Lilysilk

58 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.2 voor Lilysilk komt uit 58 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Lilysilk gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (49)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourpolicy van Lilysilk heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant heeft het bedrijf in sommige gevallen geholpen met omwisselen, kosteloos nieuwe producten gestuurd en gratis retour aangeboden. Echter, er zijn ook klachten over het ontbreken van een duidelijk retouradres, het ingewikkelde retourproces en het feit dat retourkosten voor eigen rekening zijn. Sommige klanten hebben ook geen geld teruggekregen na retourneren, wat voor ontevredenheid heeft gezorgd. Al met al lijkt de retourpolicy van Lilysilk enigszins problematisch te zijn en voor verbetering vatbaar. (63%)

“Terugbetaling niet ontvangen na retourneren”

“Slecht retour systeem en geen geld terug gekregen”

“Laarsjes gekocht en betaald, passen niet goed.”

“Geen retouradres gekregen bij terugsturen.”

“Pakketje naar Polen moeten sturen, geen geld teruggekregen.”

“Oplichting, niet aanraden om daar te kopen.”

“Retourtermijn verstreken was, maar toch geholpen met omwisselen”

“Retourzenden erg ingewikkeld en volgens reviews nauwelijks kans op geld terug”

“Slechte klantenservice”

“Slechte kwaliteit na handwas”

👍 3   👎 18

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Sam A - 31 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Terugbetaling niet ontvangen na retourneren
  • Verdachte reviews op Trustpilot

madelief tenhove - 31 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Slecht retour systeem en geen geld terug gekregen

adam - 8 maart 2024

  • Laarsjes gekocht en betaald, passen niet goed.
  • Geen retouradres gekregen bij terugsturen.
  • Pakketje naar Polen moeten sturen, geen geld teruggekregen.
  • Oplichting, niet aanraden om daar te kopen.

Lydia - 22 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Geweldige klantenservice
  • Kwaliteit is prachtig
  • Retourtermijn verstreken was, maar toch geholpen met omwisselen

Maria Smetsersamtp - 30 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Bestelling was er redelijk op tijd
  • Heb zeer de vraag bij de kwaliteit van de zijde
  • Maatvoering klopt absoluut niet. Blouse veel te groot
  • Retourzenden erg ingewikkeld en volgens reviews nauwelijks kans op geld terug
  • Zeer teleurgesteld
  • De vermelde betrouwbaarheid is ver te zoeken

Liselotte Van Loo - 26 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice

Laura D. - 25 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Geen echte zijde
  • Slechte kwaliteit na handwas

Lll - 18 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Gewoon goed
  • Niet persé beter als satijn
  • Satijn kan in de wasmachine, zijden niet

Ellen D'hont - 3 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Pakketje nooit ontvangen
  • Mijn pakketje heb ik nooit ontvangen
  • Louche praktijken
  • €60 in de vuilbak

annet - 28 november 2021Trustpilot 🔗

  • Slechte onduidelijke service
  • Verkeerde bestelling verzonden
  • Retourprocedure ingewikkeld en retourkosten zelf betalen
  • Geld niet teruggekregen

M. Jacobs - 23 november 2020Trustpilot 🔗

  • Voel me opgelicht
  • Laarsjes passen niet goed
  • Geen retouradres ontvangen
  • Naar Polen moeten sturen
  • Geen geld teruggekregen

Mirandra - 28 april 2020Trustpilot 🔗

  • Gratis retour wordt niet nageleefd

els op de beeck - 9 maart 2020Trustpilot 🔗

  • Waar blijft mijn terugbetaling?

Cho - 4 december 2019Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Mooi ontwerp
  • Comfortabel om te dragen
  • Totaal ander gevoel dan verwacht
  • Geen telefonische assistentie mogelijk
  • Retour op eigen risico en kosten

Sonja Pieters - 14 juni 2017Trustpilot 🔗

  • Goede snelle levering
  • Goede service
  • Kosteloos nieuwe gestuurd na problemen