myPOS

129 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.8 voor myPOS komt uit 129 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor myPOS gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van myPOS heeft een overzichtelijk ontwerp en is gemakkelijk in gebruik (40%). Het aanmaken van een account kan echter moeilijk en omslachtig zijn, met een langdurig proces en soms onduidelijke navigatie (45%). Sommige gebruikers hebben moeite met het toevoegen van meerdere gebruikers aan een bedrijfsaccount en ervaren problemen met de klantenservice (15%). Over het algemeen wordt het systeem als werkend en handig beschouwd, maar er zijn ook negatieve ervaringen, zoals het labelen van het bedrijf als oplichting en het oostblokse klantenservice.

“Beginscherm verwarrend, wanneer ga je het bedrag intoetsen? Wat is de OK-toets?”

“Gemakkelijk”

“Systeem soms onduidelijk of lastig te vinden”

“klantenservice zit in het oostblok...”

“Super mooi werkend systeem”

“Netjes geregeld account aanmaken”

“Moeilijk een nieuw account aanmaken”

“Gemakkelijk in gebruik”

“Eenvoudig te gebruiken”

“Overzichtelijke website”

👍 10   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Anne - 9 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Vaag en niet vriendelijk
  • Tariefstructuur is onduidelijk en blijft heel vaag, ook na 3x vraag om toelichting
  • Geen antwoord op vragen, niet vriendelijk
  • Apparaat loopt snel leeg hoewel niet vaak gebruikt (want tariefstructuur is onduidelijk)
  • Beginscherm verwarrend, wanneer ga je het bedrag intoetsen? Wat is de OK-toets?
  • Kwestie van wennen waarschijnlijk maar onze SumUp is veel meer intuïtief

Rinus - 5 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Gemakkelijk
  • Goede feedback bij vragen
  • Duidelijk en vriendelijk

Daniël - 28 april 2024Trustpilot 🔗

  • Goed product dat soepel werkt
  • Systeem soms onduidelijk of lastig te vinden

ruud - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Verificatie proces is een grap.
  • Duurt eeuwen, ga wel naar een ander.
  • klantenservice zit in het oostblok...

DANNY GEERLING - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Omslachtig autorisatieproces, niet nagekomen mondelinge toezeggingen
  • Super mooi werkend systeem

INGRID MEIJER - 15 april 2024Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Netjes geregeld account aanmaken
  • Netjes gebeld of ik nog een pinapparaat wilde
  • Snel bezorgd

HELGA ANNE VAN MANEN - 25 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Veel heen en weer gemaild
  • Traag antwoord
  • Moeilijk een nieuw account aanmaken
  • Beperkte kennis en doorverwijzingen nodig
  • Snel antwoord bij bet
  • Langdurig identificatieproces
  • Lang wachten op antwoord

Taxi Kos - 15 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Gemakkelijk in gebruik

p michiels - 8 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Eenvoudig te gebruiken

Saskia - 3 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Eenvoudige papierenwerk met hulp van de juiste mensen
  • Efficiënte service binnen twee weken
  • Overzichtelijke website

Baptiste Jacques - 29 februari 2024

  • Moeilijk account aanmaken

Froukje Jansens - 27 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Uitstekende eerste kennismaking!
  • Aanvraag verliep snel na juiste documenten
  • Betalen met iPhone vergt wat oefening
  • Extra kosten voor overmaken geld

SAMUEL BERHANE AINOM - 12 februari 2024Trustpilot 🔗

  • makkelijk te gebruiken

Simon - 8 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Vlot bestellen van PIN-automaat met vriendelijke medewerker
  • Langdurig en stroperig proces voor het aanmaken van een account
  • Belachelijk lange wachtrijen bij de klantenservice en geen effectieve hulp
  • Gebrek aan follow-up en het niet nakomen van beloften om terug te bellen
  • Onbekende reden voor afkeuring van aanvraag met onduidelijke communicatie
  • Efficiënt en snel proces bij concurrent voor vergelijkbaar product
  • Negatieve ervaring met het bedrijf in tegenstelling tot vlotte verkoop

Michel Damming - 1 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Eerste betaling top

VINCENT - 10 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Maestro pasjes werden niet geaccepteerd
  • Moeilijk om meerdere gebruikers toe te voegen aan bedrijfsaccount
  • Omslachtige procedure om te starten
  • Moeilijk om te laten werken

SANNE - 4 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Makkelijk, snel en overzichtelijk

Janice SK - 9 december 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte bedrijf
  • Niet terugbetaling volledige bedrag
  • Oplichters
  • Slechte service

Mimi Depecker - 26 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Pure oplichting

MOULOUD AHADACH - 9 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • goede klantenservice
  • snelle service
  • lagere prijzen
  • gemakkelijk in gebruik