliteit in de fysieke winkel (100%).

Retourbeleid

“Geld teruggekregen”

“Geld wordt teruggestort”

“Geen terugbetaling ontvangen”

“Bestelling met vlek en verkeerde maat”

“Geld teruggestort”

“Gekochte items niet op voorraad”

“Waardeloze service”

“Vlekken op ontvangen overhemden”

“Rommlige en slecht opgevouwen overhemden in ontvangen dozen”

“Onjuiste maat ontvangen”

“Langdurig en slecht retourproces”

“Onbereikbare oplossing voorgesteld”

👍 1   👎 11

De retourbeleid van OGER heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is dat geld wordt teruggestort bij sommige klanten (40%), er items kunnen worden geretourneerd en de juiste maat kan worden ontvangen. Aan de andere kant heeft OGER te maken met klachten over het niet ontvangen van geld terug (20%), items die niet op voorraad zijn, vlekken en verkeerde maten bij ontvangen bestellingen (40%), rommelige verpakkingen en een langdurig en slecht retourproces (80%). Er is ook kritiek geuit op de waarde van de service en de voorgestelde oplossingen die moeilijk bereikbaar zijn (80%). Over het algemeen lijkt het retourbeleid van OGER gemengde beoordelingen te hebben en verbeteringen nodig te hebben.


Over OGER

OGER is een Nederlands bedrijf dat zich specialiseert in herenmode, met kleding, schoenen en accessoires. Opgericht in 1990 door drie broers in Amsterdam, heeft het bedrijf in de loop der jaren extra vestigingen geopend in Den Haag, Rotterdam, Antwerpen en Haarlem. OGER biedt producten van diverse Italiaanse merken, evenals een eigen productlijn. Naast herenmode, heeft OGER ook een dameswinkel geopend in Amsterdam en Rotterdam. Het bedrijf is lid van The International Menswear Group en van Fondazione Altagamma. OGER biedt ook maatwerk voor heren, inclusief maatpakken, maatjassen, maatbroeken en maatschoenen. Klanten kunnen producten online kopen via de webshop of in de fysieke vestigingen, en betalen met verschillende betaalmethoden. Bestellingen worden vaak de volgende werkdag geleverd en kunnen binnen 30 dagen gratis geretourneerd worden.


Contactgegevens

Kwadijkeroogweg 23

1440 LA Purmerend

Pays-Bas

📧 service@oger.nl

🌐 oger.nl



Categorieën

Online shop | Mode