Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Lastminute biedt een vlotte en gemakkelijke boekingsproces aan (80%) met voorafgestuurde instapkaarten (70%) en top service met heldere communicatie (90%). Echter ervaart een klant moeilijkheden met de klantenservice en facturatie (30%), en zijn er klachten over het reservatieproces en het niet ontvangen van e-mails met vluchtopties (40%). Het hotel is goed gelegen (80%), maar sommige klanten hebben betaald voor services die ze niet hebben ontvangen (50%). De communicatie is duidelijk (90%), maar het enige beschikbare contact is een robot (10%). Over het algemeen zijn de ervaringen verdeeld, met zowel positieve als negatieve feedback.