Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Miscota heeft een gemakkelijke navigatie en ziet er mooi en netjes uit (20%). Echter ontbreken contactgegevens zoals een telefoonnummer en mailadres, wat twijfel doet rijzen over de betrouwbaarheid van de website (30%). Betalen met iDEAL werkt niet en er zijn onbetrouwbare betalingsopties, wat voor problemen kan zorgen bij bestellingen (25%). De klantenservice wordt als slecht ervaren en er zijn veel klachten en problemen gemeld, waardoor sommige klanten zelfs dreigementen en aangifte bij de politie hebben gedaan (25%). Over het algemeen lijkt de reputatie van Miscota twijfelachtig en zijn er ook negatieve ervaringen gemeld, zoals met Orijen hondenvoer. Het plaatsen van negatieve berichten op Facebook kan zelfs leiden tot blokkering en moeilijk contact met de website.