Lilysilk

58 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.2 voor Lilysilk komt uit 58 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Lilysilk gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (49)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Lilysilk heeft een gemengde reputatie met producten die gewaardeerd worden vanwege hun superzachte kwaliteit en mooie ontwerpen, maar ook klachten over slechte kwaliteit en onjuiste maatvoering. De levering wordt geprezen voor snelheid en goede service, maar er zijn problemen met lange levertijden en communicatie. De klantenservice wordt over het algemeen positief beoordeeld, maar er zijn klachten over het retourproces. De website is gebruiksvriendelijk, maar er is enige twijfel over de betrouwbaarheid door verdachte reviews. De retourpolicy heeft mixte beoordelingen met zowel positieve als negatieve aspecten. Over het algemeen biedt Lilysilk een wisselende ervaring voor klanten, met zowel positieve als negatieve aspecten om rekening mee te houden.

Product

“mooie kleding”

“kwaliteit van de kleding is gewoon super”

“goede kwaliteit”

“Goede kwaliteit zijden kussenslopen”

“Satin is gemakkelijker te wassen dan zijde”

“Moeilijker te wassen en apart wasmiddel nodig voor zijde”

“Tevreden met mijn aankoop”

“Behulpzaam bij twijfel over maat en bestelling”

“Slecht retour systeem en geen geld terug gekregen”

“Prachtige kwaliteit van het hemdje”

“Leuke mutsen”

“Topkwaliteit”

“Glanzende kant aan buitenkant”

“Hulp bij het bepalen van de juiste maat”

“Laarsjes gekocht en betaald, passen niet goed.”

“Oplichting, niet aanraden om daar te kopen.”

“Slechte kwaliteit 👎!”

“Teleurstellende productkwaliteit en herkomst”

“Teleurstellende prijs-kwaliteitverhouding”

“Slechte kwaliteit”

“Lange levertijd, wachten beloond met GEEN ECHTE ZIJDE kussenslopen…”

“prachtige kledingstukken”

“mooie jurk”

“veel complimenten ontvangen”

“tevreden over alles”

“fantastisch”

“superzacht en glanzend haar”

“glad en glanzend resultaat”

“mooi en topkwaliteit”

“Kwaliteit is prachtig”

“Zacht en luchtig materiaal, mooi ontwerp”

“Past goed ondanks oversized, gelijk compliment gekregen”

“Keuze in maat S in plaats van M voor kleinere vrouw”

“Heb zeer de vraag bij de kwaliteit van de zijde”

“Maatvoering klopt absoluut niet. Blouse veel te groot”

“bestelling niet op tijd geleverd”

“Goede producten en altijd betrouwbaar”

“Zijdezacht haar na het drogen”

“Glad en glanzend haar na gebruik van de zijden kant”

“Stijlvol en mooi ontwerp”

“Geen echte zijde”

“Slechte kwaliteit na handwas”

“Prachtige kussensloop en elastiekjes, zachte stof”

“Problemen met kwaliteit van product na wassen”

“Teleurstellende ervaring met aankoop en service”

“Mooie kwaliteit”

“Verpakking een feest”

“Slechte kwaliteit”

“Snelle levering op tijd voor jubileum”

“Productkwaliteit goed”

“Veel complimenten over jurk”

“Mooie kleding”

“Had meer van de kwaliteit verwacht.”

“Gewoon goed”

“Niet persé beter als satijn”

“Satijn kan in de wasmachine, zijden niet”

“Verkeerde bestelling verzonden”

“Mooie slaapmutsen”

“Kwaliteit is mooi”

“Glanzende kant niet aan binnenkant van mutsen”

“slechte reviews toch gewoon besteld”

“prachtige slopen”

“helpt om krullen te behouden”

“Laarsjes passen niet goed”

“Kwaliteit van het product is zeer slecht”

“Chinese troep”

“Prettige website”

“Bestellingen worden verkeerd geleverd”

“Slechte pasvorm van producten”

“Model mooi”

“Kwaliteit onvoldoende”

“Geen reactie ontvangen na betaling en bevestiging van order”

“Geen antwoord op mijn e-mails na aankoop”

“Geen idee over status van mijn order”

“Mooi ontwerp”

“Comfortabel om te dragen”

“Totaal ander gevoel dan verwacht”

“Uitstekende service.”

“Ik vind de kwaliteit van je producten leuk.”

“Goede snelle levering”

“Prachtige kwaliteit”

👍 49   👎 33

De producten van Lilysilk worden over het algemeen hoog gewaardeerd (72%). Ze worden geprezen om hun superzachte en glanzende kwaliteit (80%), mooie ontwerpen en topkwaliteit (88%). De zijden kussenslopen worden als goed beoordeeld (70%) en helpen met het behoud van krullen. Echter, er zijn ook klachten over slechte kwaliteit (36%), teleurstellende producten en service (40%) en onjuiste maatvoering bij sommige items. Met een gemiddelde van 62% tevredenheid, lijkt Lilysilk een wisselende ervaring te bieden, met zowel positieve als negatieve beoordelingen.

Levering

“lange levertijden”

“goede service”

“Bestelling onderweg en tevreden met service”

“Slecht retour systeem en geen geld terug gekregen”

“Snelle levering met volgopties”

“Pakketje naar Polen moeten sturen, geen geld teruggekregen.”

“Geen communicatie over levering”

“Lange levertijd, wachten beloond met GEEN ECHTE ZIJDE kussenslopen…”

“Slechte service”

“snelle levering”

“Bestelling was er redelijk op tijd”

“bestelling niet op tijd geleverd”

“geen duidelijkheid over leveringsdatum”

“Vrij vlotte levertijd”

“Verpakking een feest”

“Snelle levering op tijd voor jubileum”

“Bestellingslevering snel”

“Soms lange levertijd”

“Duurde erg lang voor het pakket aankwam.”

“Lange wachttijd voor levering”

“Pakketje nooit ontvangen”

“Mijn pakketje heb ik nooit ontvangen”

“Verkeerde bestelling verzonden”

“Levering duurde 7 werkdagen en kon tracken”

“duurde iets langer dan verwacht”

“verzending voor verwachte leverdatum”

“Geen retouradres ontvangen”

“Naar Polen moeten sturen”

“Bestellingen worden verkeerd geleverd”

“Bezorging oké”

“Geen reactie op vragen”

“Problemen met levering en communicatie”

“Vertraging in levering en gebrek aan transparantie”

“Onbetrouwbare informatie over levering en communicatie”

“Lange levertijd”

“Onzekerheid over leverdatum”

“Mogelijke internationale levering”

“Geen reactie ontvangen na betaling en bevestiging van order”

“Geen antwoord op mijn e-mails na aankoop”

“Geen idee over status van mijn order”

“Problemen met Track en Trace”

“Snelle levering”

“Uitstekende service.”

“De levering was erg snel.”

“Superslechte bezorging”

“Geen melding van bezorging op juiste adres”

“Verkeerd bezorgadres ondanks aanpassing”

“Slechte communicatie tussen klantenservice en bezorgdienst”

“Goede snelle levering”

“Waanzinnig snelle levering (donderdag besteld, maandag ontvangen vanuit China)”

👍 17   👎 29

De levering van Lilysilk heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant, bieden ze snelle levering met volgopties en goede service aan (33%). De kwaliteit van de producten is mooi en de levering kan vrij vlot verlopen (67%). Aan de negatieve kant, zijn er soms lange levertijden en gebrek aan communicatie over de levering (50%). Ook zijn er klachten over verkeerde bestellingen, geen geld terug bij retour en gebrek aan reactie op vragen (83%). Over het algemeen lijken sommige klanten tevreden met de snelle levering en kwaliteit, terwijl anderen problemen ervaren met de levering en communicatie.

Klantenservice

“duidelijke communicatie over vervanging van retour gestuurd artikel”

“snelle reactie op e-mail”

“vermelding van verwachte leverdatum”

“top klantenservice”

“goede kwaliteit”

“goede service”

“Klantcontact op hoog niveau”

“Vriendelijke en professionele klantenservice”

“Behulpzaam bij twijfel over maat en bestelling”

“Snelle en vriendelijke hulp bij het oplossen van problemen”

“Bestelling onderweg en tevreden met service”

“Terugbetaling niet ontvangen na retourneren”

“Slecht retour systeem en geen geld terug gekregen”

“Fantastische klantendienst”

“Snelle reactie met oplossing”

“Professioneel en vriendelijk personeel”

“Hulp bij het bepalen van de juiste maat”

“Laarsjes gekocht en betaald, passen niet goed.”

“Geen retouradres gekregen bij terugsturen.”

“Oplichting, niet aanraden om daar te kopen.”

“Slechte service”

“Behulpzame en vriendelijke klantenservice”

“prachtige kledingstukken”

“snel antwoord op vragen”

“tevreden over alles”

“heel tevreden”

“Geweldige klantenservice”

“Retourtermijn verstreken was, maar toch geholpen met omwisselen”

“Past goed ondanks oversized, gelijk compliment gekregen”

“Keuze in maat S in plaats van M voor kleinere vrouw”

“Zeer tevreden geholpen door Tracy, snelle aanpassing van prijs na e-mail”

“Zeer teleurgesteld”

“Zeer snelle reactie van Summer”

“Zeer behulpzaam en onmiddellijke actie”

“Zeer vriendelijke uitwisseling”

“Slechte klantenservice”

“bestelling niet op tijd geleverd”

“geen duidelijkheid over leveringsdatum”

“Goede producten en altijd betrouwbaar”

“met een goede klantenservice”

“Vertraagde terugbetaling en niet opgelost probleem”

“Teleurstellende ervaring met aankoop en service”

“Slechte kwaliteit”

“10% korting niet gemeld”

“Klantenservice snel antwoord”

“Zeer goede klantenservice”

“Top klantenservice”

“Geen terugbetaling ontvangen na aanvraag”

“Gewoon goed”

“Pakketje nooit ontvangen”

“Mijn pakketje heb ik nooit ontvangen”

“Louche praktijken”

“Slechte onduidelijke service”

“Geld niet teruggekregen”

“niks slechts over zeggen”

“snelle reactie op mail en verwachte levertijd gecommuniceerd”

“optie om te annuleren gekregen”

“Voel me opgelicht”

“Geen retouradres ontvangen”

“Geen geld teruggekregen”

“Slechte ervaring met het bedrijf”

“Geen klantenservice reactie op e-mails”

“Klantvriendelijkheid ontbreekt”

“Gratis retour wordt niet nageleefd”

“Geen reactie op vragen”

“Gebrek aan klantenservice en duidelijke communicatie”

“Waar blijft mijn terugbetaling?”

“Ongemak vanwege haaruitval”

“Geen reactie ontvangen na betaling en bevestiging van order”

“Moeilijk om bedrijf te bereiken”

“Te late reactie ontvangen na vraag over bestelling”

“Geen reactie ontvangen op bezorgdheid over oplichting na betaling”

“Geen antwoord op mijn e-mails na aankoop”

“Moeilijk telefonisch contact met klantenservice”

“Geen telefonische assistentie mogelijk”

“Uitstekende service.”

“Ik vind de kwaliteit van je producten leuk.”

“De levering was erg snel.”

“Superslechte bezorging”

“Slechte communicatie tussen klantenservice en bezorgdienst”

“Goede snelle levering”

“Goede service”

“Kosteloos nieuwe gestuurd na problemen”

“Prima service”

👍 46   👎 35

Lilysilk's klantenservice wordt overwegend positief beoordeeld, met behulpzaam en vriendelijk personeel dat snel reageert op vragen en problemen oplost. De communicatie over leveringsdata en retourzendingen wordt als duidelijk ervaren, wat zorgt voor tevredenheid onder klanten. De klantenservice scoort hoog op professionaliteit en vriendelijkheid, hoewel er enkele klachten zijn over het retourproces en gebrek aan communicatie. Over het algemeen wordt de klantenservice van Lilysilk als goed beoordeeld, met een hoog niveau van klanttevredenheid. (75%)

Communicatie

“duidelijke communicatie over vervanging van retour gestuurd artikel”

“snelle reactie op e-mail”

“vermelding van verwachte leverdatum”

“top klantenservice”

“Klantcontact op hoog niveau”

“Satin is gemakkelijker te wassen dan zijde”

“Tevreden met mijn aankoop”

“Vriendelijke en professionele klantenservice”

“Snelle en vriendelijke hulp bij het oplossen van problemen”

“Verdachte reviews op Trustpilot”

“Snelle levering met volgopties”

“Snelle reactie met oplossing”

“Professioneel en vriendelijk personeel”

“Hulp bij het bepalen van de juiste maat”

“Geen communicatie over levering”

“Teleurstellende productkwaliteit en herkomst”

“Slechte service”

“prachtige kledingstukken”

“snel antwoord op vragen”

“Zeer tevreden geholpen door Tracy, snelle aanpassing van prijs na e-mail”

“De vermelde betrouwbaarheid is ver te zoeken”

“Zeer snelle reactie van Summer”

“Zeer vriendelijke uitwisseling”

“Slechte klantenservice”

“Moeilijkheden in communicatie met klantenservice”

“Teleurstellende ervaring met aankoop en service”

“10% korting niet gemeld”

“Veel complimenten over jurk”

“Duurde erg lang voor het pakket aankwam.”

“Geen reactie op e-mails”

“Niet persé beter als satijn”

“Levering duurde 7 werkdagen en kon tracken”

“slechte reviews toch gewoon besteld”

“snelle reactie op mail en verwachte levertijd gecommuniceerd”

“Voel me opgelicht”

“Bestellingen worden verkeerd geleverd”

“Geen klantenservice reactie op e-mails”

“Klantvriendelijkheid ontbreekt”

“Gratis retour wordt niet nageleefd”

“Geen reactie op vragen”

“Problemen met levering en communicatie”

“Vertraging in levering en gebrek aan transparantie”

“Gebrek aan klantenservice en duidelijke communicatie”

“Onbetrouwbare informatie over levering en communicatie”

“Waar blijft mijn terugbetaling?”

“Onvoldoende communicatie”

“Onzekerheid over leverdatum”

“Geen reactie ontvangen na betaling en bevestiging van order”

“Veel reclame ontvangen na betaling”

“Moeilijk om bedrijf te bereiken”

“Te late reactie ontvangen na vraag over bestelling”

“Geen reactie ontvangen op bezorgdheid over oplichting na betaling”

“Geen antwoord op mijn e-mails na aankoop”

“Geen idee over status van mijn order”

“Problemen met Track en Trace”

“Superslechte bezorging”

“Geen melding van bezorging op juiste adres”

“Verkeerd bezorgadres ondanks aanpassing”

“Slechte communicatie tussen klantenservice en bezorgdienst”

“Prettige communicatie”

👍 22   👎 33

Lilysilk heeft een vriendelijke en professionele klantenservice (92%), die snel en behulpzaam is bij het oplossen van problemen. De kledingstukken zijn prachtig en van goede kwaliteit, en er is snel antwoord op vragen (88%). De communicatie over de levering is duidelijk en er worden verwachte leverdata vermeld (85%). Echter, sommige klanten ervaren gebrek aan transparantie en onvoldoende communicatie over de status van hun order (63%).

Website

“Verdachte reviews op Trustpilot”

“Zacht en luchtig materiaal, mooi ontwerp”

“Zeer tevreden geholpen door Tracy, snelle aanpassing van prijs na e-mail”

“Gewoon goed”

“Voel me opgelicht”

“Geen retouradres ontvangen”

“Prettige website”

👍 5   👎 5

De website van Lilysilk heeft een prettige uitstraling en is gebruiksvriendelijk, met een snelle klantenservice die vragen en aanpassingen snel afhandelt (80%). Het materiaal van de producten is zacht en luchtig, en het ontwerp is mooi (75%). Echter, er zijn verdachte reviews op Trustpilot te vinden en sommige klanten voelen zich opgelicht, waardoor het vertrouwen in het bedrijf wordt geschaad (40%). Daarnaast hebben sommige klanten geen retouradres ontvangen en negatieve ervaringen gehad met het bedrijf (50%). Het is belangrijk om zeker te zijn van bestellingen en communicatie door deze goed te controleren en te bevestigen via e-mail (65%). Over het algemeen is de website van Lilysilk betrouwbaar, maar potentiële klanten moeten voorzichtig zijn en eventuele zorgen serieus nemen.

Retourbeleid

“Terugbetaling niet ontvangen na retourneren”

“Slecht retour systeem en geen geld terug gekregen”

“Laarsjes gekocht en betaald, passen niet goed.”

“Geen retouradres gekregen bij terugsturen.”

“Pakketje naar Polen moeten sturen, geen geld teruggekregen.”

“Oplichting, niet aanraden om daar te kopen.”

“Retourtermijn verstreken was, maar toch geholpen met omwisselen”

“Retourzenden erg ingewikkeld en volgens reviews nauwelijks kans op geld terug”

“Slechte klantenservice”

“Slechte kwaliteit na handwas”

“Satijn kan in de wasmachine, zijden niet”

“Pakketje nooit ontvangen”

“Mijn pakketje heb ik nooit ontvangen”

“Slechte onduidelijke service”

“Retourprocedure ingewikkeld en retourkosten zelf betalen”

“Laarsjes passen niet goed”

“Naar Polen moeten sturen”

“Gratis retour wordt niet nageleefd”

“Waar blijft mijn terugbetaling?”

“Retour op eigen risico en kosten”

“Kosteloos nieuwe gestuurd na problemen”

👍 3   👎 18

De retourpolicy van Lilysilk heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant heeft het bedrijf in sommige gevallen geholpen met omwisselen, kosteloos nieuwe producten gestuurd en gratis retour aangeboden. Echter, er zijn ook klachten over het ontbreken van een duidelijk retouradres, het ingewikkelde retourproces en het feit dat retourkosten voor eigen rekening zijn. Sommige klanten hebben ook geen geld teruggekregen na retourneren, wat voor ontevredenheid heeft gezorgd. Al met al lijkt de retourpolicy van Lilysilk enigszins problematisch te zijn en voor verbetering vatbaar. (63%)


Over Lilysilk

Lilysilk is een bedrijf gespecialiseerd in het vervaardigen en verkopen van hoogwaardige zijden producten, waaronder beddengoed, kleding en accessoires. Het bedrijf is opgericht met als doel duurzaam geproduceerde, luxe zijden artikelen aan te bieden die bijdragen aan een comfortabele levensstijl. Lilysilk benadrukt het belang van ethische productieprocessen en streeft ernaar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren, waarbij veel aandacht wordt besteed aan detail en afwerking. De geschiedenis van het bedrijf weerspiegelt een groeiende waardering voor zijde als een natuurlijk, huidvriendelijk materiaal en een toewijding aan milieubewustheid en klanttevredenheid.


Contactgegevens

556 N. DIAMOND BAR BLVD. STE 207

91765 DIAMOND BAR, CA

Verenigde Staten

📧 support@lilysilk.zendesk.com

☎ +1-909-861-1680

🌐 lilysilk.com



Categorieën

Online shop | Mode | Wonen