Krant

30 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.4 voor Krant komt uit 30 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Krant gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (17)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Krant krijgt gemengde beoordelingen. Aan de positieve kant, hebben klanten toegang tot boeiende artikelen via de website en app, en is de digitale versie handig. Ook wordt de krant op tijd bezorgd. Echter, er zijn veel klachten over moeite bij het afsluiten en opzeggen van abonnementen, onnauwkeurige facturering, slechte telefonische bereikbaarheid, en problemen met het ontvangen van de tv krant. Klanten ervaren frustraties door de lange wachtijden en gebrek aan oplossingen bij klachten. Krant zou kunnen verbeteren door betere klantenservice en transparante communicatie. (37%)

“Goede ervaring met proefabonnement Het Laatste Nieuws”

“Gemakkelijk te gebruiken website Krant.be”

“Krachtige ochtendlevering van de krant”

“Handige digitale versie voor overal toegang tot nieuws”

“Duidelijk en begrijpelijk nieuwsabonnement”

“Goede kwaliteit van krant”

“Mogelijkheid tot zowel papieren als digitale versie van krant”

“Voornemen om abonnement te verlengen na proefperiode”

“boeiende en actuele artikels op website en app”

“Het hele proces was echt waardeloos”

👍 13   👎 32

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Ella Carlier - 28 april 2024

  • Goede ervaring met proefabonnement Het Laatste Nieuws
  • Gemakkelijk te gebruiken website Krant.be
  • Snel afsluiten van abonnement
  • Krachtige ochtendlevering van de krant
  • Handige digitale versie voor overal toegang tot nieuws
  • Duidelijk en begrijpelijk nieuwsabonnement

Axel - 9 april 2024

  • Makkelijk afsluiten van proefabonnement
  • Goede kwaliteit van krant
  • Mogelijkheid tot zowel papieren als digitale versie van krant
  • Voornemen om abonnement te verlengen na proefperiode

A. Desmedt - 13 maart 2024

  • duidelijke website en vlot afsluiten abonnement
  • zowel papieren als digitale versie ontvangen
  • boeiende en actuele artikels op website en app
  • abonnement stopt automatisch na probeerperiode

Mathias El Amrani - 9 februari 2024

  • Het hele proces was echt waardeloos
  • De website werkte niet goed
  • Het duurde lang voor ik kon betalen
  • Het abonnement stopte niet automatisch na proefperiode
  • Ik moest zelf contact opnemen om stop te zetten

Etienne - 3 februari 2024

  • Vlot bestellen van proefabonnement, Irritante en opdringerige verkooppraktijken, Moeite met opzeggen

hugo - 20 januari 2024

  • Vlot en makkelijk online abonnement afsluiten
  • Handige proefperiode om de krant te testen
  • Bezorging altijd op tijd
  • Handige digitale versie van de krant

Thijs - 30 december 2023

  • Gemakkelijk en snel om een proefabonnement af te sluiten
  • Krant werd elke ochtend op tijd bezorgd
  • Kon ook digitale versie lezen via de app
  • Handig om toegang te hebben tot alle artikelen op de website
  • Website soms wat traag

N. Léonard - 4 december 2023

  • duidelijke website en makkelijk afsluiten van abonnement
  • krant op tijd bezorgd en digitale versie beschikbaar
  • automatische stopzetting na proefperiode

Mevrouw Dekker - 2 december 2023Trustpilot 🔗

  • Niet ontvangen van tv krant na verhuizing ondanks doorgegeven adreswijziging

Emile Diallo - 11 november 2023

  • Moeilijk om abonnement af te sluiten
  • Geen duidelijke informatie over automatisch stoppen abonnement
  • Te hoge prijs voor geleverde producten
  • Leveringen niet altijd op tijd

senne - 10 november 2023

  • Moeilijkheid bij afsluiten proefabonnement
  • Betaling mislukt meerdere pogingen nodig
  • Klantenservice hielp na meerdere telefoontjes
  • Toegang tot digitale en papieren versie krant

Tonny Woestenberg - 7 juli 2023Trustpilot 🔗

  • 6 weken geen T.V. krant ontvangen.
  • Geen oplossing aangeboden na belofte van de manager.
  • Onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen.
  • T.V. krant is verlopen voor bezorging.
  • Telefoonkosten en frustratie zonder resultaat.
  • Geen mogelijkheid tot alternatieve bezorging van de T.V. krant.

Karin Touwwouters - 6 juli 2023Trustpilot 🔗

  • af en toe een oude gids ontvangen
  • te lang wachten op nieuwe gidsen
  • moeilijk abonnement opzeggen voor niet ontvangen gidsen

Ilja - 4 juli 2023Trustpilot 🔗

  • De tv krant komt niet op tijd of helemaal niet.
  • Mijn moeder kan helaas niet via haar tv-menu de tv-programma's bekijken.
  • Ze snapt niet hoe dat werkt dus dan maar lid geworden van tv-krant.
  • Ze ontvangt de krant te laat of krijgt hem helemaal niet.
  • Telefonisch is de tv krant onbereikbaar en op de mail komt geen antwoord.

Marion Veldema - 27 juni 2023Trustpilot 🔗

  • zeer slecht bereik via de telefoon
  • termijn van 10 werkdagen voor opzegging per e-mail
  • brief met bijbetaling ontvangen

Jacq Schijff - 16 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Opzeggen moeizaam
  • Geen krant bij niet ontvangen
  • Slecht bereikbaar

Edwin Grabijn - 9 november 2022Trustpilot 🔗

  • Goede communicatie
  • Onverwachte kosten
  • Slechte klantenservice
  • Onbetrouwbaar retourbeleid

Joke - 3 december 2021Trustpilot 🔗

  • Hele slechte nakoming afspraken

Sylvia Kuijsten - 22 november 2021Trustpilot 🔗

  • Klantenservice ontbrekend
  • Onnauwkeurige facturering
  • Onvriendelijke reactie op klacht
  • Onnodige kosten voor opzegging

Noelle - 20 april 2021Trustpilot 🔗

  • Achterstallige administratie kost trouwe klanten geld
  • Telefonisch niet bereikbaar en late bevestiging van opzegging
  • Ongeautoriseerde afschrijving van jaarbedrag
  • Onnodige betalingsherinnering ontvangen
  • Onredelijke eis tot betaling na opzegging
  • 'Begrip' getoond maar geen oplossing geboden
  • Klant beschuldigd van ontduiken betaling

Gerard - 15 maart 2021Trustpilot 🔗

  • TV-Krant niet geleverd

Blanco Blanco - 19 november 2020Trustpilot 🔗

  • Programmering klopt regelmatig niet

A S - 28 oktober 2017Trustpilot 🔗

  • Trage reactie op bezorgklachten
  • Lang wachten op reactie bij abonnement opzeggen
  • Slechte telefonische bereikbaarheid voor opzeggen abonnement
  • Onverwachte verbreking van de verbinding bij telefonisch contact